آموزش

نحوه استفاده از کوپن تخفیف تپسی همراه با تخفیف

چطور از کد تخفیف تپسی استفاده کنیم؟

این روزها استفاده از تاکسی‌های اینترنتی زیاد شده و دیگه مثل سابق نیاز نیست که ساعت‌ها در آب و هوای سرد و گرم منتظر بمونیم تا بالاخره یه تاکسی برای مقصدمون بگیریم؛ خصوصا اینکه این روزها هم با اوج گرفتن کرونا این موضوع کمی خظر آفرین شده و ممکنه بیمار بشیم.

تا همین چند سال پیش برای سفرهای درون شهری باید از وسایل نقلیه مختلفی مثل اتوبوس، مترو، تاکسی و… استفاده می‌کردیم. اما خب هر کدوم از این‌ها مزایا و معایب خاص خودشو برای هر گروهی از افراد جامعه دارند. به‌عنوان نمونه مترو رو نمیشه در هر شهری پیدا کرد؛ یا اتوبوس‌های درون شهری هم بخاطر بالا بودن مسافر و از طرفی هم سوار شدن مسافران بیشتر از ظرفیت موجود و سرپا موندن کمی خسته کننده است.

این شد که بعد از رونق یافتن تاکسی‌های اینترنتی نظیر اوبر در کشورهای خاور دور، در ایران هم شاهد ظهور این تاکسی‌ها شدیم که امروزه اسنپ و تپسی جزو گزینه‌های پر استفاده هستند.

توی این آموزش می‌خوایم با هم بررسی کنیم و ببینیم که چطوری می‌تونیم از کد تخفیف تپسی استفاده کنیم و سفری ارزان با این تاکسی اینترنتی تجربه کنیم. اما قبل از اون باید ببینیم که اصلا این کدهای تخفیف رو چطوری میشه پیدا کرد. پس اگر شما هم از این تاکسی اینترنتی زیاد استفاده می‌کنید تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف تپسی

خب همونطرو که گفتم قبل از هر چیزی لازمه که یک کد تخفیف پیدا کنید و البته از اون مهم‌تر اینه که باید در تپسی عضو باشید. اگر تا حالا عضو نبودید کارتون برای استفاده از کدهای تخفیف خیلی ساده است و در سفر اول می‌تونید خیلی راحت از کدهای تخفیف رایگان ۱۰۰ درصدی هم استفاده کنید.

اما اگه از قبل تجربه صفر با این برنامه درخواست آنلاین تاکسی رو داشتید، تخفیف‌ها درصد کمی شامل میشن؛ مگه اینکه چی بشه یه کد تخفیف درصد بالا بشه گیر آورد.

در همین زمینه بخوانید: نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ

من فرض رو بر این می‌گیرم که شما تا حالا از این سرویس درخواست تاکسی اینترنتی استفاده نکردید. در ادامه فرآیند آموزش استفاده از کد تخفیف تپسی من از اپلیکیشن استفاده کردم. شما می‌تونید از نسخه وب هم برای این کار استفاده کنید که دقیقا همین مراحل باید طی بشه و فقط کمی در ظاهر فرق دارند.

مرحله اول: عضویت یا ورود در تپسی

برای عضویت یا ورود به این اپلیکیشن بعد از اینکه نصب کردید، مشابه تصویر زیر باید ابتدا شماره موبایل خودتونو وارد کنید تا کد تایید براتون پیامک بشه.

نحوه عضویت و ورود در تپسی

همونطرو که در تصویر می‌بینید شماره موبایلتون رو وارد کنید و در انتها روی دکمه نارنجی «دریافت کد» کلیک کنید. بعد از این مرحله وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که باید کد دریافتی رو وارد کنید.

کد ورود تپسی

همونطور که اینجا هم می‌بینید کد ۵ رقمی دریافت شده رو وارد کنید. بعد از ورود کد وارد مرحله‌ای خواهید شد که باید اطلاعات شخصی خودتونو مثل تصویر زیر وارد کنید.

عضویت در تپسی

توی این مرحله هم کافیه به ترتیب شماره گذاری که انجام شده، اطلاعات درخواستی رو وارد کنید. در اینجا کد معرف گزینه‌ای اختیاری هست که می‌تونید وارد نکنید.

اما برای اینکه اولین سفرتون شامل تخفیف هم باشه می‌تونید از کد معرف UWFHY0 استفاده کنید. با وارد کردن این کد در هنگام ثبت نام اولین سفر شما رایگان خواهد بود.

در نهایت بعد از پر کردن همه گزینه‌ها دکمه «ثبت‌نام» به رنگ نارنجی در میاد که با کلیک روی اون اطلاعات کامل میشه و وارد برنامه تپسی خواهید شد.

اما یک مسئله مهمی که وجود داره اینه که در هنگام ورود به برنامه لازمه که دسترسی به موقعیت مکانی(GPS) خودتون رو برای این برنامه فعال کنید تا بهتر و سریع‌تر بتونید درخواست تاکسی داشته باشید. برای این کار کافیه مشابه تصویر زیر روی دکمه «روشن کردن سرویس مکان‌یابی» کلیک کنید.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف تپسی همراه با تخفیف

بعد از کلیک روی این دکمه اگر زبان گوشیتون انگلیسی باشه کافیه دکمه «Allow» و اگر فارسیه دکمه «اجازه دادن» رو انتخاب کنید.

خب حالا تا همین جا دست نگه‌دارید. ما در ادامه می‌خوایم ببینیم که چطوری باید کد تخفیف تپسی پیدا کنیم و در ادامه اون دوباره به برنامه بر می‌گردیم تا از کد دریافتی استفاده کنیم.

مرحله دوم: یافتن کد تخفیف تپسی

برنامه‌هایی نظیر تپسی از راه‌های مختلفی مثل شبکه‌های اجتماعی کدهای تخفیف ساخته شده رو منتشر می‌کنند تا کاربران استفاده کنند. یکی از این راهکارها هم استفاده از سایت‌های کد تخفیف مثل تخفیفه است.

اپلیکیشن تپسی در این سایت دارای یک صفحه اختصاصیه که با رفتن به این صفحه می‌تونید از کدهای تخفیف منتشر شده این برند استفاده کنید. کافیه مشابه تصویر زیر در صفحه اصلی سایت تخفیفه و در کادر جستجو نام «تپسی» رو وارد کنید و روی گزینه انتخابی کلیک کنید.

سایت تپسی

یا اینکه اگه می‌خواین سریع‌تر به این صفحه دسترسی داشته باشید می‌تونید روی دکمه زیر کلیک کنید.

کد تخفیف تپسی

در این صورت با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه میشید که کدهای تخفیف متنوع این برند در اینجا قرار دارند.

کدهای تخفیف تپسی

حالا باید ببینید که کدوم تخفیف‌ها معتبر هستند و ازشون استفاده کنید. برای این کار کافیه روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید تا کد تخفیف در پنجره‌ای مشابه تصویر زیر براتون باز بشه و بتونید ببینید.

کد تخفیف تپسی

همونطور که می‌بینید برای کپی کد تخفیف کافیه روی دکمه «خرید کنید» کلیک کنید یا اینکه روی خود تخفیف کلیک کنید تا کد به صورت خودکار براتون کپی بشه. از هر کدوم که استفاده کنید کد خودکار براتون کپی میشه و نیازی ندارید که روی کد نگه دارید و گزینه کپی رو انتخاب کنید.

مرحله سوم: ورود به بخش جایزه و تخفیف

خب حالا که کد تخفیف تپسی رو پیدا کردید، به برنامه تپسی برمی‌گردیم تا ببینیم چطور ازش استفاده کنیم.

برای این منظور همونطور که در تصویر زیر می‌بینید از منوی کشویی برنامه تپسی روی گزینه «جایزه و تخفیف» کلیک کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف تپسی

در این صورت به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر وارد خواهید شد که باید کد تخفیف رو وارد کنید. چون ما تصاویر رو از قبل تهیه کردیم، کد تخفیف استفاده شده در این آموزش با کد تخفیفی که از سایت گرفتیم متفاوت هست؛ پس نگران این نباشید که چرا کد تخفیفی که تو مرحله قبل نشون دادیم با کدی که استفاده شده متفاوت هست.

چگونه از کد تخفیف تپسی استفاده کنیم؟

همونطور که می‌بنیید باید در کادر شماره ۱ کد تخفیف تپسی یا کد هدیه رو وارد کنید. بعد از وارد کردن روی دکمه «ثبت کد» کلیک کنید تا اعتبار سنجی انجام بگیره. اگر کد تخفیف معتبر باشه و منقضی نشده باشه پیغامی مثل تصویر زیر نشون داده میشه.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف تپسی

اگر کد تخفیف صحیح باشه پیغام «کد تخفیف مورد نظر اعمال شد» نشون داده میشه و در زیر اونم نوع کد تخفیف که در اینجا سفر رایگان با تپسی هست بهتون نمایش داده میشه.

مرحله چهارم: درخواست خودرو

خب حالا کد تخفیف در اعتبار شما اعمال شده و باید درخواست خودتون رو برای خودرو ثبت کنید. برای این کار به صفحه اصلی برنامه برگردید. مشابه تصویر زیر اگر موقعیت مکانی شما(GPS گوشی) شون باشه موقعیت تشخیص داده میشه و کافیه روی دکمه ثبت مبدا کلیک کنید یا از کادر «جستجوی مبدا» استفاده کنید.

انتخاب مبدا

البته همیشه سعی کنید برای اینکه چک کنید مبدا درست وارد شده روی نقشه زوم کنید تا موقعیت دقیق مشخص باشه. بعد از ثبت مبدل باید مقصد رو مشخص کنید.

برای این کار هم کافیه روی نقظه بکشید تا به محدوده مورد نظر وارد بشید یا اینکه مثل تصویر زیر در کادر «جستجوی مقصد» اسم خیابون یا کوچه رو وارد کنید تا محدوده نزدیک به اون محل بهتون نمایش داده بشه و سپس با نقشه موقعیت دقیق رو مشخص کنید.

انتخاب مقصد

در نهایت روی دکمه «ثبت مقصد» کلیک کنید. در این صورت هزینه سفر بر اساس نوع سفر با پلن‌های مختلف محاسبه میشه.

نحوه گرفتن تاکسی با تپسی

همونطور که می‌بینید انواع مختلفی از پلن‌های سفر مثل کلاسیک، پیک، همیار و… وجود داره که هر کدوم دارای مزیت خاصی هستند و قیمت متفاوتی هم دارند. برای نمونه از سرویس پیک می‌تونید برای ارسال بسته‌ها استفاده کنید.

شاید بپرسید که خب ما کد تخفیفی که استفاده کردیم، سفر رایگان بود؛ اما حالا چرا هزینه کاملا صفر نشده؟

در پاسخ باید گفت که این کد تخفیفی که ما اینجا استفاده کردیم دارای سقف مبلغ هست که نهایتا تا ۱۰ هزار تومان تخفیف داره و چون مبدا و مقصد انتخابی ما بیشتر از این هزینه بوده باید بخش باقیمونده رو پرداخت کرد. اما اگر ما موقعیتی نزدیک‌تر انتخاب می‌کردیم که مبلغ سفر روی هم رفته ۱۰ هزار تومان میشد، قابلیت اینو داشت که از سفر کاملا رایگان استفاده کنیم.

در نهایت با کلیک روی رکمه «درخواست سرویس» سفر شما ثبت میشه و باید چند لحظه منتظر بمونید تا یکی از راننده‌ها سفر شما رو قبول کنه.

جمع‌بندی نهایی

خب ما توی این آموزش به نحوه استفاده از کد تخفیف تپسی پرداختیم و به شما یاد دادیم که چطور اولا کد تخفیف این برند رو پیدا کنید و هم اینکه چطور از این کد تخفیف استفاده کنید. اگر شما هم کد تخفیف تپسی دارید می‌تونید با عضویت در سایت تخفیف برای ما ارسال کنید تا در یخش کدهای ارسالی کاربران نمایش داده بشه.

اما اگر تجربه‌ای در استفاده از این اپلیکیشن درخواست خودرو دارید می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه نقد و بررسی تجربیات خودتونو با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی تپسی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا