آموزش

نحوه استفاده از کوپن تخفیف گنجه هاست

چطور از کد تخفیف گنجه هاست استفاده کنیم؟

گنجه هاست از شرکت‌های هاستینگ فعال توی زمینه ارائه خدمات هاست، دامنه، سرور مجازی و اختصاصیه که فعالیت خودشو از سال ۱۳۹۱ در تهران آغاز کرده. این شرکت هاستینگ مثل همه‌ی شرکت‌های دیگه توی مناسبت‌های مختلف با برگزاری جشنواره اقدام به ارائه کد تخفیف می‌کنه. در ادامه این آموزش از وبلاگ تخفیفه به بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف گنجه هاست می‌پردازیم. پس تا انتهای آموزش صبر داشته باشید و مقاله‌ای که زحمتشو کشیدیمو بخونید :)

تمرکز اصلی گنجه هاست روی اینه که سرعت سایت شما رو بالا ببره. اصلا میشه گفت تخصصشون اینه که شما رو به فضا پرتاب کنن :D

مطمئنا خودتونم می‌دونید که سرعت سایت تاثیر خیلی زیادی تو رتبه‌بندی نتایج در گوگل داره که یکی از اصلی‌ترین ملاک‌ها برای داشتن سرعت بالا، استفاده از هاست مناسبه.

این شرکت میزبانی سرورهاشو مجهز به هاردهای NVMe کرده که در مقایسه با هاردهای SSD تا ۶ برابر سرعت سریعتری داره. از مزیت‌های دیگه‌ای که این شرکت هاستینگ داره اینه که بک آپ ساعتی از دیتابیس‌های سایت میگیره و اگه احیانا مشکلی تو دیتابیس سایتتون رخ بده خیالتون راحته که این هاستینگ هر یک ساعت یبار، داره بک آپ گیری میکنه.

حالا کوپن تخفیف گنجه هاست رو از کجا تهیه کنیم؟

بحث شیرین کد تخفیف کلا برای همه ما جذابه؛ تا بتونیم خریدی ارزون و اقتصادی داشته باشیم. راه دور هم نریم، این روزها هزینه‌های زندگی خیلی زیاد شده :(

اما برای اینکه بتونید خریدی که انجام می‌دید شامل تخفیف باشه باید کد تخفیفی رو پیدا کنید که معتبر باشه و تاریخ انقضای اون نگذشته باشه. معمولا جستجو کردن و پیدا کردن کد تخفیف معتبر از سایتایی که مخصوص ارائه کد تخفیفه شیوه درستی برای جستجو کردنه که خوشبختانه ما هم توی سایت تخفیفه سعی می‌کنیم با به‌روزرسانی که هر روز برای ثبت کد تخفیف برندهای مختلف انجام میدیم بهتون کمک کنیم.

شما با عضویت توی سایت تخفیفه می‌تونید از جدیدترین کوپن‌های گنجه هاست مطلع بشید و به لیست علاقه‌مندی خودتون اضافه کنید. برای دسترسی سریعتر هم پیشنهاد می‌کنیم تو خبرنامه عضو بشید تا به‌محض انتشار کدهای تخفیف جدید ازشون اطلاع پیدا کنید. چون ممکنه کد تخفیفی که داخل سایت ثبت میشه محدودیت داشته باشه و فقط برای ۴۰ یا ۵۰ نفر اول قابل استفاده باشه. برای مشاهده صفحه رسمی این شرکت کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید.

کد تخفیف گنجه هاست

حالا که کد تخفیف رو فهمیدید از کجا پیدا کنید در ادامه به صورت مرحله‌به‌مرحله بررسی می‌کنیم که چگونه از کوپن تخفیف گنجه هاست استفاده کنیم.

چطوری از کوپن تخفیف گنجه هاست استفاده کنیم؟

قبل از هر کاری باید وارد سایت گنجه هاست بشید و در سایت این شرکت حساب کاربری داشته باشید. در بالای صفحه، سمت چپ روی کلید” ثبت نام” کلیک کنید تا بتونید تو این سایت عضو بشید و خرید خودتون رو ثبتش کنید.

مرحله اول: عضویت و ورود به حساب کاربری

درصورتی که از قبل در سایت گنجه هاست حساب کاربری داشتید دیگه نیازی به ثبت نام مجدد ندارید فقط کافیه کلید “ورود” رو کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خودتون بشید.

گنجه هاست قابلیت ورود رو هم با اکانت جیمیل در اختیار کاربرانش قرار داده و اگر حساب جیمیل دارید به راحتی می‌تونید با کلیک روی دکمه‌ی sign in with google عضویت خودتون رو انجام بدید.

اما اگر آدرس جیمیل ندارید روی دکمه ثبت نام کلیک کرده و مراحل عضویت رو انجام بدید. در نهایت با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری بشید.

نحوه عضویت در گنجه هاست

مرحله دوم: مرحله ثبت سفارش و خرید

برای اینکه سرویس جدیدی سفارش بدید ابتدا باید سفارش خودتون رو ثبت کنید. در اینجا ما برای اینکه نشون بدیم چطور در گنجه هاست، یک سرویس جدیدی خرید کنید ادامه‌ی مراحل رو با هم پیش میریم تا محصولی رو مثل هاست وردپرس خارج خرید کنیم.

سفارش سرویس جدید در گنجه هاست

وقتی به این صفحه محصول مراجعه می‌کنید باید از بین پلن‌های موجودی که وجود داره اونی رو که نیاز دارید، انتخاب کنید. مثلا اگر سایت تازه تاسیس دارید نیازی به گرفتن پلنی که فضای هاست بالایی داره رو ندارید. اگر هم اطلاعاتی در این زمینه ندارید جای هیچ نگرانی نیست؛ می‌تونید به کمک چت آنلاین یا حتی ارسال تیکت در قسمت پشتیبانی، از مشاوره رایگان واحد فروش این شرکت کمک بگیرید. بعد از انتخاب سرویس روی دکمه “سفارش دهید” کلیک کنید.

توی مرحله بعدی باید برای سرویسی که انتخاب کردید دامنه رو مشخص کنید. اگر از قبل دامنه ندارید، قبلش باید دامنه رو بخرید.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف گنجه هاست
  • در اینجا چون من دامنه از قبل داشتم گزینه سوم یعنی ”من از دامنه خودم استفاده می‌کنم و Nameserver آن را تنظیم خواهم کرد.“ را انتخاب کردم.
  • بعدش مشابه تصویر آدرس دامنه رو همراه با پسوند دامنه بدون http یا www وارد می‌کنیم.
  • در نهایت روی دکمه ”استفاده“ کلیک کنید.

بعد از این مرحله به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت می‌شید که باید سیکل و دوره پرداخت صورت حساب رو مشخص کنید؛ این سیکل شامل یک‌ماه، شش ماه و یکساله است. من دوره ۶ ماهه رو انتخاب کردم و برای ثبت سفارش کلید “ادامه” رو کلیک می‌کنم تا به مراحل بعدی بریم.

انتخاب دوره پرداخت

در نهایت این سرویس به سبد خرید شما اضافه شده و شما می‌تونید این سرویس رو ثبت کنید اما قبل از اینکه ثبت کنید، ما تا اینجا بهتون توضیح دادیم که برای ثبت کد تخفیف چه کاری رو باید انجام بدید و این مرحله اونی هستش که منتظرش بودید.

نحوه استفاده از کد تخفیف گنجه هاست

مشابه تصویری بالا در این مرحله باید کد تخفیفی رو که از سایت تخفیفه پیدا کردید داخل فیلد مورد نظر وارد کنید. برای نمونه اینجا ما از کد تخفیف ۱۰ درصدی خرید اول گنجه هاست استفاده کردیم.

  • همونطوری که توی تصویر بالا می‌بینید، ابتدا کد تخفیف رو در فیلد شماره یک وارد کنید.
  • برای اعتبارسنجی روی دکمه‌ی ”استفاده از کد تخفیف“ کلیک کنید.
  • در این صورت کد تخفیف بررسی میشه و مشابه تصویر زیر می‌بینید که چه مقداری از مبلغ کل صورت حساب به‌عنوان تخفیف ازش کم شده.
پرداخت صورت حساب گنجه هاست

حالا کافیه روی دکمه‌ی ”تسویه حساب“ کلیک کنید و از طریق درگاه پرداخت آنلاین هزینه رو پرداخت کنید تا سرویس به محض موفقیت آمیز بودن پرداخت از طریق درگاه بانکی، با تخفیفی که دریافت کردید فعال بشه.

تکمیل سفارش گنجه هاست

خب، خب، خب… دیگه کم‌کم به انتهای یه آموزش دیگه رسیدیم و حالا وقتشه که یه جمع‌بندی ازش داشته باشیم.

توی این آموزش به زبان خیلی ساده به شما توضیح دادم که چطور از کوپن تخفیف گنجه هاست استفاده کنید تا اگر از این شرکت خدماتی مثل هاست، دامنه و سرور خریداری می‌کنید بتونید با تخفیف‌هایی که براتون تهیه کردیم، خرید ارزون‌تری داشته باشید.

برای دیدن تخفیف‌های جدید با درصدهای مختلف هم که کافیه روی دکمه‌ای که ابتدای آموزش قرار دادیم کلیک کنید تا تو سایت تخفیفه، کدهای این برند رو ببینید.

محصولات و سرویس‌هایی که این شرکت ارائه میده، تو زمینه خدمات آنلاینه که مطمئنم جدا از هاست به سرویس‌های دیگه هم برای سایتتون نیاز دارید. پس پیشنهاد می‌کنم که برای مشاهده کدهای تخفیف توی این زمینه یا حتی سایر شرکت‌های هاستینگ روی دکمه زیر کلیک کنید.

کد تخفیف خدمات آنلاین

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا