آموزش

چطور کد تخفیف جدید همه سایت ها را پیدا کنیم؟

از کجا و چگونه کوپن تخفیف جدید پیدا کنیم؟

اگر تجربه اولین خرید اینترنتی خود را به یاد بیاورید، مطمئنا با کادری با نام کد تخفیف مواجه شدید و در همان لحظه هم احتمالا از خود پرسیدید که چطور کد تخفیف پیدا کنیم؟

این روزها خریدهای اینترنتی با توجه به اینکه در دوران کرونا هم قرار داریم بیشتر و بیشتر شده است. از طرفی دیگر شیوع این بیماری و همه گیری آن سبب شده تا در شغل و درآمدهای مردم تاثیر بسیاری داشته باشد. برای همین بیشتر افراد به دنبال گرفتن کوپن تخفیف جدید از سایت‌های مختلف هستند تا بتوانند با داشتن خرید ارزان قیمت، آن مبلغ تخفیف را به زخم دیگری از زندگی خود زده یا لااقل آن را پس انداز کنند.

لذا در ادامه این مطلب قصد دارم شما را با چگونگی پیدا کردن کد تخفیف سایت‌های مختلف آشنا کنم که با استفاده از این روش‌ها می‌توانید خریدی ارزان قیمت را تجربه کنید.

چطور کد تخفیف با درصدهای بالا پیدا کنیم؟

راهکارهای زیادی برای دسترسی به کدهای تخفیف وجود دارد. شما می‌توانید به کمک ابزارهای آنلاینی که این روزها وجود دارد به دنبال کد تخفیف جدید سایت‌ها و برنامه‌های مختلفی با درصدهای مختلف باشید.

اما اینکه بخواهید به دنبال کد تخفیف باشید در حین همین لحظه‌ای که در حال جستجو هستید وقت شما طی شده و شاید اصلا فرصت استفاده از کد تخفیفی که وجود داشت را هم نداشته باشید. در نتیجه لازم است که از ابزارهایی که امکان دریافت کد تخفیف جدید را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کنند کمک بگیرید.

اگر همیشه در هنگام خرید این سوال در ذهن شما ایجاد شده که چگونه کد تخفیف پیدا کنید؟ در ادامه می‌خواهیم به معرفی ۴ روش بپردازیم که با استفاده از ان می‌توانید از سایت‌های مختلفی محصولات را با تخفیف خریداری کنید.

روش اول: عضویت در سایت تخفیفه

اولین راهکاری که برای پیدا کردن کد تخفیف جدید همه سایت‌ها می‌توانید از آن کمک بگیرید، سایت تخفیفه است. این سایت به صورت تخصصی در زمینه انتشار رایگان کد تخفیف فعالیت دارد که با عضویت در آن امکانات بیشتری برای اینکه جدیدترین کوپن‌های تخفیف را دریافت کنید خواهید داشت.

برای اینکه بتوانید سرعت دسترسی به کدهای تخفیف سایت‌هایی که بیشترین خرید از آنها را دارید بالاتر ببرید، کافی است به آدرس www.takhfife.com مراجعه کنید. سپس از منوی سایت روی دکمه عضویت یا ورود کلیک کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید. در این صورت یک کد ورود برای شما پیامک خواهد شد که بعد از وارد کردن این کد ثبت نام شما انجام خواهد گرفت.

دریافت کد تخفیف جدید

شما می‌توانید با رفتن به صفحه هر یک از برندها و کلیک روی دکمه «افزودن به لیست علاقه مندی» آنها را به داشبورد خود اضافه کنید. حالا هر زمانی که وارد پنل کاربری شوید، مشاهده خواهید کرد که جدیدترین تخفیف این برندها در اینجا نمایش داده خواهند شد. در نتیجه دسترسی سریع‌تری به کدهای تخفیف خواهید داشت.

روش دوم: دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی

این روزها همه کاربران در شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری دارند. حتی برخی از آنها بیش از یک حساب کاربری داشته و از طریق ان به دنبال کردن چیزهایی که به آنها علاقه دارند می‌پردازند.

شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و تلگرام بیشترین محبوبیت را در ایران برای این منظور دارند. به کمک این رسانه‌های اجتماعی می‌توانید با دوستان خود در ارتباط باشید و در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشید.

همین موضوع سبب شده تا همه سایت‌ها و کسب و کارها از این بستر برای معرفی محصولات خود و جذب مشتری نیز استفاده کنند. حتی برخی از این رسانه‌ها به قدری محبوبیت پیدا کرده‌اند که از آنها برای فروش آنلاین محصولات خود استفاده می‌کنند. صفحات مختلف اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی وجود دارند که در حال فروش محصولات مد و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم کوک و… هستند.

با توجه به امکاناتی که این رسانه‌ها دارند می‌توانید با دنبال کردن صفحات و یا عضویت در کانال‌ها در قالب انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی این محصولات را یافته و در صورتی که مناسب شما هستند از آنها سفارش دهید.

چگونه به کمک شبکه های اجتماعی کد تخفیف پیدا کنیم؟

اما با این روش یافتن و پیدا کردن کد تخفیف از طریق شبکه‌های اجتماعی کمی دشوار خواهد بود. مثلا اگر بخواهید یک گرمکن ورزشی خریداری کنید، مجبور هستید تا سایت‌های مختلفی را بررسی کرده و سپس از طریق لینک شبکه‌های اجتماعی ببینید که آیا کد تخفیفی در آنها وجود دارد یا نه؟

یک راه ساده‌تر دنبال کردن سایت تخفیفه در همین شبکه‌های اجتماعی است. شما با دنبال کردن اکانت تخفیفه در تلگرام، توییتر و اینستاگرام می‌توانید به کدهای تخفیف که در این سایت منتشر می‌شود دسترسی سریع‌تری داشته و در زمان کوتاهی خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم با کلیک روی دکمه‌های زیر ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید.

با دنبال کردن تخفیفه در هر یک از این شبکه‌های اجتماعی، کدهای تخفیف به صورت روزانه در قالب پست، استوری و فلیت منتشر می‌شود که تا ۲۴ ساعت اعتبار داشته و می‌توانید با دسترسی مستقیمی که به این کدها دارید، خریدی سریع و ارزان قیمت از تمامی سایت‌ها داشته باشید.

روش سوم: استفاده از باشگاه مشتریان بانک‌ها

یکی دیگر از روش‌ههای پیدا کردن کد تخفیف استفاده از قابلیت باشگاه مشتریان بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ است. اگر در بانک‌هایی همچون بانک ملت یا پارسیان دارای حساب هستید، می‌توانید در باشگاه مشتریان این بانک‌ها عضو شوید. با انجام هر تراکنشی که به حساب شما متصل است امتیازاتی برای حساب شما در باشگاه مشتریان درج می‌شود که با بیشتر شدن این امتیازات می‌توانید آنها را خرج کرده و به صورت کد تخفیف سایت‌ها از ان استفاده کنید.

کسب امتیاز کارشا بانک ملت

به عنوان نمونه در باشگاه مشتریان بانک ملت قابلیتی به عنوان کارشا قرار دارد که روی این امتیازات نامگذاری شده است. شما می‌توانید با خرج کردن این کارشامال‌ها که از طریق انجام انواع تراکنش‌های زیر به دست می‌آید کد تخفیف بگیرید.

  • انتقال وجه کارت به کارت
  • پرداخت قبوض خدماتی
  • خرید از پایانه‌های فروشگاهی
  • خرید از پایانه‌های اینترنتی
کد تخفیف باشگاه مشتریان بانک ملت

تقریبا کد تخفیف همه برندهای محبوب نیز از این طریق در دسترس هستند که از جمله آنها می‌توان به کوپن تخفیف دیجی کالا، کدهای تخفیف اسنپ، کوپن تخفیف اکالا و بیش از ده‌ها برند دیگر اشاره کرد.

خرج کارشامال بانک ملت

حال به همین ترتیب می‌توانید از باشگاه مشتریان بانک پارسیان و سایر بانک‌هایی که این ویژگی را دارند امتیاز جمع کرده و از آنها برای دریافت کد تخفیف برندهای مختلف استفاده کنید.

روش چهارم: عضویت در خبرنامه

امروزه استفاده از ایمیل مارکتینگ برای ارسال خبرنامه همچنان جزو پرطرفدارترین روش‌های دریافت کد تخفیف جدید است. شما می‌توانید با عضویت در بخش خبرنامه ایمیلی و خبرنامه پیامکی که در فروشگاه های مختلف وجود دارد عضو شده و منتظر بهترین لحظه بمانید که جدیدترین کدهای تخفیف که به مناسبت جشنواره‌های مختلف ارائه می‌شود را دریافت کنید.

اما مشکلی که برای عضویت در خبرنامه خود فروشگاه‌ها وجود دارد این است که معمولا کدهای تخفیف درصد بالا را به این روش ارسال نمی‌کنند. یا اگر هم ارسال می‌کنند تعداد استفاده از این کدها محدود است. در صورتی که می‌خواهید کدهای تخفیف درصد بالا را دریافت کنید می‌توانید باز هم از سایت تخفیفه برای این منظور کمک بگیرید.

دریافت تخفیف از طریق خبرنامه تخفیفه

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید کافی است وارد صفحه اصلی این سایت شده و با رفتن به بخش خبرنامه آدرس ایمیل خود را برای دریافت جدیدترین کدهای تخفیف وارد کنید. در این صورت کد تخفیف برندهایی که با درصدهای بالا هستند برای شما ارسال خواهد شد.

اما اگر به دنبال این هستید تا کد تخفیف سایت‌های خاصی را دریافت کنید، می‌توانید وارد صفحه سایت مورد نظر در تخفیفه شده و از بخش خبرنامه که برای همان سایت وجود دارد در خبرنامه ایمیلی این سایت عضو شوید. به عنوان نمونه اگر به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید، می‌توانید با رفتن به صفحه کد تخفیف نماوا یا کوپن تخفیف فیلیمو مشابه چیزی که در تصاویر زیر می‌بینید، کدهای تخفیف این برنامه‌های فیلم و سریال را دریافت کنید.

کدهای تخفیف نماوا و فیلیمو

بعد از اینکه در خبرنامه هر برند عضو شدید، هرگاه که کد تخفیف جدید برای برندهای اضافه شده به لیست خبرنامه ارسال شود، از طریق ایمیل مطلع خواهید شد و دیگر هیچ کد تخفیفی را از دست نخواهید داد. حتی چون کدها از طریق ایمیل ارسال می‌شوند، زودتر از دیگران آنها را دریافت می‌کنید که شانس بیشتری خواهید داشت؛ چرا که برخی کدها در تعداد استفاده محدود هستند.


چگونه کد تخفیف بگیریم؟

ما در اینجا به معرفی ۴ روش برای گرفتن کد تخفیف از سایت‌های مختلف پرداختیم. شما می‌توانید به کمک سایت تخفیفه از روش‌های متنوعی که به شما آموزش دادیم کد تخفیف سایت‌های مختلف را یافته و از آنها استفاده کنید.

کافی است در هر یک از صفحات که هستید، سایتی که به دنبال خرید از آن هستید را در کادر جستجوی تخفیفه وارد کنید. در این صورت نام سایت نمایش داده شده و با کلیک روی آن به صفحه برند هدایت می‌شوید. در صفحه اختصاصی هر برند توضیحاتی از تاریخچه، محصولات و خدمات، اطلاعات تماس و ابزارهایی مثل عضویت در خبرنامه، افزودن به لیست علاقه‌مندی و دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی قرار دارند.

به کمک این ابزار می‌توانید کد تخفیف سایت مورد نظر را از انتهای صفحه یافته و از آن برای خرید کردن استفاده کنید. جزییات هر کد نیز شامل درصد یا مبلغ، شرایط استفاده و تاریخ انقضا مشخص شده است. همچنین با کلیک روی دکمه «خرید کنید» یا «کد تخفیف» فرایند کپی کردن کد به صورت خودکار انجام می‌گیرد تا فرصت استفاده از کدهایی که تعداد محدود هستند را از دست ندهید.

جمع بندی و کلام آخر

در این مطلب به معرفی ۴ روش برای چگونگی پیدا کردن کوپن تخفیف از سایت‌های مختلف پرداختیم و به شما کمک کردیم که از طریق شبکه های اجتماعی، عضویت در خبرنامه و استفاده از سایت تخفیف به کدهای تخفیف جدید دسترسی داشته باشید.

به نظر شما چه روش‌های دیگری برای دریافت کوپن‌های تخفیف جدید وجود دارد؟ اگر روشی می‌شناسید از طریق فرم نظرات برای ما ارسال کنید تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

۴/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا