نقد و بررسی

معرفی و بررسی تخصصی اسنپ دکتر

بررسی تخصصی ویژگی‌ها و خدمات برنامه اسنپ دکتر

برنامه اسنپ دکتر یکی دیگه از محصولات جدید شرکت اسنپ هست که به‌تازگی و در اوایل سال ۹۹ معرفی شد. همونطور که از اسم این اپلیکیشن مشخصه، به کمکش می‌تونید از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین استفاده کنید.

توی این آموزش میخوام به بررسی تخصصی و معرفی این برنامه بپردازم و امکانات مختلفی که سایت اسنپ دکتر داره رو بر اساس امتیازات و نظراتی که کاربران ثبت کردند مورد بررسی قرار بدم. در نهایت هم به معرفی راه‌های مختلفی برای پیدا کردن کد تخفیف اسنپ دکتر می‌پردازم.

اسنپ دکتر چیست؟

اسنپ دکتر(snapp doctor) پلتفرمی آنلاین برای دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسیه که به کمک اون می‌تونید به بیش از صدها پزشک و متخصص در زمینه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. همه پزشکان این پلتفرم دارای پروفایل هستند و شماره نظام پزشکی رو برای اطمینان می‌تونید از صفحه هر پزشک ببینید.

در هر جایی که باشید می‌تونید به این پلتفرم دسترسی داشته باشید. کافیه فقط به اینترنت و شماره همراهتون دسترسی فراهم باشه. شما می‌تونید با نصب برنامه اندروید، برنامه ios یا وب اپلیکیشن اسنپ دکتر وارد حساب کاربری بشید و با افزودن اعتبار از بین ۳۳ دسته‌بندی مختلفی که برای ارائه مشاوره آنلاین پزشکی وجود داره استفاده کنید.

نقد و بررسی تخصصی اسنپ دکتر

یکی از چیزهای جالب توجه این برنامه مشاوره پزشکی آنلاین، امکان استفاده از کد تخفیف هست. با داشتن کد تخفیف می‌تونید در هزینه‌هایی که برای گرفتن انواع مشاوره وجود داره رو به مقدار قابل توجهی کاهش بدین. برای گرفتن این تخفیف‌ها راه‌های مختلفی وجود داره که یکی از اونها سایت تخفیفه است.

شما می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه اسنپ دکتر، جدیدترین کدهای تخفیف این برند رو ببینید و از این کدها برای گرفتن مشاوره پزشکی ارزون‌تر استفاده کنید.

کد تخفیف اسنپ دکتر

چه خدماتی در اسنپ دکتر ارائه میشه؟

همونطور که تا اینجا متوجه شدید این برنامه و پلتفرم برای خدمات مشاوره پزشکی از راه دور هست. یعنی شما می‌تونید به روش‌های مختلفی مثل چت متنی، تماس صوتی یا تماس ویدئویی با پزشکی که انتخاب کردید در گفتگو باشید.

اما خدمات محدود به مشاوره نیست. بلکه می‌توانید از خدمات حضوری در محل و بررسی نتایج آزمایشات هم استفاده کنید. اگر بخوام بیشتر به معرفی این خدمات بپردازم شامل موارد زیر میشه.

  • انجام خدمات پزشکی در محل
  • ویزیت و بررسی نتایج آزمایش
  • انجام خدمات پرستاری
  • انجام آزمایشات و چکاپ

کافیه اپلیکیشن اندروید یا IOS این سایت رو روی گوشی هومندتون نصب کنید یا اینکه از نسخه وب استفاده کنید تا هر کدوم از خدمات بالا که مدنظرتونه دریافت کنید.

اگر بخواهیم دسته‌بندی کاملی از خدمات اسنپ دکتر را معرفی کنیم شامل گروه‌های زیر هستند.

  • کرونا ویروس
  • مشاوره و روانشناسی
  • روانپزشکی و سلامت روان
  • بیماری‌های داخلی، گوارش، غدد
  • مامایی و سلامت بارداری
  • پزشک همیشه پاسخگو
  • سلامت پوست و مو
  • سلامت بینایی و چشم پزشکی
  • مشاوره دارویی
  • سلامت دهان و دندان
  • تغذیه و تناسب اندام
  • ارتوپدی و شکستگی
  • زیبایی و جراحی زیبایی
  • رژیم و جراحی لاغری
  • جراحی عمومی
  • متخصص طب اورژانس
  • سلامت کودکان و نوزادان
  • عمومی و سلامتی
  • نورولوژی و مغز و اعصاب
  • سلامت جنسی
  • دستگاه تناسلی و کلیه و مجاری ادراری
  • قلب و عروق و فشار خون
  • گوش،حلق و بینی،سر و گردن
  • متخصص زنان و زایمان
  • طب فیزیکی،ورزش
  • بیماری‌های عفونی، هپاتیت، ایدز، HPV
  • بدخیمی سرطان
  • بیهوشی، درد و مراقبت ویژه
  • رادیولوژی و تصویربرداری
  • مشاوره ژنتیک
  • طب کار،معاینات استخدام
  • طب سنتی

چطور از خدمات پزشکی آنلاین اسنپ استفاده کنیم؟

برای دریافت خدمات مشاوره پزشکی آنلاین کافیه برنامه رو اجرا کنید یا اینکه وارد سایت اسنپ دکتر بشید. توی صفحه اصلی می‌تونید بر اساس دسته‌بندی مشخص کنید که نیاز به چه نوع خدماتی دارید.

دسته بندی خدمات مشاوره پزشکی اسنپ

مثلا اگه میخواین از مشاوره روانشناسی استفاده کنید، باید گروه «مشاور و روانشناس» رو انتخاب کنید. یا اگر به دنبال خدمات پرستاری از بیمار یا تزریقات هستید، گروه «خدمات پرستاری» رو انتخاب کنید. شاید هم بخواین که توی خونه از خدمات ویزیت پزشکی استفاده کنید که برای این حالت هم کافیه گروه «ویزیت پزشک در منزل» یا «آزمایش پزشکی در منزل» رو انتخاب کنید.

لیست پزشکان اسنپ دکتر

با انتخاب هر کدوم از این گزینه‌ها وارد مرحله‌ای میشید که می‌تونید پزشک رو برای خدمات پزشکی از راه دور انتخاب کنید یا اینکه اگه خدمات پزشکی در محل رو انتخاب کردید، هماهنگی‌های لازم انجام بگیره و نهایتا تا ۳ ساعت این خدمات رو در منزل دریافت کنید.

خدمات ویزیت پزشک در منزل اسنپ دکتر

با رفتن به هر دسته‌بندی می‌تونید پزشک‌های مختلفی رو برای هر گروه پزشکی ببینید. وضعیت آنلاین بودن، ساعات پاسخگویی، نظرات کاربران و شماره نظام‌پزشکی در صفحه هر پزشک قابل مشاهده است. هر پزشک هم دارای تصویر پروفایله که می‌تونید مشخص کنید پزشکتون آقا باشه یا خانم.

در نهایت با کلیک روی دکمه دریافت خدمات می‌تونید وارد مراحل پرداخت بشید تا سفارشتون ثبت بشه و در ساعتی که مشخص کردید از خدمات استفاده کنید.

مشاوره پزشکی متنی

از این روش می‌تونید به صورت متنی با پزشک در ارتباط باشید. اگر از اینکه بخواین با پزشک تماس صوتی یا ویدئویی داشته باشید یا اینکه ممکنه جزو عزیزانی باشید که قادر به صحبت کردن نیستید، می‌تونید از این روش برای گرفتن مشاوره پزشکی استفاده کنید.

این روش درست مثل شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هاست. شما با پزشک در ارتباط هستید و از طریق چت می‌تونید شرایطی که برای بیماری یا مشکلات پزشکیتون دارید رو شرح بدین.

مشاوره پزشکی تلفنی

توی این حالت شما از طریق تماس تلفنی با پزشک در ارتباط هستید. اما دقت کنید که تماس تلفنی بر بستر شماره همراه شما نیست و اصلا شماره شما هم برای پزشک مشخص نیست. بلکه انجام مکالمات تلفنی بر روی بستر برنامه است. یعنی درست مثل تماس صوتی برنامه‌هایی مثل whatsapp که از طریق اینترنت می‌تونید با دیگران صحبت کنید.

توی این حالت مدت زمان دریافت مشاوره توسط هر پزشک تعیین شده و بر اساس دقیقه‌ای که انتخاب کردید می‌تونید از این خدمات استفاده کنید. مثلا اگه خیلی سوالاتتون زیاده می‌تونید از مشاوره ساعتی استفاده کنید که قیمت بالاتری داره؛ یا اگه سوالاتتون کمه و در زمان کمی قابلیت پاسخ دادن داره از مشاوره ۱۰ دقیقه‌ای یا بیشتر استفاده کنید که هزینه کمتری داره.

مشاوره پزشکی با تماس ویدئویی

این حالت هم مثل نوع قبلیه با این تفاوت که شما به صورت تصویری با پزشک در ارتباط هستید و تقریبا حس می‌کنید که واقعا به مطب پزشکی مراجعه کردید.

خدمات پزشکی و آزمایش در محل

همونطور که بالا هم توضیح دادم این نوع خدمات هم برای ویزیت در محل هستند. از پرستاری و تزریقات گرفته، تا گرفتن انواع آزمایش که نیاز به تجهیزات بزرگ و پیشرفته وجود نداره رو می‌تونید با این سرویس دریافت کنید.

این سرویس چون حضوریه فعلا تو همه شهرها فعال نیست. برای گرفتن این نوع خدمات ابتدا باید ببینید که شهری که در اونجا سکونت دارید آیا چنین خدماتی رو داره یا نه؟ اگر داشت می‌تونید انتخاب کنید و باقی مراحل رو برای ثبت سفارش و انتخاب زمان دلخواه برای مراجعه پزشک در محل رو انتخاب کنید.


مزایای استفاده از اسنپ دکتر

با این پیشرفتی که تو حوزه تکنولوژی و ابزار آنلاین داریم، مگه میشه چیزی عیبی هم داشته باشه؟

خیلی راحت همونطور که تو خونتون پاتونو انداختین رو پاتون و دارین قهوه و دمنوش‌های گیاهی رو نوش جان می‌کنید، می‌تونید با پزشکتون در ارتباط باشید و مشاوره اینترنتی بگیرید. در ادامه چندتا دلیل میارم که چرا باید از اسنپ دکتر استفاده کنید.

نصب و دسترسی آسان

خیلی ساده می‌تونید با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید، وارد حساب کاربری بشید و از خدمات مشاوره پزشکی اینترنتی استفاده کنید.

لزوما نیازی نیست که حتما گوشی هوشمند داشته باشید. حتی با داشتن لپ تاپ و کامپیوتر هم به این خدمات دسترسی دارید. کافیه وارد سایت اسنپ دکتر بشید.

مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته

اصلی‌ترین مزیت استفاده از این اپلیکیشن اینه که هر زمانی که خواستید می‌تونید از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنید. البته شاید خیلی درست نباشه که بگیم ۲۴ ساعته است. چون ساعت‌هایی که هر پزشک می‌تونه مشاوره بده متفاوت هست. ممکنه تو هر زمینه‌ای نتونید از این خدمات ۲۴ ساعته استفاده کنید.

هزینه مشاوره آنلاین اسنپ دکتر

معمولا تا ساعت ۱۲ شب می‌تونید تو همه زمینه‌ها به چند پزشک مختلف دسترسی داشته باشید. اما پزشکانی که بعد از این ساعت قادر به اراسه مشاوره باشن شاید اصلا وجود نداشته باشه.

هر پزشک تو صفحه پروفایل خودش مشخص کرده که تو چه ساعاتی قادر به ارائه مشاوره است. مثلا یه پزشک ممکنه بین ساعات ۱۰ تا ۱۲، ۱۴ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۴ بتونه به شما مشاوره بده و یه پزشک دیگه فقط بتونه در روز دو ساعت مشاوره ارائه بده.

دسترسی آنلاین به بیش از صدها پزشک

از همون روزهای اولیه اسنپ فکر اینجا رو کرده بود که ترافیک زیادی به سمت استفاده از این اپلیکیشن سرایز میشه. به‌خصوص اینکه بیماری کرونا هم شیوع پیدا کرده بود و خیلی از مردم هم از رفتن به مطب پزشکی واهمه داشتن.

پس این شد که از همون روزهای اولیه تو گروه‌های مختلف خدمات مشاوره‌ای و انجام خدمات در محل چندین پزشک و پرستار در این سایت عضو شدند. پروفایل هر پزشک بررسی دقیق شده و بر اساس شماره نظام پزشکی که دارن توی این سیستم ثبت شده.

صفحه پزشکان اسنپ دکتر

شما می‌تونید با مراجعه به پروفایل هر پزشک بر اساس امتیازات و نظراتی که کاربرا به هر پزشک دادن، اون پزشکی که فکر می‌کنید تخصص بیشتری داره و می‌تونه مشاوره بهتری ارائه بده رو انتخاب کنید. برای هر پزشک هم امتیاز ستاره‌ای نمایش داده میشه که بر اساس میانگین امتیازات کاربران نمایش داده میشه.

یه موضوع دیگه که تو انتخاب پزشک تاثیر داره تعداد مشاوره‌های ارائه شده است. شما تو صفحه هر پزشک می‌تونید ببینید که تا حالا چندتا مشاوره ارائه داده و با یک بررسی کلی در کنار نظرات کاربران این موضوع رو به دست بیارید که پزشکی که انتخاب کردید، چند مرده حلاجه. :D


آیا اسنپ دکتر امنیت داره؟

خیلی افراد نگران حریم خصوصیشون هستند که نکنه مشکلات پزشکی که دارن و تو این اپلیکیشن برای گرفتن مشاوره و رفعشون وارد شدن، برای کسی دیگه قابل مشاهده باشه.

اگه از این بابت نگران هستید و فکر می‌کنید گرفتن مشاوره حضوری خیلی بهتره، شاید بد نباشه یه تجدید نظری بکنید. اطلاعات شما توی این برنامه در اختیار پزشکا قرار نمیگیره و اسنپ تنها یک راه ارتباط با پزشکان رو فراهم کرده.

تماس تلفنی، تماس ویدئویی و پیام‌های متنی که ارسال می‌کنید روی بستر اسنپ هست و اصلا شماره موبایل شما هم برای پزشک قابل مشاهده نیست.

پس خیالتون از این بابت رایگان باشه. شاید مگر اینکه خیلی بدشانس باشید و تو مشاوره تلفنی و ویدئویی پزشکی رو انتخاب کنید که از قضا آشنا در بیاید. :)


نحوه پرداخت هزینه مشاوره پزشکی اسنپ دکتر

شما تو همون ابتدای کار که پزشک و پلن مشاوره رو انتخاب می‌کنید، در نهایت به صفحه پرداخت وارد میشید. اگر هم از قبل اعتبار داشته باشید که نیازی به این کار نیست و از اعتبارتون کم میشه.

تو تصویر زیر نحوه افزایش اعتبار اسنپ دکتر رو می‌بینید. کافیه یکی از مبالغ پیش‌فرض برای اضافه کردن اعتبار رو انتخاب کنید یا اینکه اگر مبلغ مشاوره بیشتر از این میشه رو به صورت دستی داخل فیلد «مبلغ موردنظر» وارد کنید.

نحوه افزایش اعتبار اسنپ دکتر

موضوع مهمی که تو بحث هزینه وجود داره بازگشت وجه هست. اگر شما از مشاوره‌ای که داشتید رضایت نداشته باشید، اسنپ دکتر تا یک هفته این مشاوره رو گارانتی کرده و با بررسی مشاوره هزینه‌ای که بابت مشاوره پرداخت کردید رو به حساب کاربریتون برمیگردونه.


جمع‌بندی نهایی

توی این پست به نقد و بررسی برنامه اسنپ دکتر پرداختیم و به معرفی خدمات و قابلیت‌هایی که این برنامه داره پرداختیم. شما به کمک برنامه snapp doctor می‌تونید بدون نیاز به مراجعه پزشک از خدمات مشاوره اینترنتی استفاده کنید یا اگه نیاز داشتید که ویزیت در منزل انجام بگیره به بیش از صدها پزشک دسترسی داشته باشید.

اگه تجربه‌ای در استفاده از خدمات این سایت دارید می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر به صفحه اسنپ دکتر در سایت تخفیفه مراجعه کنید و تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی اسنپ دکتر

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا