آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت ۲۴ و رزرو هتل

نحوه رزرو اقامتگاه از اقامت ۲۴ و استفاده از کوپن تخفیف

این روزها با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیتی که در شهرهای توریستی ایران وجود دارد، سفر کردن بدون برنامه به چنین شهرهایی باعث می‌شود که نتوانید اقامتگاه مناسبی پیدا کنید. برای حل این مشکل اینترنت هم راهکاری برای ما ایجاد کرده که بتوانید از طریق رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه این مشکل را حل کنید.

یکی از سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد و به کمک آن می‌توانید اقدام به رزرو هتل و انواع اقامتگاه از آن کنید سایت اقامت ۲۴ است. علاوه بر رزرو اقامتگاه امکان شرکت در تورهای گردشگری گروهی نیز توسط این سایت فراهم است که اگر به سفر گروهی علاقه‌مند هستید می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

در ادامه این آموزش از وبلاگ تخفیفه به مراحل رزرو هتل و نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت ۲۴ می‌پردازم که می‌توانید با شیوه خرید و یافتن کوپن تخفیف این سایت آشنا شوید. اگر به دنبال رزرو هتل ارزان قیمت همراه با تخفیف هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت ۲۴

سایت اقامت ۲۴ این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از تمامی هتل‌ها و اقامتگاه‌های سطح کشور، که همه شهرهای ایران را شامل می‌شود اقدام به یافتن هتل، آپارتمان، مهمانسرا، سوئیت و انواع اقامتگاه کنید که در ادامه به صورت تصویری مراحل رزرو اقامتگاه از سایت اقامت ۲۴ را به شما آموزش خواهیم داد.

عضویت و ورود

برای رزرو اقامتگاه از طریق سایت اقامت ۲۴ ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. با عضویت در این سایت می‌توانید به پنل کاربری دسترسی داشته و سابقه رزرو اقامتگاه‌های خود را به راحتی پیگیری کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت 24 و رزرو هتل

همانطور که در تصویر می‌بینید اگر در این سایت عضو نیستید و تاکنون خریدی از آن نداشتید، طبق توضیحات زیر ابتدا در سایت ثبت نام کنید.

  1. روی دکمه «وارد شوید/ثبت نام» که در منوی بالای سایت می‌بینید کلیک کنید.
  2. در فرم نمایش داده شده نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  3. آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
  4. شماره موبایل خود را وارد کنید.
  5. روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

در این صورت ثبت نام شما انجام گرفته و وارد سایت خواهید شد. در مرحله‌ی بعدی همانطور که در تصویر زیر می‌بینید از شما خواسته می‌شود تا یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید. بنابراین روی دکمه «ثبت رمز عبور جدید» کلیک کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت 24 و رزرو هتل

در این صورت مشابه تصویر زیر صفحه انتخاب رمز به شما نمایش داده می‌شود. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید رمز عبور، تکرار کلمه عبور و در نهایت دکمه «ثبت رمز عبور» را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت 24 و رزرو هتل

با انجام این کار رمز عبور برای شما انتخاب شده و حالا باید مراحل رزرو اقامتگاه و هتل را در سایت اقامت ۲۴ طی کنید.

یافتن و رزرو اقامتگاه

با ورود به صفحه اصلی همانطور که در تصویر زیر می‌بینید قادر هستید شهری که قصد دارید از آن اقامتگاه رزرو کنید یا اینکه از تورهای گردشگری انتخاب کنید را تعیین کنید.

نحوه رزرو هتل اقامت 24
  1. ابتدا شهر مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. تاریخ ورود به اقامتگاه را تعیین کنید.
  3. تعداد شب‌هایی که قصد اقامت را دارید تعیین کنید.
  4. روی دکمه «جستجو و رزرو هتل» کلیک کنید.

در این صورت همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، لیستی از هتل‌هایی که امکان اقامت در تاریخ تعیین شده وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد. به کمک فیلترهایی که در سمت راست صفحه قرار دارند، می‌توانید آنها را بر اساس قیمت، نوع اقامتگاه و تعداد ستاره فیلتر کنید تا به صورت اولویت بندی شده و با شرایط اقتصادی شما نمایش داده شوند.

نحوه رزرو هتل اقامت 24

در نهایت باید روی دکمه «رزرو سریع» یکی از هتل‌های نمایش داده شده کلیک کنید. در این صورت وارد صفحه زیر خواهید شد که اطلاعات فردی از شما خواسته می‌شود.

نحوه رزرو هتل اقامت 24

همانطور که در اینجا می‌بینید من این اقامتگاه را برای یک نفر رزرو می‌کنم که مشخصات من در اینجا خواسته می‌شود. در صورتی که تعداد افراد برای اقامت در هتل بیشتر باشد، لازم است که مشخصات هر فرد را یکی یکی وارد کنید. حال که مشخصات را وارد کردید، در ادامه می‌خواهیم از کد تخفیف اقامت ۲۴ استفاده کنیم. پس ابتدا به چگونگی پیدا کردن کد تخفیف اقامت ۲۴ می‌پردازیم.

یافتن کوپن تخفیف اقامت ۲۴

یکی از راه‌های یافتن کوپن تخفیف استفاده از سایت تخفیفه به آدرس اینترنتی www.takhfife.com است. این سایت بیش از ۷۰۰ سایت و اپلیکیشن موبایل را در خود دارد که با رفتن به صفحه اختصاصی هر کدام می‌توانید از جدیدترین کدهای هر برند اطلاع یافته و به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

کد تخفیف هتل اقامت 24

برای پیدا کردن کد تخفیف اقامت ۲۴ کافی است وارد این سایت شده و سپس از منوی جستجو عبارت اقامت ۲۴ یا eghamat24 را جستجو کنید. در این صورت مثل تصویر بالا از دسته برندها نام این سایت نمایش داده می‌شود. روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه سایت اقامت ۲۴ در تخفیفه شوید. برای دسترسی سریع‌تر به این صفحه هم می‌توانید روی دکمه چسبان پایین صفحه کلیک کنید.

کد تخفیف اقامت ۲۴

همانطور که در تصویر زیر هم می‌بینید اطلاعاتی از این سایت شامل تاریخچه شکل گیری، خدمات ارائه شده در زمینه رزرو اقامتگاه و گردشگری درج شده است.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل خود و عضویت در خبرنامه از طریق این صفحه، جدیدترین کدهای تخفیف سایت اقامت ۲۴ را در ایمیل خود دریافت کنید. همچنین به منظور دسترسی سریع‌تر، می‌توانید با ثبت نام در سایت به پنل کاربری خود دسترسی داشته و با افزودن اقامت ۲۴ به لیست علاقه‌مندی خود، کدهای تخفیف این سایت را در پنل کاربری خود داشته باشید.

می‌توانید با رفتن به انتهای صفحه جدیدترین کدهای تخفیف که معتبر بوده و دارای نشان «فعلا معتبر» هستند را بررسی کنید. قصد سفر به هر یک از شهرهای ایران را که دارید می‌توانید با کلیک روی دکمه «مشاهده» جزییات هر تخفیف را مشاهده کنید و در صورتی که با شرایط خرید شما هماهنگ باشد از آن برای رزرو هتل و اقامتگاه استفاده کنید. یا اینکه از تخفیف تورهای گردشگری برای سفری چند روزه به صورت گروهی استفاده کنید.

کوپن تخفیف اقامت 24 - eghamat24

در این صورت پنجره ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود. در اینجا کافی است روی دکمه «خرید کنید» یا کد تخفیف کلیک کنید. در این حالت کد تخفیف بدون اینکه نیاز باشد آن را انتخاب کرده و از قابلیت copy در گوشی یا لپ تاپ استفاده کنید، به صورت خودکار در حافظه سیستم شما کپی خواهد شد.

کد تخفیف اقامت 24

حال که کد را کپی کردید، به مراحل ثبت سفارش در سایت اقامت ۲۴ برمی‌گردیم تا ببینیم چطور می‌توان از این کد استفاده کرد. برای مشاهده همه کدهای تخفیف اقامت ۲۴ نیز می‌توانید از باکس زیر کمک بگیرید.

وارد کردن کد تخفیف اقامت ۲۴

حالا که یک کد تخفیف با مبلغ بالایی از سایت تخفیفه دریافت کردید، به سایت اقامت ۲۴ رفته و مراحل خرید را ادامه می‌دهیم. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید فاکتور نهایی به ما نمایش داده می‌شود که در اینجا می‌توانید کد تخفیف را وارد کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت 24 و رزرو هتل

کد دریافتی از تخفیفه را در کادر مشخص شده وارد کرده و روی دکمه «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید. در این صورت بررسی کد انجام گرفته و در صورتی که با شرایط خرید و رزرو اقامتگاه شما سازگار باشد، از مبلغ کلی کسر خواهد شد.

نحوه استفاده از کد تخفیف اقامت 24 و رزرو هتل

تیک گزینه تایید قوانین را زده و سپس روی دکمه «رزرو هتل» کلیک کنید. در این صورت وارد مرحله نهایی خواهید شد که کد پیگیری و شرایط اقامت در این هتل نمایش داده شده و در انتها نیز روش‌های پرداخت را می‌بینید.

نحوه رزرو اقامتگاه از اقامت 24

کافی است یکی از روش‌های پرداخت که شامل پرداخت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت از طریق اعتبار است را انتخاب کنید تا رزرو شما نهایی شود.

جمع بندی و کلام آخر

در این آموزش از وبلاگ تخفیفه به مراحل رزرو اقامتگاه از سایت اقامت ۲۴ و چگونگی استفاده از کوپن تخفیف این سایت پرداختیم. به شما نشان دادیم که چطور می‌توانید از طریق این سایت که واسطه‌ای برای رزرو هتل در شهرهای مختلف ایران است به راحتی اقامتگاه خود را یافته و برای تاریخ مشخص شده رزرو کنید.

در پایان از شما خواهشمندیم در صورتی که تجربه خرید از سایت اقامت ۲۴ را دارید با کلیک روی دکمه‌ی زیر و رفتن به صفحه نقد و بررسی اقامت ۲۴ در سایت تخفیفه، نظرات و تجربیات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین می‌توانید به نظرات دیگران در خصوص این سایت نیز دسترسی داشته باشید.

نقد و بررسی اقامت ۲۴

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا