نقد و بررسی

بهترین سوپرمارکت اینترنتی کدام است؟ (نقد و بررسی)

برترین سوپرمارکت آنلاین کدام است؟

تا حالا تجربه خرید از سوپرمارکت آنلاین داشتید؟ اگه جوابتون منفیه، احتمالا برای اینکه اولین تجربه رو داشته باشید دنبال پاسخ این سوال هستید که بهترین سوپرمارکت اینترنتی کدومه؟ اگر هم تجربه‌ای داشتید، حتما دنبال این هستید که ببینید آیا سوپرمارکت آنلاین بهتری هم وجود نداره که بتونید با قیمت ارزون‌تر محصولات روزانه رو خرید کنید یا نه(!)

همونطور که از عنوان مقاله مشخصه توی این پست می‌خوایم به نقد و بررسی بهترین سوپرمارکت های آنلاین ایران بپردازیم و با بررسی معیارهایی که برای انتخاب یک فروشگاه محصولات روزمره وجود داره، ببینیم که کدوم یکی از اپلیکیشن‌های سوپرمارکتی که این روزها حسابی تبلیغات می‌کنن و با دادن تخفیف‌های مختلف سعی در این دارند تا کاربران بیشتری رو جذب کنند.

بهترین سوپرمارکت اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

سوپرمارکت های اینترنتی جدیدترین ورژن از فروشگاه‌های آنلاین هستند که این روزها شاهد بیشتر شدن اونها هستیم؛ خصوصا اینکه شیوع کرونا هم باعث شده تا افراد کمتر تمایل به خرید حضوری محصولات روزمره داشته باشند.

شما با خرید از سوپرمارکت اینترنتی می‌تونید محصولات روزانه مورد نیازتون رو در زمان کوتاهی سفارش بدین و با توجه به اینکه امکان مشخص کردن زمان تحویل محصول فراهمه، ساعاتی از روز رو برای تحویل مشخص کنید که در منزل حضور داشته باشید. دیگه نیازی نیست که بعد از برگشت از محل کار، خودتونو با گشت و گذار در فروشگاه‌های بزرگ و کلی محصول گیج کننده از برندهای مختلف خسته کنید.

قبل از اینکه بخواین یک فروشگاه اینترنتی برای خرید محصولات سوپرمارکتی رو به عنوان بهترین انتخاب کنید، لازمه تا معیارهایی براش در نظر بگیرید. در ادامه به بررسی این معیارها می‌پردازیم و سپس بر اساس همین موارد، ۷ تا از بهترین سوپرمارکت های آنلاین رو مورد نقد و بررسی قرار میدیم.

تحویل درب منزل

تحویل درب منزل

می‌تونم بگم تقریبا همه سوپرمارکت های اینترنتی که در ایران فعالیت دارند به نوعی یک مارکت پلیس(market place) هستند. یعنی یک شرکت اومده و با طراحی سایت و اپلیکیشن با سوپرمارکت‌های مختلفی که در سطح شهر فعالیت دارند قرار داد بسته تا بازاریابی رو براشون انجام بده و محصولات اونها رو به فروش برسونه.

برای همین شما می‌تونید به کمک برنامه موبایل برای اینکه از سریع‌ترین زمان برای تحویل بهره‌مند بشید روی GPS موقعیت مکانی رو مشخص کنید تا محصولاتی که خرید کردید از نزدیک‌ترین سوپرمارکت نزدیک خونه و محل کارتون ارسال بشه.

پس در این صورت میشه گفت که حتی اگر شما همسایه دیوار به دیوار یک سوپرمارکت باشید که در این اپلیکیشن ثبت شده، نیازی ندارید که از خونه خارج بشید و اقدام به خرید کنید. خیلی راحت می‌تونید سفارشتون رو از طریق برنامه انجام بدین و در کنارش هم از کد تخفیف استفاده کنید تا در عرض چند دقیقه درب منزل بهتون تحویل بدن. در حالی که اگه حضوری برای خرید همین محصولات اقدام کنید، بعید می‌دونم چنین تخفیفی دریافت کنید.

یکی از نکات مهم در خصوص تحویل محصولات امکان انتخاب زمان هست. معمولا امروزه شاهد این هستیم که همه اعضای خانواده در جایی مشغول به کار هستند و در ساعات خاصی از روز تقریبا خونه ما کاملا خالی از سکنه است.

بنابراین باید در انتخاب بهترین سوپرمارکت اینترنتی به این مسئله هم دقت کنید که بتونید مشخص کنید مامور تحویل چه زمانی باید برای تحویل محصولات مراجعه کنه. اگه این زمان مشخص نباشه ممکنه زمانی برای تحویل مراجعه کنه که کسی تو خونه حضور نداره و این کار هم باعث برگشت خوردن سفارش شما میشه.

همونطور که در ابتدا اشاره کردم بیشتر سوپرمارکت های اینترنتی به عنوان یک واسطه بین فروشگاه‌های سطح شهر عمل می‌کنند؛ بنابراین با چنین شرایطی گستردگی و فعالیت در نقاط مختلف از تمامی شهرهای ایران یک نکته دیگه است که باید بهش توجه کرد.

یافتن سریع محصولات

اگه تجربه رفتن به فروشگاه‌های هایپرمارکت مثل فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور رو داشته باشید، با توجه به اینکه در یک فروشگاه با متراژ بالایی قرار دارید که محصولاتی از برندهای مختلف وجود داره، تا بیاین گشتی در فروشگاه بزنید و محصولاتی که قصد داشتید خریداری کنید به سبد محصول اضافه کنید، یه موقع به خودتون میاین و می‌بینید که ای دل غافل… نزدیک به یک ساعته که برای انتخاب محصولات دارید در فروشگاه می‌چرخید؛ نکته جالب هم اینجاست که چندباری کل فروشگاه رو دور زدید.

در یک سوپرمارکت اینترنتی هم همین قضیه وجود داره و شما با رفتن به صفحات متعدد ممکنه زمان زیادی رو از دست بدین. در نتیجه مهمه که فروشگاه طبق یک دسته‌بندی درست و اصولی محصولات رو مرتب بکنه.

از اونجایی که این فروشگاه‌ها هوشمندانه طراحی و کدنویسی شدن، همینطور که در حال چرخ زدن در صفحات مختلف هستید درک می‌کنند که بیشتر دنبال چه محصولاتی هستید و به چه برندهایی توجه بیشتری دارید. برای همین محصولات رو بر اساس علایق شما نشون میدن که می‌تونید خیلی سریع محصولات رو در عرض چند دقیقه پیدا کنید و به سبد خرید اضافه کنید.

داشتن محصولات متنوع

ارائه محصولات متنوع

یکی از ویژگی‌هایی که باعث میشه بگیم یک سایتی در زمره بهترین سوپرمارکت آنلاین قرار داره، کامل بودن محصولات و در کنار اون موجود بودن محصولات هست. با ده‌ها برندی که از محصول وجود داره و از طرفی هر برند هم چندین بسته مختلف از یک محصول رو تولید کرده، نیاز داریم تا به همه نوع محصولاتی دسترسی داشته باشم.

جدایی از این، کلیت اسم «سوپرمارکت» اینه که بتونید محصولات روزانه رو در اون پیدا کنید. پس صرفا هدف ما محصولات روزانی غذایی و خوراکی نیست و انتظار داریم انواع محصولات شستشو و پاک کننده، آرایشی و بهداشتی، بهداشت جنسی و حتی محصولاتی که مخصوص خانم‌ها، کودکان و آقایان هست رو خریداری کنیم.

یکی از محصولات روزمره‌ای که استفاده می‌کنیم میوه، سبزیجات و به صورت کلی محصولات لبنی تازه است که مدت محدودی انقضا هم دارند. در یک فروشگاه آنلاین سوپرمارکتی هم باید چنین محصولاتی به وفور یافت بشه تا بتونید تقریبا هر چیزی که روزانه مصرف می‌کنید و بهشون نیاز دارید رو خریداری کنید. اینکه یک سری محصولات قابل خرید باشند و برای خریدهای دیگه مجبور بشید به مغازه‌های سطح شهر مراجعه کنید باعث میشه که اصلا اینترنتی خرید نکنید.

تاریخ انقضای محصولات و امکان مرجوعی

با توجه به اینکه برای خرید محصولات سوپرمارکتی ما در فروشگاه حضور نداریم، لازمه که به انقضای محصولات توسط فروشگاه توجه ویژه‌ای بشه و محصولاتی که به تازگی تولید و خریداری شده برای مشتری ارسال بشه.

اینکه محصولی خریداری کنید که چند روزی بیشتر به تاریخ انقضای اون باقی نمونده باعث بی اعتمادی نسبت به سوپرمارکت اینترنتی میشه. اگر هم چنین اتفاقی رخ بده باید توجه داشت که امکان مرجوع یا حداقل تعویض کردن محصول فراهم باشه.

خدمات دهی شبانه روزی

قبل از اینکه پای سوپرمارکت های آنلاین به وب باز بشه ما از سوپری‌های سرکوچه خرید می‌کردیم. برای همین اگه احیانا یک شب مهمونی داشتید و یادتون رفته بود که چندتا محصول خریداری کنید، در ساعات پایانی شب میدیدید که حتی مغازه‌ها هم تعطیل هستند.

اما سوپرمارکت‌های اینترنتی چنین مشکلاتی رو ندارند و برخی از اونها امکان سفارش گیری رو تا پایان ساعات خاصی هم فراهم کردند تا بتونید محصولتون رو سفارش بدین و در کمتر از یک یا دو ساعت تحویل بگیرید.

بهترین اپلیکیشن سوپرمارکت

داشتن اپلیکیشن موبایل

این روزها دست هر کسی یک گوشی موبایل هوشمند می‌بینیم. بهتره سوپرمارکتی که ازش خرید می‌کنید برای گوشی‌های اندروید و ios داری برنامه باشه تا خیلی سریع بتونید وارد فروشگاه بشید و محصولاتتون رو انتخاب کنید.

استفاده از برنامه به جای اینکه وارد سایت فروشگاه بشید چندین مزیت داره که برخی از اونها عبارتند از:

  • امکان مشخص کردن آدرس به کمک GPS
  • دسترسی سریع و بدون نیاز به وارد شدن به سایت
  • امکان افزودن محصولات به لیست علاقه‌مندی
  • اطلاع سریع‌تر از وضعیت ارسال محصولات

ارائه تخفیف و جشنواره فروش

همیشه وقتی به هایپر مارکت‌ها مراجعه می‌کنیم، هنگام پرداخت در فاکتور نهایی قید شده که تا چه حدی روی محصولات تخفیف خورده و شما ارزون‌تر خرید کردید. اما در یک سوپرمارکت این حالت بهتره.

شما می‌تونید در جشنواره‌های مختلف و حتی در برخی سوپرمارکت‌ها که به صورت روزانه کد تخفیف برای خرید انواع محصول ارائه میدن، علاوه بر اینکه با قیمت ارزون‌تری خرید می‌کنید از تخفیف هم استفاده کنید.

مزیت رقابتی برای سوپرمارکت اینترنتی باعث شده تا همه این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای اینکه مخاطبین بیشتری رو جذب کنند هر روز کد تخفیف داشته باشند. برای مشاهده کدهای تخفیف این فروشگاه‌ها می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر از سایت تخفیفه، کد تخفیف بهترین سوپرمارکت ایترنتی در شهرهای مختلف رو دریافت کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی

امکان سفارش تلفنی و پشتیبانی

و در نهایت اینکه گاهی اوقات پیش میاد که ما نه دسترسی به اینترنت داریم و نه اینکه گوشی هوشمند دم دست داریم که بتونیم سفارشمونو انجام بدیم. خصوصا ممکنه برای افراد با توانایی‌های خاصی امکان کار کردن با اپلیکیشن و موبایل وجود نداشته باشه و صرفا بتونن از طریق تلفنی سفارش خرید داشته باشند.

برای همین یکی از نکات مهم هم امکان خرید تلفنی هست تا خیلی سریع بشه اقلام مورد نیاز رو اعلام کرد و سفارش رو با امکان پرداخت در محل دریافت کرد.

مسئله پشتیبانی هم هر زمانی ممکنه از مراحل گرفتن سفارش شروع بشه تا رهگیری و مرسوله و گاها هم مرجوعی محصولات که نیازه پشتیبانی سریع برای بررسی این مشکلات وجود داشته باشه.


بهترین سوپرمارکت اینترنتی کدام است؟

حالا که با معیارهای رتبه بندی بهترین سوپرمارکت آنلاین آشنا شدید، در ادامه به بررسی چندتا از سوپرمارکت‌های اینترنتی در ایران می‌پردازیم که بیشترین محبوبیت و گستردگی رو در شهرهای ایران دارند.

سوپرمارکت اینترنتی اکالا

سوپرمارکت اینترنتی اکالا

به جرات میتونم بگم که فروشگاه اینترنتی اکالا اولین رتبه رو در لیست بهترین سوپرمارکت اینترنتی ما داره. دلیلشم تعداد فروشگاه‌های پشتیبانی شده در این سوپرمارکت هست که شامل فروشگاه‌های افق کوروش، هایپرفامیلی و اکالا میشه.

به محض وارد شدن در سایت یا اپلیکیشن اکالا، میتونید موقعیت مکانی خودتونو مشخص کنید تا بر اساس فاصله‌ای که به نزدیکترین فروشگاه پشتیبانی شده در این برنامه دارید دسترسی پیدا کنید. سفارشات شما از این فروشگاه ارسال میشه و درب منزل تحویل خواهید گرفت.

این فروشگاه در تمامی شهرهای ایران دارای شعبه فعاله که سفارشات رو از فروشگاه‌های افق کوروش ارسال می‌کنه. برای شهر تهران و برخی شهرهای دیگه هم سفارشات از فروشگاه‌های اکالا و هایپرفامیلی ارسال میشن.

تحویل سفارشات درب منزل انجام می‌گیره و می‌تونید در هنگام خرید ساعت تحویل رو هم مشخص کنید که در اون لحظه در منزل حضور داشته باشید. انواع مختلفی از محصولات هم در این سوپرمارکت قرار دارند که شامل خوردنی، نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی، محصولات لبنی و پروتئینی، مادر و کودک حتی میوه و سبزیجات میشه.

  • ارائه تخفیف‌های متنوع و روزانه تا سقف ۵۰ درصد
  • ارسال رایگان خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان
  • تحویل کالا در عرض ۲ ساعت
  • داشتن رابط کاربری مناسب در سایت و اپلیکیشن
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان مرجوعی کالا
  • دارای بیش از ۴۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور

اکالا یه فروشگاه همواره تخفیفه که هر روز میتونید برای خرید ازش به راحتی با کمک سایت تخفیفه کد تخفیف پیدا کنید. کافیه برای مشاهده کدهای جدید روی دکمه زیر کلیک کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت اکالا

سوپرمارکت آنلاین دیجی کالا

سوپرمارکت آنلاین دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بیش از یک و نیم دهه است که در زمینه فروش انواع محصول فعالیت داره. حالا چند سالی میشه که بخش سوپرمارکت هم ویژه شهرهای تهران و کرج رو راه‌اندازی کرده که ساکنین این شهرها می‌تونن انواع محصولات سوپرمارکتی و روزمره رو خریداری و در عرض ۳ ساعت درب منزل تحویل بگیرند.

محصولاتی که امکان ارسال سریع در سوپر مارکت دیجی دارند دارای نشان سبز کامیون هستند و از اونجایی هم که خودروهای حمل مواد پروتئینی موجوده، می‌توند انواع گوشت و لبنیات رو هم ازش سفارش بدین تا به صورت منجمد و تازه براتون ارسال بشه.

امکان خرید هم از طریق اپلیکیشن و هم سایت فراهمه که تجربه کاربری خوبی هم در اختیارتون قرار میده. به راحتی می‌تونید در بین دسته‌بندی مختلف محصولات روزانه و سوپرمارکتی جستجو کنید و بر اساس فیلترهایی که برای برند، قیمت، نوع محصول و… وجود داره خریدتونو انجام بدین.

  • ارسال رایگان سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان
  • تحویل درب منزل در عرض ۳ ساعت
  • داشتن رابط کاربری مناسب
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

این فروشگاه هم به صورت روزانه تخفیف‌های مختلفی رو برای خرید محصولات سوپرمارکتی ارائه میده که علاوه بر این یک سری تخفیف هم برای خرید سر ماه داره که می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر جدیدترین کدهای تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا رو مشاهده کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا

فروشگاه اسنپ مارکت

فروشگاه اسنپ مارکت

سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت هم مشابه اکالا با همکاری دو شرکت اسنپ و هایپر استار شکل گرفت. اسنپ به واسه ناوگان حمل و نقل که در شهرهای مختلف و پرجمعیت داشت تونست با این هایپر استار که در شهرهای مختلفی هم فروشگاه داره همکاری کنه و امکان خرید از طریق اپلیکیشن و سایت رو برای محصولات روزمره فراهم کنه.

اسنپ مارکت به لطف همین ناوگان تونسته تا یک مزیت انحصاری برای خودش از نظر ارسال و تحویل سریع سفارشات ایجاد کنه. در هر جایی که باشید سفارشات در عرض ۳ ساعت براتون ارسال میشن و سفارشاتی هم که بالای ۵۰ هزار تومان هستند شامل ارسال رایگان هستند.

  • ارسال سریع و به موقع سفارشات
  • امکان سفارش از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ
  • ارسال رایگان سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان
  • دارای محصولات متنوع همچون میوه و سبزیجات

با خرید از اسنپ مارکت به صورت پیشفرض درصدی تخفیف روی هر قلم از محصولات اعمال میشه که جدایی از اونم می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر از کد تخفیف استفاده کنید. همچنین برخلاف سایر سوپرمارکت‌های اینترنتی، کد هدیه هم در اسنپ مارکت وجود داره که با وارد کردن اون اعتبار هدیه برای خریدهای بعدی دریافت می‌کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ مارکت

سوپرمارکت آنلاین رادیکالا

سوپرمارکت آنلاین رادیکالا

فروشگاه اینترنتی رادیکالا علاوه بر اینکه یک سوپرمارکت آنلاین به حساب میاد امکان خرید یک سری محصولات دیگه رو هم فراهم کرده که ممکنه در هنگام خرید بهشون احتیاج پیدا کنید. این سایت فعلا در شهر تهران فعالیت داره و سفارشات رو از طریق پیک با امکان ارسال سریع تا حداقل ۳ ساعت زمان تحویل ارسال می‌کنه.

می‌تونید به انواع مختلفی از محصولات روزانه در این سایت دسترسی داشته باشید و با خیالی آسوده خرید کنید. همواره هم کدهای تخفیف برای وفادار کردن مشتریان ایجاد میشه تا در خریدهای بعدی هم این فروشگاه رو انتخاب کنند.

  • ارسال سریع سفارشات
  • ارسال رایگان برای سبدهای بالاتر از ۱۵۰ هزار تومان
  • عدم داشتن اپلیکیشن موبایل
  • فعال نبودن در شهرهای دیگر

کد تخفیف سوپرمارکت رادیکالا

کوپن تخفیف وین مارکت

سوپرمارکت وین مارکت

این سوپرمارکت آنلاین مشابه اکالا که فروشگاه‌های افق کوروش در اونها فعال هستند، متعلق به همین فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکته که بعد از سال‌ها فعالیت حالا با ارائه اپلیکیشن و سایت امکان خرید اینترنتی رو از فروشگاه‌های نزدیک خودش فراهم کرده.

یکی از خوبی‌های این فروشگاه اینه که جشنواره‌های مختلفی برگزار میشه که می‌تونید در قرعه کشی شرکت کنید و شانس برنده شدن خودرو و سکه طلا رو داشته باشید. فق کافیه هر ماه مقدار خاصی از این فروشگاه خرید کرده باشید.

  • ارسال سریع سفارشات
  • ساعات کاری ۸ تا ۲۲
  • داشتن اپلیکیشن موبایل
  • دارای بیش از ۲۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور

این سوپرمارکت اینترنتی هم که فعلا تا به امروز در بیش از ۱۱ تا از استان‌های کشور بیشتر از ۲۵۰ تا شعبه داره به مناسبات مختلفی کد تخفیف ارائه میده که با کلیک روی دکمه زیر می‌تونید کدهای تخفیف جدید وین مارکت رو دریافت کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت وین مارکت

سوپرمارکت اینترنتی پینکت

سوپرمارکت اینترنتی پینکت

سوپر مارکت آنلاین پینکت هم با همکاری چندین فروشگاه و هایپر مارکت از جمله فروشگاه‌های هایپرمی تهران و کرج، فروشگاه شهروند تهران و کرج، میدان میوه و تره بار تهران همکاری داره و محصولات رو از طریق این فروشگاه‌ها تامین و برای شما ارسال می‌کنه.

با استفاده از اپلیکیشن پینکت می‌تونید به سادگی موقعیت مکانی روی نقشه رو مشخص کنید تا سفارشات در زمان کوتاهی از نزدیک‌ترین سوپرمارکت و هایپرمارکت براتون ارسال بشه.

  • ارسال سفارشات از چند هایپرمارکت مختلف
  • ارائه تخفیف‌های متنوع
  • امکان خرید از اپلیکیشن
  • پشتیبانی و امکان مرجوعی محصولات

در این فروشگاه می‌تونید انواع محصولات خوراکی، نوشیدنی، شستشو و نظافت، لبنیات و میوه و سبزیجات رو سفارش بدین تا در کنار کدهای تخفیف که به صورت روزانه ارائه میشه با قیمت پایینی براتون ارسال بشه. برای مشاهده کدهای تخفیف جدید پینکت هم کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت پینکت

سوپرمارکت آنلاین بیار

سوپرمارکت آنلاین بیار

سوپرمارکت اینترنتی بیار در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شده و یک تفاوت عمده‌ای که با سایر سوپرمارکت‌های معرفی شده داره اینه که در قالب یک شبکه اجتماعی فعالیت داره. شما می‌تونید با فعالیت کردن در این شبکه اجتماعی امتیاز کسب کنید و از امتیازاتتون برای خرید استفاده کنید.

همچنین اگر از تامین کنندگان کالا هستید می‌تونید به عنوان فروشنده در سایت ثبت نام کرده و با طی کردن مراحل ثبت نام در بخش فروشنده شوید، محصولات خودتونو برای عرضه در این فروشگاه ثبت کنید. دسته‌بندی محصولات ارائه شده در این فروشگاه هم علاوه بر محصولات رایج سوپرمارکتی شامل انواع محصولات لوازم التحریر، انواع میوه و سبزیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی و آجیل و خشکبار هستند.

  • فعالیت به صورت شبکه اجتماعی
  • امکان پرداخت در محل
  • امکان همکاری در فروش
  • دارای اپلیکیشن موبایل و موقعیت یابی با نقشه

با کلیک روی دکمه زیر می‌تونید به صفحه اختصاصی بیار در سایت تخفیفه وارد بشید و جدیدترین کوپن‌های تخفیف این فروشگاه رو برای خرید محصولات روزانه دریافت کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت بیار

سوپرمارکت اینترنتی تزول مارکت

سوپرمارکت اینترنتی تزول مارکت

«تزول» به زبان ترکی یعنی زود باش، عجله کن؛ این سوپرمارکت اینترنتی فعالیت خودش رو از شهر تبریز آغاز کرده و بعد از مدتی هم در شهر تهران آغاز به کار کرد. دلیل انتخاب اسمشم این بوده که کوتاه‌ترین زمان برای تحویل سفارشات رو تامین کنند که در این شرایط نیاز به داشتن ناوگان حمل و نقل سریعی هست.

از همون ابتدا این سایت روی این موضوع تمرکز کرده بود تا حداقل زمان تحویل ۴۵ دقیقه‌ای بعد از ثبت سفارشات رو در دستور کارش داشته باشه. راستش منم از این موضوع اطلاعی ندارم و تجربه خریدی نداشتم که ببینم آیا واقعا اینطور بوده یا اینکه اگر بوده همچنان هست یا نه؟

دومین مزیتی که این سوپرمارکت رو نسبت به بقیه متمایز کرده تمرکز بیشتر روی محصولات روزمره خوراکیه. شما می‌توانید انواع کنسرو و غذای آماده، نوشیدنی، میوه و سبزیجات، حبوبات و… رو از این سایت خریداری کنید.

  • تنوع کاملی از محصولات خوردنی
  • امکان خرید انواع میوه و سبزیجات تازه
  • تحویل سریع ۴۵ دقیقه‌ای
  • پشتیبانی سریع و در دسترس

فروشگاه تزول مارکت هم به کمک کد تخفیف سعی می‌کنه تا مشتریان وفادار خودش رو داشته باشه و به اونها خدمات رسانی کنه که با کلیک روی دکمه زیر می‌تونید جدیدترین کوپن‌های تخفیف این سایت رو دریافت کنید.

کد تخفیف سوپرمارکت تزول مارکت

جمع بندی

توی این مقاله به نقد و بررسی بهترین سوپر مارکت اینترنتی در ایران پرداختیم و ۷ تا از بهترین‌ها رو با توجه به معیارهایی که برای رتبه بندی وجود داره مورد بررسی قرار دادیم. هر یک از این برندها دارای مزایا و معایبی هستند که در اینجا اونها رو بررسی کردیم.

اگر تجربه‌ای در خرید از هر یک از برندهای معرفی شده دارید می‌تونید نظرات و تجربیاتتونو از طریق فرم نظرات ارسال کنید تا به بحث و تبادل نظر بپردازیم. همچنین اگر فروشگاه و سوپرمارکت دیگه‌ای می‌شناسید که فکر می‌کنید دارای محبوبیت بالاییه و میشه در این لیست قرار بدیم بهمون معرفی کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا