نقد و بررسی

بهترین سایت خرید بلیت هواپیما خارجی و چارتری +کد تخفیف

نقد و بررسی بهترین برنامه خرید بلیط هواپیما چارتری، داخلی و خارجی

خوشبختانه استفاده از اینترنت این روزها کارها را برای ما ساده تر کرده است. هر زمان قصد سفر هوایی کاری یا تفریحی داشته باشید می‌توانید با کمک انواع مختلفی از بهترین سایت خرید بلیت هواپیما در عرضض چند دقیقه به صورت آنلاین بلیط خود را برای زمان دلخواه رزرو کرده و سفر خود را آغاز کنید. بدون اینکه نیازی باشد از خانه بیرون بزنید و در این اوضاع کرونا، گرمای هوا و ترافیک به دفاتر رزرو بلیت هواپیما مراجعه کنید. البته اگر از قطعی برق و اینترنت این روزها چشم پوشی کنیم.

استفاده از سایت های خرید بلیت هواپیما نه تنها کار را برای خرید ساده کرده، بلکه شرایط استرداد بلیط هواپیما نیز ساده‌تر شده و اگر به هر دلیلی سفر شما لغو شد می‌توانید به صورت آنلاین ان را لعو کرده و بسته به شرایط استرداد، هزینه خود را پس بگیرید. یا شاید هم در حین سفر افرادی دیگر هم به شما می پیوندند تا سفر شلوغ‌تری داشته باشید. کافی است به یکی از این سایت‌ها رفته و بر اساس خریدی که داشتید بررسی کنید تا اگر همان هواپیما و ساعت سفر صندلی خالی داشت، با هم سفر کنید.

در ادامه این پست از وبلاگ تخفیفه قصد دارم به بررسی ۹ تا از بهترین برنامه های خرید بلیط هواپیما بپردازم که به کمک این مقاله می‌توانید با موارد مهمی که برای انتخاب یک سایت خوب برای رزرو بلیط هواپیما وجود دارد آشنا شوید. علاوه بر آن نیز برای اینکه تجربه سفر هوایی ارزان را داشته باشید، با استفاده از کد تخفیف بررسی می‌کنیم تا با چگونگی پیدا کردن کد تخفیف شرکت‌های هواپیمایی آشنا شوید.

آشنایی با انواع خدمات خرید بلیت هواپیما

به صورت کلی دو نوع بلیت هواپیما چه برای سفرهای داخلی و چه سفرهای خارجی وجود دارد که عباتند از:

بلیت هواپیما سیستمی

بلیط سیستمی مستقیما از خود ایرلاین و یا نماینده فروش آن خریداری می‌شود. در این نوع بلیت کلیه مسائل مربوط به پرواز از جمله نرخ و ظرفیت پرواز توسط خود ایرلاین مدیریت می‌شود.

از جمله مزایایی که این نوع بلیت دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استرداد و لغو بلیت حتی پس از پرواز
  • وجود کلاس‌های نرخی متمایز و متنوع
  • امکان رزرو بلیط در بازه‌های زمانی طولانی
  • ثابت بودن نرخ فروش در کلیه سیستم های رزرواسیون

بلیت هواپیما چارتری یا لحظه آخری

در بلیت سیستمی دیدیم که مستقیما توسط شرکت هواپیمایی و یا نماینده فروش تهیه شده‌اند. اما در بلیط چارتری یا لحظه آخری شرکت‌ها به این صورت عمل می‌کنند که پرواز از یک مبدا به یک مقصد را از قبل خریداری کرده‌اند و هزینه آن نیز پرداخت شده است. درست مثل این خواهد بود که خط پرواز یک مسیر برای مدت طولانی کرایه شده و به صورت کامل در اختیار یک شرکت هواپیمایی یا نماینده فروش ان باشد.

در این صورت چون هزینه از قبل پرداخت شده، شرکت سعی می‌کند تا جای ممکن بلیا را طوری به فروش برساند که در هر پرواز صندلی خالی باقی نماند. در نتیجه برای رفع این موضوع اقدام به جشنواره‌های فروش و کدهای تخفیف می‌کند تا مشتریان بلیط را خریداری کنند. معمولا این نوع بلیت تا ۱۵ روز از قبل قابل خرید است در حالی که در بلیط سیستمی حتی می‌توان زودتر از یک ماه هم بلیت را رزرو کرد. از مزایا و معایب این نوع بلیط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قیمت ارزان و در دسترس بودن برای مسبرهای پر تردد
  • قیمت ارزان برای کودکان زیر ۲ سال
  • عدم امکان استرداد بلیت در شرایط خاص
  • قیمت بیشتر برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال در مقایسه با بلیت سیستمی

ویژگی‌ها، بهترین زمان و روش خرید بلیط هواپیما

پیش از اینکه بخواهیم به بررسی ۹ تا از بهترین سایت های خرید بلیت هواپیما بپردازیم، ابتدا باید ببینیم که چه ویژگی‌هایی برای رتبه بندی چنین سایت‌هایی وجود دارد و در کنار آن باید در هنگام خرید بلیت باید به چه چیزهایی توجه داشت.

در ادامه ویژگی های این نوع برنامه‌ها و سایت‌ها را بررسی کرده و در قالب نکاتی که برای خرید بلیت باید به آنها توجه داشته باشید برخی موارد را هم با هم بررسی می‌کنیم که هنگام رزرو بلیت هواپیما حتما دقت کنید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

رابط کاربری

طراحی و رابط کاربری مناسب

یکی از مهم ترین ویژگی‌های بهترین سایت های خرید بلیت هواپیما داشتن ظاهر و رابط کاربری مناسب است. استفاده از رنگ بندی مناسب و عدم استفاده از انیمیشن‌های سنگین و رنگ‌های متنوع یکی از این موضوعات هستند.

در کنار این‌ها دسترسی پذیری سایت و اپلیکیشن مناسب است و بهتر است تنظیماتی در نظر گرفته شده باشد تا برای افرادی که مشکلات بینایی دارند، به راحتی قادر به تغییر برخی موارد همچون انتخاب رنگ بندی در چند تم متنوع، تغییر اندازه فونت و… فراهم باشد.

ساده بودن ظاهر سایت یکی از مهم‌ترین این موارد است که تقریبا در همه سایت‌ها این ویژگی رعایت شده است.

داشتن اپلیکیشن موبایل و وب اپلیکیشن

امروزه همه افراد یک گوشی هوشمند در دسترس دارند که از سیستم عامل اندروید یا ios بسته به برند گوشی در ان استفاده شده است. افرادی که زیاد اهل سفر کردن هستند نیاز به این دارند تا اپلیکیشنی را برای دسترسی سریع و ساده‌تر روی گوشی خود برای خرید بلیت هواپیما نصب کنند.

در نتیجه یکی دیگر از ویزگی‌های بهترین سایت خرید بلیط هواپیما داشتن اپلیکیشن اندروید و ios است تا کاربران قادر به نصب و استفاده از ان روی گوشی هوشمند خود باشند. اما یک مسئله که متاسفانه در ایران شاهد آن هستیم حذف برنامه‌ها از مارکت‌های رسمی گوگل پلی و اپ استور است.

برای این حالت هم بهتر است که این سایت‌ها از وب اپلیکیشن پشتیبانی کنند. وب اپلیکیشن یا PWA نسخه‌ای از سایت است که وقتی با مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس در گوشی، تبلت یا حتی لپ تاپ وارد یک سایت می‌شوید و خواهید دید که در قالب یک برنامه قابت امکان نصب آن روی مرورگر وجود دارد تا دسترسی سریعی از طریق این نوع اپلیکیشن به سایت خرید بلیت هواپیما داشته باشید. این نوع وب اپلیکیشن روی مرورگر نصب می‌شود که درست مشابه سایر برنامه های گوشی در صفحه اصلی قابل دسترسی است. حتما تجربه استفاده از این برنامه را در کارگزاری‌های بورسی داشته‌اید.

خرید بلیت هواپیما صبح روز

سحرخیز باشید تا بلیت روا شوید

صبح زود بهترین زمان برای خرید بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی است. دلیل این موضوع به لغو سفر و قوانین استرداد بلیط برمی‌گردد.

همانطور که می‌دانید قوانین استرداد و لغو بلیت هواپیما به این صورت است که اگر چند روز قبل‌تر از زمان پرواز باشد یا اینکه تا چند ساعت بعد از خرید باشد، بخش بیشتری از پول خود را پس خواهید گرفت یا لااقل امکان تغییر زمان سفر وجود دارد.

اما در شرایطی که این زمان به زمان سفر نزدیک‌تر باشد، درصد بیشتری از این مبلغ کسر شده و مابقی برای شما بازگشت داده خواهد شد. در نتیجه توصیه می‌شود که همیشه اول صبح را برای رزرو آنلاین بلیت هواپیما انتخاب کنید.

خرید بلیت هواپیما خارجی و داخلی در اواسط هفته

همانطورر که می‌دانید ما دو نوع بلیط هواپیما داریم که شامل سفرهای داخلی و خارجی هستند. از سویی دیگر زمان تعطیلات آخر هفته در کشور ما ایران و برخی کشورها روز جمعه است در حالی که بیشتر کشورهای جهان روز یکشنبه تعطیل آخر هفته‌شان است.

  • اگر قصد خرید بلیت هواپیما خارجی دارید، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بهترین زمان خرید هستند.
  • اگر قصد خرید بلیت هواپیما داخلی دارید، روزهای دوشنبه و سه شنبه بهترین زمان خرید هستند.

دلیل انتخاب این روزها برای خرید به ارزان بودن و در دسترس بودن بلیت مربوط می‌شود. از انجایی که افراد بیشتر آخر هفته‌ها را برای سفر انتخاب می‌کنند، با ترافیکی برای خرید و پرواز بیشترین حد خود را دارد در حالی که در ابتدای هفته کمتر کسی اقدام به خرید بلیت می‌کند.

اما چون تفاوت قیمت برای اول و آخر هفته وجود دارد، بهترین زمان برای خرید بلیت روزهای میانی هفته است که تعداد خرید بلیت کمتر است و معمولا با مشکل پیدا نکردن بلیت نیز مواجه نخواهید شد که مجبور باشید از بلیت چارتری استفاده کنید.

بلیت سیستمی یا بلیت چارتری؟

اینکه بخواهید از بلیت چارتری یا سیستمی استفاده کنید به سفر شما و اینکه حتما در زمان رزرو بیلت هواپیما سفر خواهید کرد و خبری از لغو سفر نیست بستگی دارد.

  • در صورتی که سفر شما حتمی است و خبری از لغو کردن آن به هر دلیلی وجود ندارد، خرید بلیت چارتری و لحظه آخری قیمت تمام شده کمتری برای شما خواهد داشت.
  • اما اگر به هر دلیل احتمال می‌دهید حتی با درصد کمی سفر خود را لغو کرده و به روز دیگری موکول کنید باید از بلیت هواپیما سیستمی استفاده کنید. چرا که امکان لغو بلیط لحظه آخری و چارتری فراهم نیست.

از بهترین سایت خرید بلیت هواپیما خرید کنید

سایت ها و برنامه های خرید بلیت اینترنی مختلفی در ایران وجود دارند که به کمک آنها می‌توانید اقدام به رزرو بلیت کنید. از برنامه‌های مالی همچون آپ گرفته تا برنامه‌هایی که به صورت تخصصی برای خدمات گردشگری و سفر در نظر گرفته شده‌اند.

اما همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، خرید از سایت و اپلیکیشنی که به صورت تخصصی برای خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس در نظر گرفته شده در مقایسه با برنامه‌هایی که استفاده مالی و حسابداری دارند بهتر خواهد بود.

چرا که موضوع فقط مربوط به خرید بلیت نیست؛ بلکه بحث پشتیبانی هم مهم است تا بتوانید از خدمات پس از خرید بهره‌مند شوید. از امکان استرداد بلیت گرفته تا هماهنگی برای شرایط خاصی که در سفر دارید. بنابراین بهتر است که بهترین سایت برای خرید بلیت هواپیما را انتخاب کنید که در ادامه به بررسی ۹ تا از آنها خواهم پرداخت.

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی را فراموش نکنید

همیشه می‌گویند حادثه خبر نمی‌کند؛ در حین سفر باید همواره این احتمالات را خصوصا برای پروازهای خارجی در نظر داشته باشید که ممکن است مشکلاتی همچون بیماری و… سراغ شما بیاید که بهتر است حتما خودتان را بیمه مسافرتی کنید.

بسیاری از سایت‌های خرید بلیت هواپیما این امکان را فراهم کرده‌اند که در کنار خرید بلیت بتوانید از خدمات بیمه مسافرتی شرکت‌های مختلف بیمه که در ایران با آنها همکاری دارند نیز استفاده کنید.

البته که امیدوارم هیچ وقت به چنین چیزهایی در حین سفر نیاز پیدا نکنید. اما اکیدا توصیه می‌کنم که کمترین احتمال را برای چنین مشکلاتی در نظر بگیرید تا در حین سفر اگر دچار آن شدید، مشکلات زیادی برایتان پیش نیاید.


بهترین سایت های خرید بلیت هواپیما چارتری و سیستمی

سایت‌های زیادی در ایران در زمینه فروش بلیت هواپیما و سایر خدمات گردشگری همچون بلیت قطار، اتوبوس و رزرو انواع اقامتگاه فعالیت دارند. تمامی این سایت‌ها به عنوان یک واسطه فعالیت می‌کنند که با اتصال به سیستم حمل و نقل هوایی، امکان خرید بلیت را با قیمت‌های مختلف از ده‌ها شرکت هواپیمایی فراهم کرده‌اند.

حالا که با انواع بلیت هواپیما آشنا شدید، در ادامه به بررسی ۹ تا از بهترین سایت های خرید بلیت هواپیما می‌پردازیم که می‌توانید با ثبت نام و عضویت در آنها، اقدام به خرید و رزرو بلیت هواپیما خارجی یا داخلی کنید.

خریط بلیت هواپیما از چمدون

چمدون

چمدون به صورت تخصصی در زمینه فروش بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی فعالیت دارد که از ویژگی‌های مثبت و جالب این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رابط کاربری ساده و خوب
  • امکان رزرو اتوماتیک بلیت هواپیما
  • پیش بینی قیمت و امکان خرید خودکار بلیت با کمترین نرخ
  • امکان رزرو بلیط دو طرفه رفت و برگشت
  • استرداد انلاین بلیت خریداری شده
  • امکان خرید انواع بلیط سیستمی و چارتری

سایت چمدون با بیش از ۱۰ شرکت هواپیمایی طرف قرارداد است که امکان خرید هر دو نوع بلیط را برای رده سنی بزرگسال، کودک و نوزاد فراهم کرده است.

با مراجعه به صفحه مجله نیز می‌توانید به بیش از ده‌ها مطالب آموزشی و گردشگری در حوزه سفر دسترسی داشته و اطلاعات مورد نیاز خود را قبل و در حین سفر بالاتر ببرید.

کد تخفیف جدید چمدون

قاصدک ۲۴

قاصدک ۲۴

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بلیت هواپیما قاصدک ۲۴ است که خدمات بیشتری را در حوزه گردشگری ارائه می‌کند. علاوه بر بلیت پروازهای خارجی و داخلی، امکان خرید بلیت قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور نیز توسط این سایت قابل خرید است. کلیه مسافران نیز می‌توانند از خدمات بیمه مسافرتی استفاده کنند تا اگر در حین سفر مشکلاتی برای آنها رخ داد آسودگی خاطر بابت هزینه‌های مربوط به بیمه داشته باشند.

علاوه بر خدمات مختلفی که در حوزه گردشگری در این سایت فراهم است، برخی از مزایای این سایت عبارتند از:

  • امکان خرید بلیط هواپیما خارجی
  • اماکن خرید اقساطی بلیت
  • امکان خرید هر دو نوع بلیط چارتری و سیستمی
  • امکان استرداد آنلاین بلیت

امکان خرید بلیت برای هر سه گروه نوزاد، کودک و بزرگسال نیز فراهم بوده و می‌توانید به صورت رفت و برگشت آن را خریداری کنید.

کد تخفیف جدید قاصدک ۲۴

علی بابا

علی بابا

سایت علی بابا از قدیمی‌ترین و بزرگترین سایت‌ها در زمینه گردشگری است. این سایت در ابتدا فعالیت خود را با خرید بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی آغاز کرد که امکان خرید هر دو نوع بلیط چارتری و سیستمی به صورت یک طرفه یا رفت و برگشت در آن وجود داشت.

سپس به مرور زمان خدمات خود را گسترش داده و امکان خرید بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و اقامتگاه و امکان خرید تورهای گردشگری گروهی را فراهم نمود. از ویژگی‌های بارز این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید و استرداد آنلاین بلیت
  • امکان دسترسی از طریق سایت و اپلیکیشن
  • قیمت رقابتی همراه با تضمین بلیط چارتری
  • پوشش ۱۰۰ درصدی شرکت‌های خدمات پرواز هوایی

علاوه بر این موارد با مراجعه به مجله علی بابا می‌توانید به جدیدترین مطالب در حوزه گردشری دسترسی داشته و با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری ایران و خارج آشنا شوید.

در کنار همه این موارد، امکان خرید سازمانی بلیط نیز فراهم بوده و با عضویت در باشگاه مشتریان نیز می‌توانید از جشنواره‌های تخفیف و خرید ارزان بلیت بهره‌مند شوید.

کد تخفیف جدید علی بابا

فلایتیو

فلایتیو

سایت فلایتیو نیز یکی دیگر از سایت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما است که امکان خرید به صورت رفت و برگست یا یک طرفه را برای پروازهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. از دیگر ویژگی‌هایی که این سایت دارد می‌توان به امکان خرید بلیط چند مسیره برای سفرهای خارجی اشاره کرده که می‌توانید بدون نیاز به خرید چندین بلیط، چند مقصد مختلف که برای یک سفر دارید را انتخاب کنید.

به عنوان نمونه اگر قصد سفر هوایی به چند کشور را در یک بازه زمانی داشته باشید، می‌توانید با مشخص کردن زمان ورود و خروج به هر کشور، از قبل بلیط خود را از مبدا و مقصد فعلی که در آن اقامت دارید را مشخص کنید. از دیگر ویژگی‌های این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری ساده و شیک
  • امکان خرید از طریق اپلیکیشن و وب
  • امکان استرداد بلیت آنلاین
  • امکان تغییر تاریخ بلیت خریداری شده

از دیگر خدمات سایت فلایتیو می‌توان به امکان خرید بلیط قطار، بلیت اتوبوس و رزرو هتل اشاره کرد که نگرانی بابت اجاره اقامتگاه را نیز برای سفرهای شما برطرف خواهد کرد.

کد تخفیف جدید فلایتیو

فلای تودی

فلای تودی

از دیگر بهترین سایت خرید بلیط هواپیما می‌توان به فلای تودی اشاره کرد که دارای رابط کاربری ساده‌ای هم است. این سایت امکان خرید و رزرو بلیط برای پروازهای داخلی و خارجی را فراهم کرده و علاوه بر خدمات در حوزه سفرهای هوایی، امکان رزرو هتل در کشورهای خارجی را هم فراهم کرده است. از مزایای این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان رزرو بلیط از ده‌ها ایرلاین
  • اراسه خدمات عوارض خروج از کشور
  • امکان استرداد آنلاین بلیت خریداری شده
  • مجله گردشگری با بیش از صدها عنوان

از دیگر ویژگی های این سایت می‌توان به خدمات بیمه مسافری اشاره کرد که با خرید بلیت می‌توانید در حین سفر خود و مسافران را هم بیمه کنید تا نگرانی در خصوص اتفاقاتی که ممکن است در طول سفر رخ دهد نداشته باشید.

کد تخفیف جدید فلای تودی

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ

سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ بیشتر روی خدمات گردشگریفعالت دارد که شامل رزرو هتل، رزرو ویلا و خرید بلیط اتوبوس به شهرهای مختلف ایران و برخی کشورهای دیگر است. اما یکی دیگر از خدمات اصلی این اپلیکیشن امکان خرید بلیت هواپیما داخلی و خارجی است.

به کمک اسنپ تریپ می‌توانید از بین ده‌ها ایرلاین مختلف به جستجو و مقایسه قیمت بلیط برای گروه‌های سنی مختلف پرداخته و بلیت چارتری و سیستمی با قیمت مناسب و البته در کنار تخفیف‌های متنوع برخوردار شوید. از ویژگی‌های بارز اسنپ تریپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان پیگیری و استرداد آنلاین بلیت
  • ارائه پیشنهاد ویژه برای خرید ارزان قیمت
  • امکان خرید به صورت رفت و برگشت
  • امکان رزرو هتل و اقامتگاه

یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت هم امکان خرید برای آژانس‌های گردشگری و سازمان‌ها است که می‌توانند با قیمت ویژه و ارزان‌تری در حین یک سفر برای چندین نفر بلیت خریداری کنند.

کد تخفیف جدید اسنپ تریپ

رسپینا ۲۴

رسپینا ۲۴

فعالیت اصلی رسپینا ۲۴ هم مربوط به خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی و داخلی است. اما در کنار این خدمات امکان خرید بلیت اتوبوس، قطار، رزرو هتل و تور، خرید بیمه مسافرتی را هم فراهم کرده است. از ویژگی‌ها قابل توجه این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی ساده و کاربردی
  • امکان خرید از طریق سایت و اپلیکیشن
  • امکان جستجو از ده‌ها ایرلاین همراه با بررسی قیمت
  • امکان استرداد آنلاین و پیگیری بلیت هواپیما خریداری شده

علاوه بر این با مراجعه به وبلاگ رسپینا ۲۴ می‌توانید به بیش از صدها عنوان محتوا در خصوص گردشگری، نکات سفر و معرفی جاذبه‌های دیدنری و گردشگری در دنیا دسترسی داشته و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

کد تخفیف جدید رسپینا ۲۴

سفرمی

سفرمی

سایت سفرمی هم مشابه فلایتیو امکان خرید بلیت هواپیما خارجی چند مسیره را فراهم کرده تا افرادی که در طول یک سفر به چند شهر یا کشور مختلف سفر می‌کنند، دغدغه و نگرانی بابت خرید بلیط نداشته باشند. علاوه بر این امکان خرید بلیت به صورت یک طرفه و دو طرفه نیز فراهم است که می‌توانید برای سفرهای داخلی یا خارجی از آن بهره‌مند شوید.

  • طراحی ساده و کاربردی سایت
  • امکان خرید از طریق اپلیکیشن موبایل
  • امکان پیگیری بلیت خریداری شده
  • امکان استرداد آنلاین بلیت

از دیگر خدمات این سایت می‌توان به امکان رزرو هتل، رزرو تورهای گردشگری گروهی، خرید بلیط قطار، خرید بلیت اتوبوس و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

کد تخفیف جدید سفرمی

مستر بلیط

مستر بلیط

سایت مستر بلیط هم به صورت تخصصی در زمینه خرید انواع بلیت هواپیما (سفرهای داخلی و خارجی)، بلیط قطار، بلیت اتوبوس، رزرو هتل، رزرو اقامتگاه، سفرهای دریایی و حتی رزرو سفر با خودرو سواری را فراهم کرده است که از جمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رابط کاربری زیبا و کاربرپسند
  • امکان خرید از طریق سایت و اپلیکیشن
  • مقایسه، بررسی و پیش بینی آنلاین قیمت
  • امکان کنسلی بلیت هواپیما و پیگیری خرید

کد تخفیف جدید مستر بلیط


بهترین سایت خرید بلیت هواپیما

پیدا کردن کد تخفیف سایت خرید بلیت هواپیما

در پایان برای اینکه تجربه ارزان قیمتی در رزرو بلیط هواپیما داشته باشید، بد نیست به معرفی سایت تخفیفه که به صورت تخصصی در زمینه دریافت کد تخفیف رایگان و جدید فعالیت دارد بپردازیم.

شما با مراجعه به صفحه کد تخفیف خرید بلیت هواپیما می‌توانید با بیش از ده‌ها شرکت که در زمینه فروش بلیت هواپیما فعالیت دارند آشنا شده و هر کدام که کد تخفیف با درصد بالا را ارائه می‌کنند را برای خرید بلیت سیستمی یا چارتری لحظه آخری انتخاب کنید.

علاوه بر خرید بلیت می‌توانید با مراجعه به صفحه آرشیو سایت‌های خرید بلیت هتل و اقامتگاه نیز دغدغه و نگرانی بابت پیدا کردن اقامتگاه نداشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم با عضویت در سایت تخفیفه و ثبت نام در آن، سایت‌هایی که در زمینه فروش بلیط هواپیما فعالیت دارند را یافته و جدیدترین کدهای تخفیف را در پنل کاربری، عضویت در خبرنامه ایمیلی یا دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی این سایت دریافت کنید.


جمع بندی و کلام آخر

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا