آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف نوار (همراه تخفیف)

چطور از کوپن تخفیف نوار استفاده کنیم؟

تا قبل از این کتاب‌هایی که همه ما می‌خوندیم کاغذی بودند و رفته رفته حوزه کتاب خونی در اینترنت شکل گرفت. اوایل کتاب‌ها در نسخه PDF در دسترس بودند که با دانلود کردنشون می‌تونستید به کمک برنامه‌های PDF خوان مطالعه کنید. اما مشکلاتی مثل عدم امکان استفاده از فونت دلخواه یا تغییر سایز متن برای بعضی‌ها کار رو سخت‌تر کرده بود.

تا اینکه نسخه جدیدتری به کتاب‌ها با نام EPUB اضافه شد که حسابی صنعت خوندن کتاب رو متحول کرد. حالا شما می‌تونید از فونت دلخواه، اندازه متن، تغییر رنگ و قابلیت‌های دیگه برای خوندن بهتر کتاب‌ها استفاده کنید. خصوصا اینکه حالا کتاب‌ها در قالب اپلیکیشن ارائه شده و در هر جایی در گوشی شما در دسترس هستند.

اما این تغییرات در حوزه کتاب‌خونی ظاهرا قرار نبود به این زودی‌ها بازم تغییری نداشته باشه. بعد از مدتی تب و تاب کتاب‌های صوتی حسابی داغ شده که حالا می‌تونید بدون اینکه نیازی باشه چشمتونو با دوختن به گوشی موبایل و تبلت تا ساعت‌ها برای خوندن کتاب خسته کنید و البته در جاهایی که امکان خوندنش رو ندارید، صرفا با یک هندزفری یا هدفون غرق در کتاب بشید و با صدای گوینده دلخواهتون به کتاب‌ها گوش کنید.

برنامه کتاب صوتی نوار یکی از بهترین برنامه‌هاست که به صورت تخصصی در زمینه کتاب صوتی فعالیت داره و به کمک این برنامه می‌تونید هر کتابی رو با چندین گوینده مختلف خریداری کنید. در ادامه به شما یاد میدیم که چطوری از این برنامه کتاب صوتی بخرید و در کنارش از کد تخفیف نوار استفاده کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف نوار

برای اینکه بتونید از کتاب‌های صوتی نوار با قیمت ارزون‌تری استفاده کنید نیاز به این دارید که کد تخفیف این برنامه رو داشته باشید. در ادامه ما با این فرض که شما هنوز حساب کاربری در این اپلیکیشن کتاب صوتی ندارید، به بررسی نحوه عضویت در برنامه نوار می‌پردازیم و کلیه مراحل مربوط به خرید اشتراک و نحوه استفاده از کد تخفیف رو به صورت تصویری بهتون آموزش میدیم.

عضویت و ورود در نوار

برای عضویت در این اپلیکیشن کتاب صوتی درست مثل سایر برنامه‌های کتاب آنلاین کافی است یک شماره موبایل یا یک آدرس ایمیل را برای عضویت وارد کنید. برای ساخت حساب کاربری در برنامه نوار مشابه تصویر زیر که به ترتیب شماره گذاری شده طبق توضیحاتی که در ادامه میدم عمل کنید.

نحوه عضویت در برنامه نوار کتاب صوتی
  1. ابتدا روی دکمه‌ی«ثبت نام» کلیک کنید. در صورتی که از قبل در این برنامه عضو شدید می‌تونید روی دکمه‌ی«ورود» کلیک کنید و با نام کاربری و رمز انتخابی وارد برنامه بشید.
  2. آدرس ایمیل خودتونو وارد کنید.
  3. یک رمز دلخواه برای ورود به برنامه انتخاب کنید.
  4. شماره موبایل رو وارد کنید تا یک کد تایید ۶ رقمی براتون ارسال بشه.
  5. روی دکمه‌ی ثبت نام کلیک کنید.
  6. کدی که از طریق پیامک دریافت کردید رو وارد کنید.
  7. روی دکمه‌ی نهایی سازی ثبت نام کلیک کنید.

بعد از طی این مراحل حساب کاربری شما در برنامه نوار ساخته میشه و می‌تونید انواع کتاب صوتی رو برای مطالعه در این برنامه خریداری و بهشون گوش بدین. اما برای دسترسی لازمه ابتدا یک اشتراک تهیه کنید.

خرید اشتراک نوار

نوار برخلاف سایر اپلیکیشن‌های کتاب صوتی که برای هر کتاب باید یک خرید انجام بدین، این امکان رو فراهم کرده تا با خرید اشتراک بتونید به کتاب‌های صوتی دسترسی داشته باشید. یعنی شما به جای اینکه مثلا با پرداخت ۲۰ هزار تومان دوتا کتاب صوتی بخرید، به جای می‌تونید یک اشتراک تهیه کنید و بسته به اینکه اون اشتراک از چه نوعی هست به چندین کتاب مختلف و البته مدت زمانی محدود به این کتاب‌ها دسترسی پیدا کنید.

برای خرید اشتراک کافیه طبق تصاویر زیر که از سمت چپ به راست شماره گیری کردم و توضیحاتی که در ادامه دادم عمل کنید.

نحوه خرید اشتراک برنامه نوار کتاب صوتی
  1. از منوی پایین برنامه روی پروفایل کلیک کنید.
  2. گزینه‌ی اشتراک کاربران رو برای خرید اشتراک نوار انتخاب کنید.
  3. یکی از اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه یا ۶ ماهه رو برای خرید انتخاب کنید.
  4. در صفحه جزییات هر اشتراک می‌تونید جزییات هر اشتراک و سطح دسترسی رو مشاهده کنید. که با کلیک روی دکمه‌ی خرید به برنامه مرورگر برای خرید اکانت هدایت خواهید شد.

اما برای اینکه بتونید از کد تخفیف نوار برای خرید اشتراک با قیمتی ارزان‌تر بهره‌مند بشید قبل از هر چیزی لازمه که یک کد تخفیف پیدا کنید. بنابراین بیاین در ادامه ببینیم که چطور کد تخفیف نوار پیدا کنیم.

یافتن کد تخفیف نوار

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن کد تخفیف نوار استفاده از سایت تخفیفه است که می‌تونید با رفتن به صفحه اختصاصی که برای برنامه نوار در نظر گرفته شده، کوپن تخفیف جدید نوار رو از طریق این سایت بگیرید و ازش برای خرید کتاب صوتی یا الکترونیکی استفاده کنید.

برای این منظور کافیه مشابه تصویر زیر در صفحه اصلی سایت تخفیفه عبارت نوار یا navaar رو داخل کادر جستجو وارد کنید. چند لحظه که منتظر بمونید لیستی از برندها و کدهای تخفیف مرتبط با عبارتی که جستجو می‌کنید نمایش داده میشه که کافیه روی عنوان نوار کلیک کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به این صفحه هم می‌تونید روی دکمه چسبان پایین این صفحه کلیک کنید تا مستقیما به صفحه نوار در سایت تخفیفه وارد بشید.

کد تخفیف نوار
سایت نوار

در این صورت وارد صفحه‌ای مثل تصویر زیر میشید که برنامه نوار در این صفحه معرفی شده و می‌تونید توضیحاتی در خصوص پیدایش و تاریخچه این اپلیکیشن کتاب آنلاین رو مطالعه کنید. علاوه‌بر این از بخش فرم خبرنامه می‌تونید با وارد کردن آدرس ایمیل جدیدترین کدهای تخفیف این برنامه رو در ایمیل خودتون دریافت کنید یا اینکه با ثبت نام و افزودن این برنامه به لیست علاقه‌مندی کدهای تخفیف این برند رو سریع‌تر ببینید.

در انتهای صفحه هم که جدیدترین کدهای تخفیف نوار قرار دارند که با کلیک روی هر کدوم می‌تونید وارد صفحه جزییات کد تخفیف بشید و ازش استفاده کنید.

کدهای تخفیف نوار

اما برای دسترسی سریع‌تر می‌تونید مشابه تصویر بالا روی دکمه‌ی«مشاهده» کلیک کنید. در این صورت پنجره‌ای مثل تصویر زیر نمایش میشه که جزییات تخفیف در اون نمایش داده میشه و بدون اینکه نیاز باشه وارد صفحه‌ی دیگه‌ای بشید به کد تخفیف دسترسی دارید.

کد تخفیف نوار

کافیه در این پنجره روی«کد تخفیف» یا دکمه‌ی«خرید کنید» کلیک کنید. در این صورت به صورت خودکار وارد سایت یا برنامه نوار خواهید شد که البته کد تخفیف هم به صورت خودکار کپی شده و نیازی نیست که برای کپی کردنش روی کد نگه دارید و از گزینه copy استفاده کنید.

حالا که کد تخفیف مورد نظرتون رو مطابق با کتابی که در سبد خرید قرار داره انتخاب و کپی کردید، در ادامه به برنامه نوار برمی‌گردیم تا ببینیم که کد تخفیف نوار رو باید در کجا وارد کنیم.

وارد کردن کوپن تخفیف نوار

در مراحل قبلی بهتون نشون دادم که چطوری در این برنامه کتاب صوتی آنلاین ثبت نام کنید و بعد از ورود به حساب کاربری، یکی از اشتراک‌ها رو برای گوش دادن به کتاب صوتی انتخاب کنید.

در مراحل قبلی تا اونجایی پیش رفتیم که وارد برنامه مرورگر شدیم تا هزینه خرید اشتراک رو پرداخت کنیم. حالا همونطور که در صفحه زیر می‌بینید برای استفاده از کوپن تخفیف نوار کافیه که به ترتیب شماره گذاری که از سمت چپ به راست انجام دادم کد تخفیفی که از سایت تخفیفه گرفتید رو وارد کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف نوار
  1. کد تخفیفی که از سایت تخفیفه گرفتید در فیلد«آیا کد تخفیف دارید؟» وارد کنید.
  2. روی دکمه ثبت کد که کلیک کنید اعتبار سنجی برای کد انجام می‌گیره و اگر امکان استفاده از اون برای اشتراک انتخاب شده وجود داشته باشه با پیغام«کد تخفیف اعمال شد» مواجه می‌شید.
  3. کافیه روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا وارد درگاه شده و هزینه اشتراک رو پرداخت کنید.

وارد کردن کد هدیه نوار

یکی از قابلیت‌های دیگه برنامه کتاب صوتی نوار امکان استفاده از کد هدیه است که می‌تونید با این کدها اشتراک رایگان دریافت کنید یا اینکه کتاب‌هایی از یک انتشارات خاص یا حتی یک کتاب خاص رو رایگان دریافت کنید.

برای استفاده از کد هدیه در این برنامه هم کافیه طبق تصاویر زیر که شماره گذاری کردم عمل کنید و کد هدیه نوار که از تخفیفه گرفتید رو وارد کنید.

وارد کردن کد هدیه نوار
  1. از منوی پایین برنامه روی پروفایل کلیک کنید.
  2. در صفحه پروفایل روی گزینه«ثبت کد تخفیف» کلیک کنید.
  3. کد هدیه دریافتی از سایت تخفیفه را در کادر اشتراک وارد کنید.
  4. روی دکمه‌ی ثبت کد کلیک کنید.

در این صورت اگر کد وارد شده در اینجا کد تخفیف باشه، مشابه نحوه استفاده از کد تخفیف که در بالا توضیح دادم وارد برنامه مرورگر میشید و می‌تونید با قیمت ارزون‌تری یکی از اشتراک‌ها رو بخرید.

اما اگر کد هدیه یا اشتراک باشه روی حساب کاربری اعمال شده و کتاب یا کتاب‌هایی از یک ناشر که رایگان یا با تخفیف در دسترس هستند رو می‌تونید دریافت کنید.

جمع بندی

توی این آموزش به شما یاد دادیم که چطور از کد تخفیف نوار استفاده کنید و انواع کتاب صوتی رو از این اپلیکیشن همراه با کوپن تخفیف خریداری کنید. در صورتی که هر مشکل یا سوالی در حین استفاده از کد تخفیف برای این اپلیکیشن داشتید می‌تونید از طریق بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

اگر تجربه‌ای در استفاده از کتاب‌های صوتی نوار توسط گویندگان مختلف دارید نظر خاصی رو دارید که فکر می‌کنید به دیگران یا طراحان برنامه نوار کمک می‌کنه می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر از بخش نقد و بررسی نوار برامون بفرستید.

نقد و بررسی نوار

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا