آموزش

نحوه استفاده از کوپن تخفیف اسنپ و یافتن کد

چگونه از کد تخفیف اسنپ استفاده کنیم؟

اونقدر اسنپ معروف شده که از پیر و جون همه، یکبارم که شده از خدمات اسنپ استفاده کردند. می‌تونیم بگیم اسنپ اولین سامانه آنلاین حمل ونقل هوشمند در ایران بوده و هست. این شرکت فعالیت خودشو از سال ۱۳۹۳ شروع کرد و در مدت زمان کوتاهی به بزرگترین سامانه حمل و نقل اینترنتی مسافر در ایران تبدیل شد.

در واقع می‌تونیم بگیم اسنپ رابط بین مسافر و راننده است؛ مسافر بعد از اینکه مبدا و مقصد سفر خودشو مشخص کرد، راننده‌ها میتونن درخواستشون رو ببینن و سفر مسافر رو در صورتی که مبدا و مقصد براشون مناسبه قبول کنن.

مزیتی که اسنپ تونست تو مدت زمان خیلی کوتاهی رشد کنه قیمت پایین سفر در مقایسه با آژانس‌ها و تاکسی‌ها بود. از طرفی دیگه، وقتی شما از آژانس تاکسی تلفنی استفاده می‌کردید باید هزینه‌ای هم که مربوط به اومدن ماشین تا مبدا بود و هزینه برگشت ماشین به دفتر آژانس رو هم که عملا توی این لحظات داخل ماشین نیستید پرداخت کنید، همین موضوعه که بیشتر باعث شده هزینه آژانس بالا در بیاد.

توی ادامه این آموزش از وبلاگ تخفیفه میخوام به بررسی نحوه استفاده کردن از کد تخفیف اسنپ بپردازم. پس تا انتهای آموزش همراه ما باشید.

کوپن تخفیف اسنپ از کجا تهیه کنیم؟

توی شرایط کرونا که نباید از مترو یا اتوبوس استفاده کنیم تنها راهی که برامون باقی می‌مونه استفاده از ماشین شخصی و یا اسنپه.

با هم رو راست باشیم اگه توی شهر تهران زندگی می‌کنید و قرار باشه با ماشین شخصی جایی برید، اول از همه باید نگران پیدا کردن جای پارک باشیم. نگرانی بعدیمون هم ترافیک‌های گاه و بی گاهه که حتی اگه در نزدیکی ما تصادفی هم رخ نداده باشه، به هر نحوی با ترافیک مواجه میشیم و ممکنه تا ساعت‌ها پشت ترافیک و صف طولانی خودروها منتظر بمونیم.

استهلاک ماشین و عقب موندن از برنامه‌هامون هم که جای خود داره…

پس تنها گزینه‌ای که برامون باقی می‌مونه و بهتره ازش استفاده کنیم اسنپه که هر روزم بخوایم یه مسیرو تا سرکار بریم شاید از حقوقی که می‌گیریم بیشتر شه. پس بهتون پیشنهاد میکنم اگر ناچارید که برای سفراتون از اسنپ استفاده کنید چه بهتره که از کدای تخفیفی که این شرکت میده تو این شرایط اقتصادی بدی که هستش استفاده کنید و تو خرجاتون صرفه جویی کنید.

اما برای اینکه بتونید کد تخفیفی رو که پیدا می‌کنید معتبر باشه و تاریخ انقضای اون نگذشته باشه خیلی سخته!!!

معمولا جستجو کردن و پیدا کردن کد تخفیف معتبر از سایتایی که مخصوص ارائه کد تخفیفه شیوه درستی برای جستجو کردنه که خوشبختانه ما هم توی سایت تخفیفه سعی می‌کنیم با به‌روزرسانی که هر روز برای ثبت کد تخفیف برندهای مختلف انجام میدیم بهتون کمک کنیم.

کافیه مشابه تصویر زیر ابتدا به سایت تخفیفه مراجعه کنید. بعدش تو کادر جستجو عبارت «اسنپ» رو وارد کنید. همونطور که می‌بینید، لیستی از برندهای دیگه این شرکت و کدهای تخفیف رو می‌بینید که اینجا باید روی نتیجه‌ای که مربوط به برند هست کلیک کنید.

چگونه کد تخفیف اسنپ پیدا کنیم؟

در این صورت وارد صفحه اسنپ میشید که می‌تونید کدهای تخفیف جدید این برند رو مشاهده کنید. البته می‌تونید برای راحتی کار روی دکمه زیر کلیک کنید و مستقیم به صفحه اسنپ وارد بشید.

کد تخفیف اسنپ

کد تخفیف اسنپ تخفیفه

حالا برای نمونه اگه خواستید از یکی از کدها استفاده کنید، کافیه روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید. در این صورت پنجره‌ای مثل تصویر زیر نشون داده میشه که کافیه روی دکمه «خرید کنید» کلیک کنید تا کد تخفیف به صورت خودکار براتون کپی بشه.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف اسنپ و یافتن کد

در این صورت وارد برنامه اسنپ توی گوشی موبایل یا نسخه تحت وب میشید که می‌تونید کد رو داخل فیلد کد تخفیف وارد کنید که ادامه این مراحل رو در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

یه نکته‌ای که قبل از بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ باید بهش بپردازیم، اینه که شما می‌تونید با عضویت توی سایت تخفیفه از جدیدترین کوپن‌های اسنپ مطلع بشید و به لیست علاقه‌مندی خودتون اضافه کنید. برای دسترسی سریعتر هم پیشنهاد می‌کنیم تو خبرنامه عضو بشید تا به‌محض انتشار کدهای تخفیف جدید ازشون اطلاع پیدا کنید.

حالا که کد تخفیف رو فهمیدید از کجا پیدا کنید توی ادامه‌ی این مطلب به صورت مرحله‌به‌مرحله بررسی می‌کنیم که چگونه از کوپن تخفیف اسنپ استفاده کنیم.

چطور از کوپن تخفیف اسنپ استفاده کنیم؟

قبل از اینکه کاری کنید اپلیکیشن اسنپ رو دانلود کنید و نصب کنید تا مرحله به مرحله با هم پیش بریم و ثبت کد تخفیف رو آموزش ببینید. اپلکیشن رو که دانلود کردید با صفحه زیر روبه رو می‌شوید و اگر قبلا عضو شدید نیازی نیست مجددا مراحل ثبت نام را انجام دهید و روی “ورود” کلیک می‌کنید.

برنامه اسنپ

شماره همراه خودتون رو توی کادر مشخص شده وارد کنید و منتظر بمونید وارد صفحه بعدی بشید. روی کلید مرحله بعدی کلیک می‌کنید.

عضویت در اسنپ

کدی که از طریق پیامک براتون ارسال میشه در کادر مربوطه وارد کنید اگر کد به هر دلیلی برای شما پیامک نشد می‌تونید مجدد درخواست کد فعالسازی را بزنید.

کد ورود به اسنپ

وارد صفحه خوش آمد گویی اسنپ می‌شود و خدماتی از قبیل درخواست خودرو، سفارش غذا، رزرو هتل و … را می‌توانید از طریق این اپلیکیشن انجام دهید.

صفحه خوش آمد گویی اسنپ

در این مطلب ما می‌خوایم نحوه ثبت کد تخفیف اسنپ برای سفارش خودرو رو بهتون آموزش بدیم پس روی اسنپ که با باکس قرمز در تصویر زیر مشاهده می‌کنید کلیک کنید.

نحوه گرفتن تاکسی با اسنپ

با کلیک روی اسنپ، نرم افزار از شما اجازه می‌خواهد موقعیت مکانی خود را روشن کنید و از طریق روشن کردن GPS هر جا که باشید در نقشه مشخص می‌شود و شما می‌توانید مبدا خود را مشخص کنید و اگر برای دیگران می‌خواهید اسنپ بگیرید می‌توانید روی نقشه مبدا و مقصد را مشخص کنید و درخواست اسنپ کو رو بزنید.

فعال کردن GPS اسنپ

بعد از مشخص کردن مبدا باید مقصد خود را نیز مشخص کنید، به محض مشخص کردن مقصد هزینه سفر براتون نمایش داده میشه.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف اسنپ

کل مطلبو خوندید که به اینجا برسید اگر کد تخفیف اسنپی رو پیدا کردید که فعال بود و منقضی نشده بود با کلیک کردن روی «کد تخفیف» می‌تونید کد مربوطه را در کادر باز شده تایپ کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ

با زدن دکمه” ثبت” کوپن تخفیف اسنپ براتون اعمال میشه و از مبلغ کل کم میشه و در نهایت شما می‌تونید روی “درخواست اسنپ کو” کلیک کنید تا رانندگانی که نزدیک شما هستن درخواست شمارو ببینید و سفر شما شروع بشه.

نحوه درخواست خودرو با اسنپ

جمع‌بندی نهایی

خب دیگه کم‌کم به انتهای یه آموزش دیگه از وبلاگ تخفیفه رسیدیم و حالا وقتشه که یه جمع‌بندی ازش داشته باشیم.

توی این آموزش به زبان خیلی ساده به شما توضیح دادیم که اولا چطور کد تخفیف اسنپ پیدا کنید و بعدشم که چطور می‌تونید از این کد استفاده کنید. برای نمونه هم مراحل گرفتن اسنپ رو توضیح دادیم و مرحله به مرحله تا جایی که مبدا و مقصد رو مشخص کنید، کد تخفیف رو وارد کنید و در نهایت درخواست تاکسی رو ثبت کنید شرح دادیم.

برای دیدن تخفیف‌های جدید با درصدهای مختلف هم که کافیه روی دکمه‌ای که ابتدای آموزش قرار دادیم کلیک کنید تا تو سایت تخفیفه، کدهای این برند رو ببینید.

در پایان می‌تونید اگر تجربه‌ای در استفاده از اسنپ برای گرفتن تاکسی اینترنتی داشتید، با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه نقد و بررسی نظرات و تجربیاتی که با این برنامه داشتید رو با ما به اشتراک بگذارید.

اسنپ چطوره؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا