آموزش

چطور از کد تخفیف اسنپ دکتر استفاده کنیم؟

راهنمای استفاده از کوپن تخفیف اسنپ دکتر

سایت و اپلیکیشن اسنپ دکتر این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و دریافت نسخه پزشکی، انجام آزمایش در محل یا ویزیت در محل بهره مند شوید. این برنامه متعلق به اسنپ است که به تازگی راه‌اندازی شده و خدمات مختلفی را در حوزه پزشکی ارائه می‌کند.

در حال حاضر که شیوع کرونا رواج یافته و مراجعه به پزشک و بیمارستان یکی از خطرناک‌ترین مکان‌ها برای انتقال بیماری است، استفاده از اسنپ دکتر و خدمات پزشکی آنلاین بهترین راهکار است که هم شما را از ترافیک و انتظار در نوبت پزشکی راحت می‌کند و هم اینکه می‌توانید به کمک کد تخفیف، هزینه کمتری برای خدمات پزشکی پرداخت کنید.

چطور از کد تخفیف اسنپ دکتر استفاده کنیم؟

اسنپ دکتر اپلیکیشنی برای دسترسی به بیش از هزاران پزشک و متخصص در زمینه‌های متنوع است که می‌توانید به صورت اینترنتی از مشاوره، دریافت نسخه دارویی و خدمات پزشکی در محل به کمک آن بهره‌مند شوید.

در ادامه این آموزش قصد داریم به بررسی چگونگی استفاده از کوپن تخفیف اسنپ دکتر بپردازیم که به کمک این آموزش می‌توانید با مراحل خرید از اسنپ دکتر و یافتن کد تخفیف این برنامه آشنا شوید.

عضویت و ورود در اسنپ دکتر

برای استفاده از خدمات پزشکی آنلاین اسنپ دکتر ابتدا باید در این سایت یا برنامه ثبت نام کنید. برای این منظور کافی است وارد سایت اسنپ دکتر شده یا اینکه پس از نصب برنامه روی گوشی هوشمند خود، مراحل عضویت و ثبت نام را به ترتیب زیر طی کنید.

نحوه عضویت در اسنپ دکتر
  1. روی دکمه «ورود یا ثبت‌نام» در منوی پایین برنامه کلیک کنید تا صفحه عضویت یا ورود در برنامه اسنپ دکتر باز شود.
  2. شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت کنید که در لیست کشورها ایران انتخاب شده باشد.
  3. روی دکمه «ورود» کلیک کنید. در این صورت یک کد تایید به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.
  4. کد دریافتی از طریق پیامک را در این کادر وارد کنید.
  5. روی دکمه «تایید کد» کلیک کنید.

در این صورت اگر کد به درستی وارد شده باشد وارد برنامه خواهید شد و می‌توانید از خدمات آنلاین پزشکی اسنپ دکتر استفاده کنید.

انتخاب خدمات و پزشک

برای استفاده از خدمات پس از ورود به صفحه اصلی برنامه یا از طریق منو، می‌توانید خدمات دلخواه خود را که در گروه‌های زیر هستند انتخاب کنید.

  • مشاوره و روانشناسی
  • پزشک و متخصص
  • انجام آزمایش و ارائه جواب آزمایش
  • تهیه نسخه دارو
نحوه دریافت مشاوره از اسنپ دکتر
  1. یکی از خدمات پزشکی که مورد نظرتان است را انتخاب کنید. برای نمونه من در اینجا قصد دارم از خدمات روانشناسی استفاده کنم که گزینه «مشاور و روانشناس» را انتخاب می‌کنم.
  2. در این مرحله از بین خدمات مرتبط با روانشناسی یکی از آنها را انتخاب کنید. چون من می‌خواهم از خدمات روانشناسی آنلاین استفاده کنم، بنابراین زیرگروه «اضطراب، افسردگی و مسائل فردی» را انتخاب می‌کنم.
  3. در این مرحله لیستی از پزشکان متخصص در زمینه مورد نظر نمایش داده می‌شود. هر پزشک بر اساس آنلاین بودن، تعداد مشاوره ارائه شده، امتیاز کاربران و نظرات ارسالی مرتب شده که به نوعی هر پزشک بر اساس امتیاز بالا نمایش داده می‌شود. کافی است روی دکمه‌ی «دریافت مشاوره» برای یک از پزشکان کلیک کنید تا وارد صفحه اختصاصی پزشک شوید.
  4. همانطور که می‌بینید پلن‌های مشاوره پزشکی بر اساس زمان و قیمتی که دارند مشخص شده است. در اینجا من مشاوره یک ساعته را انتخاب می‌کنم.
  5. پس از انتخاب پلن، روی دکمه‌ی «درخواست مشاوره تلفنی» کلیک کنید. در این مرحله اگر پزشک به صورت متنی یا تماس تصویری هم مشاوره ارائه دهد می‌توانید آنها را نیز انتخاب کنید. در نهایت وارد صفحه پرداخت خواهید شد که در آنجا می‌توانید کد تخفیف اسنپ دکتر را وارد کنید.

اما برای اینکه بتوانید از تخفیف استفاده کنید، لازم است که یک کوپن تخفیف تهیه کنید. در ادامه به معرفی روشی برای پیدا کردن کوپن تخفیف اسنپ دکتر می‌پردازیم.

یافتن کوپن تخفیف اسنپ دکتر

اگر این سوال برایتان پیش آمده که از کجا کد تخفیف اسنپ دکتر پیدا کنیم؟ کافی است از سایت تخفیفه به نشانی اینترنتی www.takhfife.com برای این کار کمک بگیرید.

تخفیفه به صورت تخصصی در زمینه انتشار کد تخفیف جدید و البته رایگان بیش از ۷۰۰ فروشگاه اینترنتی و برنامه موبایل فعالیت دارد. هر یک از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دارای یک صفحه اختصاصی هستند که کدهای تخفیف در آنجا قرار دارند. با مراجعه به صفحه هر برند می‌توانید به این کوپن‌های تخفیف و نظراتی که کاربران در خصوص استفاده از آنها ارسال کرده‌اند دسترسی داشته باشید.

برای این منظور ابتدا وارد سایت تخفیفه شده و مشابه تصویر زیر عبارت اسنپ دکتر یا snappdoctor را برای رفتن به صفحه اختصاصی این اپلیکیشن خدمات آنلاین پزشکی وارد کنید. سپس مشابه تصویر روی عنوان این برنامه کلیک کنید. یا اینکه برای دسترسی سریع‌تر می‌توانید روی دکمه چسبان پایین همین صفحه کلیک کنید.

کد تخفیف اسنپ دکتر
یافتن کوپن تخفیف اسنپ دکتر

بعد از اینکه وارد صفحه این برند شدید می‌بینید که اطلاعاتی از برند به همراه فرم عضویت در خبرنامه برای دریافت کد تخفیف جدید اسنپ دکتر وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم با عضویت در سایت یا عضویت در خبرنامه جدیدترین کدهای هر برندی که به آنها علاقمند هستید را دریافت کنید.

اسنپ دکتر snappdoctor

حالا برای اینکه از یکی از کدها استفاده کنید، مشابه تصویر زیر روی دکمه «مشاهده» برای یکی از کدهایی که نشان «فعلا معتبر» را دارند کلیک کنید.

در این صورت مشابه تصویر زیر یک پنجره باز شده و جزییات به همراه کد تخفیف نمایش داده می‌شود. برای کپی سریع کد تخفیف کافی است روی دکمه «خرید کنید» یا کد کلیک کنید تا هم کد به صورت خودکار کپی شده و هم اینکه به اپلیکیشن یا سایت اسنپ دکتر برگردید.

کوپن تخفیف اسنپ دکتر

حالا که کد به صورت خودکار کپی شده وارد برنامه اسنپ دکتر می‌شویم تا ادامه مراحل خرید و استفاده از خدمات آنلاین پزشکی را با هم بررسی کنیم.

وارد کردن کد تخفیف اسنپ دکتر

حالا که به کمک سایت تخفیفه کد تخفیف پیدا کردید، به برنامه اسنپ دکتر برمی گردیم تا از کد تخفیف استفاده کنید. برای وارد کردن کد تخفیف کافی است مشابه تصویر زیر مراحل را طی کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر
  1. ابتدا روی «کد تخفیف را وارد کنید» کلیک کنید تا کادر وارد کردن کد نمایش داده شود.
  2. کد دریافتی از سایت تخفیفه را در این کادر وارد کنید.
  3. روی دکمه‌ی «اعمال کد» کلیک کنید تا اعتبارسنجی برای کد انجام گیرد. در صورتی که کد وارد شده با شرایط خدمات انتخاب شده و شهری که در آن سکونت دارید متناسب باشد، تخفیف اعمال شده و از مبلغ کل کسر خواهد شد.
  4. حالا کافی است روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

پس از اینکه درگاه پرداخت در مرورگر باز شد، می‌توانید به کمک اطلاعات کارت بانکی خود و روز دوم پویا پرداخت را نهایی کرده و از مشاوره پزشکی اسنپ دکتر با قیمت ارزان‌تر استفاده کنید.

جمع بندی

در این آموزش از وبلاگ تخفیفه به شما یاد دادیم که چطور از کد تخفیف اسنپ دکتر استفاده کنید تا از خدمات آنلاین پزشکی و روانشناسی با قیمت ارزان‌تری استفاده کنید. ضمن آموزش استفاده از کوپن تخفیف نیز به بررسی خدمات و ویژگی‌های که برنامه اسنپ دکتر دارد پرداختیم و شما را با این برنامه آشنا کردیم.

در صورتی که قادر نیستید به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنید، خصوصا اینکه در دوران کرونا قرار داریم استفاده از این اپلیکیشن برای استفاده از خدمات پزشکی با قابلیت صدور نسخه پزشکی بهترین و امن‌ترین گزینه موجود است که پیشنهاد می‌کنیم از آن استفاده کنید. جدایی از اینکه خدمات مشاوره پزشکی و روانشناسی در موضوعات مختلف جنسی، ترک اعتیاد، ازدواج، موفقیت شغلی و تحصیلی، تربیت فرزندان و… به صورت آنلاین گزینه مناسبی است تا درگیر ترافیک و وقت برای مراجعه حضوری به پزشک نباشید.

در صورتی که تجربه استفاده از اسنپ دکتر را دارید از شما خواهشمندیم با کلیک روی دکمه زیر به صفحه اسنپ دکتر مراجعه کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این اپلیکیشن آنلاین پزشکی با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی اسنپ دکتر

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا