آموزش

چطور از کد تخفیف اسنپ تریپ استفاده کنیم؟

راهنمای استفاده از کوپن تخفیف اسنپ تریپ

سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ همانطور که از نامش مشخص است برنامه‌ای در زمینه مسافرت و گردشگری است. به کمک این برنامه می‌توانید بلیت هتل، هواپیما، قطار و اتوبوس را از مبدا هر یک از شهرهای ایران به مقصد شهر مورد نظر یا شهری در کشورهای دیگر که امکان مسافرت از ایران به آنها فراهم است را رزرو کرده و برای تاریخ مورد نظر خریداری کنید.

این برنامه امکان خرید بلیت را به صورت رفت و برگشت فراهم کرده و هر تعداد روزی که قصد اقامت در شهر مورد نظر را دارید، می‌توانید انتخاب کنید. در ادامه این آموزش می‌خواهیم به چگونگی استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ و نحوه یافتن کوپن این برنامه پرداخته و ضمن راهنمای استفاده از آن، شما را با مراحل عضویت و خرید از طریق این اپلیکیشن آشنا کنیم. پس اگر هوس یک مسافرت به سر شما زده و می‌خواهید دغدغه‌ای برای رزرو اقامتگاه یا بلیت رفت و برگشت نداشته باشید، تا پایان با ما همراه باشید.

چطور از کد تخفیف اسنپ تریپ استفاده کنیم؟

اسنپ تریپ اپلیکیشنی برای رزرو آنلاین بلیت هتل و هواپیما در شهرهای مختلف ایران و سایر کشورهایی است که مسافرت به آنها انجام می‌گیرد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید از بین آژانس‌های مسافرتی مختلفی که امکان خرید و رزرو بلیت هواپیما، هتل، قطار، اتوبوس و… را فراهم کرده‌اند، جستجو کرده و بهترین آنها را بر اساس بودجه و شرایط موجود برای خرید انتخاب کنید.

در ادامه این آموزش از وبلاگ تخفیفه قصد داریم به بررسی مراحل خرید بلیت هواپیما در برنامه اسنپ تریپ بپردازیم که به کمک آن می‌توانید با نحوه ثبت سفارش و استفاده از کوپن تخفیف اسنپ تریپ آشنا شوید.

عضویت و ورود در اسنپ تریپ

برای اینکه بتوانید از خدمات اسنپ تریپ برای مسافرت و اقامت در شهرهای مختلف ایران و حتی کشورهای دیگر استفاده کنید، لازم است که پیش از هر کاری در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. برای این منظور می‌توانید طبق تصاویر زیر مراحل عضویت را طی کنید.

عضویت و ورود در اسنپ تریپ
  1. ابتدا روی آیکون آدمک کلیک کنید تا صفحه ورود یا ثبت نام در برنامه اسنپ تریپ برای شما باز شود.
  2. مشخصات فردی خواسته شده در فرم ثبت نام که شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و انتخاب یک رمز عبور است را وارد کنید.
  3. روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.
  4. شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید ورود به برنامه برای شما ارسال شود.
  5. روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید تا به صفحه وارد کردن کد وارد شوید.
  6. کدی که از طریق پیامک دریافت کردید را وارد کنید.

در این صورت اگر کد به درستی وارد شده باشد، وارد برنامه شده و می‌بینید که حساب کاربری به شما نمایش داده خواهد شد.

انتخاب سرویس و ورود مشخصات

در این مرحله باید از بین خدماتی که اسنپ تریپ ارائه می‌دهد، به خدمتی که نیاز به آن دارید وارد شده و مراحل خرید و رزرو را طی کنید. این خدمات در حال حاضر شامل موارد زیر است.

  • خرید بلیت هواپیما داخلی
  • خرید بلیت اتوبوس
  • خرید بلیت قطار
  • رزرو هتل داخلی
  • رزرو هتل خارجی
  • خرید بلیت هواپیما خارجی

برای نمونه من در این آموزش قصد دارم که یک بلیت پرواز داخلی از مقصد تهران به جزیره کیش را به صورت سرویس رفت و برگشت انتخاب کنم. در این صورت سرویس پرواز داخلی را انتخاب می‌کنم. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید مراحل رزرو بلیت هواپیما در اسنپ تریپ به صورت زیر است.

انتخاب سرویس پرواز داخلی اسنپ تریپ
  1. ابتدا سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. مشخصات سرویس را انتخاب کنید. در اینجا چون سرویس پرواز داخلی انتخاب شده گزینه‌هایی همچون بلیت یک طرفه یا دو طرفه، مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران نمایش داده می‌شود. در این مرحله پس از انتخاب این موارد کافی است روی دکمه «جست‌وجو» کلیک کنید.
  3. در این صورت از بین شرکت‌های هواپیمایی مختلف جستجو انجام گرفته و می‌توانید بر اساس ساعت پرواز، قیمت و سایر موارد یکی از پروازها را انتخاب کنید.
  4. بعد از کلیک روی پرواز مورد نظر جزییات بیشتری نمایش داده می‌شود که شامل اطلاعات پرواز و قوانین آن است. در صورتی که مطابق با شرایط شما بود کافی است روی دکمه «انتخاب پرواز رفت» کلیک کنید.

حالا چون سرویس را من در اینجا به صورت رفت و برگشت انتخاب کردم، لازم است که برای پرواز برگشت نیز همین کار را تکرار کنم و از بین شرکت‌های هواپیمایی مختلفی که برای تاریخ انتخابی نمایش داده می‌شود، یکی را انتخاب کنم.

انتخاب بلیط برگشت و مسافران
  1. پس از انتخاب شرکت مورد نظر برای بلیت برگشت، روی دکمه «انتخاب پرواز برگشت» کلیک کنید.
  2. حالا مشخصات بلیت رفت و برگشت به صورت خلاصه نمایش داده می‌شود که باید آن را چک کنید. در صورتی که جزییات درست بود روی دکمه‌ی «تایید» کلیک کنید تا وارد مراحل بعدی شوید.
  3. در این مرحله باید شماره موبایل خریدار بلیتها و ایمیل را وارد کنید.
  4. روی دکمه «ثبت» کلیک کنید تا این مشخصات به عنوان خریدار و رزرو کننده بلیت ثبت شوند تا اگر حین رزرو مشکلی پیش آمده بود با شما تماس گرفته شود.
  5. در این مرحله باید مشخصات مسافران که شامل نام و نام خانوادگی(فارسی و انگلیسی)، تاریخ تولد، شماره ملی و… است را وارد کنید. این کار باید برای سایر مسافرین نیز به ترتیب انجام گیرد که برای ویرایش کردن آنها می‌توانید با کلیک روی آیکون مداد این کار را انجام دهید.
  6. پس از انتخاب مسافران روی دکمه «تایید» کلیک کنید تا به مراحل نمایش فاکتور و پرداخت وارد شوید.

در این مرحله چون شما قرار است کد تخفیف را وارد کنید، تا همینجا آموزش را دست نگه دارید تا ابتدا ببینیم که از کجا می‌توان کوپن تخفیف اسنپ تریپ تهیه کرد و سپس برگردیم و ادامه مراحل خرید را با هم طی کنیم.

یافتن کوپن تخفیف

اگر این سوال برایتان پیش آمده که از کجا کد تخفیف اسنپ تریپ پیدا کنیم؟ کافی است از سایت تخفیفه به نشانی اینترنتی www.takhfife.com برای این کار کمک بگیرید.

تخفیفه به صورت تخصصی در زمینه انتشار کد تخفیف جدید و البته رایگان بیش از ۷۰۰ فروشگاه اینترنتی و برنامه موبایل فعالیت دارد. هر یک از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دارای یک صفحه اختصاصی هستند که کدهای تخفیف در آنجا قرار دارند. با مراجعه به صفحه هر برند می‌توانید به این کوپن‌های تخفیف و نظراتی که کاربران در خصوص استفاده از آنها ارسال کرده‌اند دسترسی داشته باشید.

برای این منظور ابتدا وارد سایت تخفیفه شده و مشابه تصویر زیر عبارت اسنپ تریپ یا snapptrip را برای رفتن به صفحه اختصاصی این اپلیکیشن سفارش آنلاین بلیت وارد کنید. سپس مشابه تصویر روی عنوان این برنامه کلیک کنید. یا اینکه برای دسترسی سریع‌تر می‌توانید روی دکمه چسبان پایین همین صفحه کلیک کنید.

کد تخفیف اسنپ تریپ
یافتن کد تخفیف اسنپ تریپ

بعد از اینکه وارد صفحه این برند شدید می‌بینید که اطلاعاتی از برند به همراه فرم عضویت در خبرنامه برای دریافت کد تخفیف جدید اسنپ تریپ وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم با عضویت در سایت یا عضویت در خبرنامه جدیدترین کدهای هر برندی که به آنها علاقمند هستید را دریافت کنید.

اسنپ تریپ snapp trip

حالا برای اینکه از یکی از کدها استفاده کنید، مشابه تصویر زیر روی دکمه «مشاهده» برای یکی از کدهایی که نشان «فعلا معتبر» را دارند کلیک کنید.

در این صورت مشابه تصویر زیر یک پنجره باز شده و جزییات به همراه کد تخفیف نمایش داده می‌شود. برای کپی سریع کد تخفیف کافی است روی دکمه «خرید کنید» یا کد کلیک کنید تا هم کد به صورت خودکار کپی شده و هم اینکه به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ برگردید.

کوپن تخفیف اسنپ تریپ

وارد کردن کد تخفیف اسنپ تریپ

حالا که به کمک سایت تخفیفه کد تخفیف پیدا کردید، به برنامه اسنپ تریپ برمی گردیم تا از کد تخفیف استفاده کنید. برای وارد کردن کد تخفیف کافی است مشابه تصویر زیر مراحل را طی کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ
  1. ابتدا روی کادر «کد تخفیف را بنویسید» کلیک کنید.
  2. کد تخفیف کپی شده که از سایت تخفیفه دریافت کردید را در این کادر وارد کنید و روی دکمه «ثبت کد» کلیک کنید.
  3. در این صورت اعتبار سنجی برای کد انجام گرفته و در صورتی که مطابق با خرید شما باشد و کد هم به درستی وارد شده باشد، مبلغ کسر شده بابت این تخفیف نمایش داده خواهد شد.
  4. درگاه بانکی مورد نظر برای پرداخت بلیت را انتخاب کنید.
  5. روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید.

در این صورت وارد درگاه پرداخت خواهید شد که می‌توانید با استفاده از مشخصات کارت بانکی و رمز دوم پویا هزینه بلیت را پرداخت کنید. پس از پرداخت به برنامه برمی‌گردید و جزییات بلیت خریداری شده به شما نمایش داده خواهد شد.

جمع بندی

در این آموزش از وبلاگ تخفیفه به شما یاد دادیم که چطور از کوپن تخفیف اسنپ تریپ استفاده کنید تا انواع بلیت هتل، هواپیما، اتوبوس یا قطار را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. ضمن آموزش استفاده از کوپن تخفیف نیز به بررسی خدمات و ویژگی‌هایی که برنامه اسنپ تریپ دارد پرداختیم و شما را با این برنامه آشنا کردیم.

در صورتی که تجربه استفاده از اسنپ تریپ را دارید از شما خواهشمندیم با کلیک روی دکمه زیر به صفحه این برنامه در تخفیفه مراجعه کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این اپلیکیشن آنلاین رزرو بلیت هتل و هواپیما با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی اسنپ تریپ

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا