آموزش

نحوه استفاده از کوپن تخفیف ایران سرور

در این آموزش از وبلاگ تخفیفه به بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف ایران سرور برای خرید هاست، دامنه و سایر سرویس‌هایی که این شرکت میزبانی وب ارائه می‌دهد می‌پردازیم.

اگر به دنبال استفاده از کوپن تخفیف ایران سرور هستید، تا پایان همراه ما باشید.


نحوه استفاده از کوپن تخفیف ایران سرور

پیش از هرچیزی نیاز به این دارید که در سایت این شرکت خیلی کاربری داشته باشید. برای این منظور باید وارد حساب خود شوید.

عضویت و ورود به حساب کاربری

درصورتی که در ایران سرور دارای حساب کاربری هستید، کافی است پس از وارد شدن به سایت این شرکت روی دکمه ورود به پورتال در بالای سایت کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

عضویت و ورود در ایران سرور

اما اگر عضو نیستید، روی دکمه عضو شوید کلیک کرده و مراحل عضویت را سپری کنید. در نهایت با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود وارد حساب کاربری شوید.

ثبت سفارش و خرید

برای خرید سرویس ابتدا باید سفارش خود را ثبت کنید. در اینجا برای اینکه مراحل را با هم پیش برویم، برای نمونه سرویس هاست وردپرس را انتخاب می‌کنم.

بنابراین به صفحه این محصول مراجعه کرده و از بین پلن‌های موجود گزینه مناسب را انتخاب می‌کنیم. بعد از انتخاب سرویس روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

انتخاب پلن

در مرحله بعد باید برای سرویس خود دامنه را مشخص کنید. اگر از قبل دامنه ندارید، ابتدا دامنه را خریداری کنید. در آموزش‌های بعدی نحوه خرید دامنه را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انتخاب دامنه
  1. در اینجا چون دامنه از قبل انتخاب شده است، گزینه سوم یعنی ”دامنه را قبلاً ثبت کرده‌ام“ را انتخاب می‌کنیم.
  2. سپس مشابه تصویر آدرس دامنه را همراه با پسوند دامنه بدون http یا www وارد کنید.
  3. در نهایت روی دکمه ”استفاده“ کلیک می‌کنیم.

پس از این مرحله به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت می‌شوید که باید سیکل و دوره پرداخت صورت حساب خود را مشخص کنید.

انتخاب دوره پرداخت هاست

در برخی سرویس‌های سیکل پرداخت ثابت بوده و امکان تغییر آن وجود ندارد. در این مرحله با کلیک روی دکمه«ادامه» وارد مرحله‌ای خواهید شد که باید کد تخفیف را وارد کنید. بنابراین تا همینجا مراحل خرید را دست نگه‌دارید تا ببینیم که از کجا کد تخفیف تهیه کنیم.

از کجا کوپن تخفیف ایران سرور پیدا کنیم؟

پیش از هرچیزی برای این کار نیاز به تهیه کد تخفیف دارید. شرکت ایران سرور مشابه هر شرکت میزبانی وب دیگری در جشنواره‌های مختلف، اقدام به انتشار کدهای تخفیف از طریق کانال‌های مختلفی می‌نماید.

شاید جستجو کردن و یافتن یک کوپن تخفیف معتبر زمان زیادی را از شما بگیرد که تا بیایید از آن هم استفاده کنید، ببینید که کار از کار گذشته و کوپن تخفیف منقضی شده است. اما یک راهکار عالی، استفاده از سایت تخفیفه است.

شما با استفاده از سایت تخفیفه می‌توانید جدیدترین کوپن‌های منتشر شده از هر برند را از طریق صفحه رسمی و تایید شده‌ی آن پیدا و به آن دسترسی داشته باشید. پیشنهاد ما این است که، با عضویت در سایت و ورود به صفحه ایران سرور را به لیست علاقه‌مندی خود اضافه کنید و در خبرنامه نیز عضو شوید تا به‌محض انتشار کدهای تخفیف جدید از آنها مطلع شوید. برای مشاهده صفحه رسمی این شرکت کافی است روی دکمه چسبان پایین صفحه کلیک کنید.

کد تخفیف ایران سرور

در این صورت وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که کدهای تخفیف ایران سرور در آنجا قرار دارند.

کدهای تخفیف ایران سرور

همانطور که در تصویر می‌بینید بعد از انتخاب یکی از کدها روی دکمه«مشاهده» کلیک کنید. در این صورت پنجره‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که می‌توانید جزییات تخفیف و کد را در آن مشاهده کنید.

کد تخفیف ایران سرور

برای کپی کد نیازی به اینکه روی آن راست کلیک کنید و گزینه copy را انتخاب کنید ندارید. کافی است روی دکمه«خرید کنید» کلیک کنید یا اینکه یک بار روی خود کد کلیک کنید تا به شکل خودکار کد در حافظه کلیپبوردتان کپی شوید.

وارد کردن کد تخفیف

حالا که کد تخفیف خود را پیدا و کپی کردید به مراحل خرید هاست از ایران سرور برمی‌گردیم.

در مرحله قبل سرویس به سبد خرید اضافه شد. مشابه تصویر زیر در این مرحله است که باید کد تخفیف دریافتی را وارد کنید. برای نمونه در اینجا ما از کد تخفیف ۱۰ درصدی ایران سرور استفاده می‌کنیم.

وارد کردن کوپن تخفیف
  1. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ابتدا کد تخفیف را در فیلد شماره یک وارد کنید.
  2. سپس برای اعتبار سنجی روی دکمه‌ی «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید.
کد تخفیف ایران سرور

حالا کافی است روی دکمه‌ی «پرداخت نهایی» کلیک کرده و از طریق درگاه پرداخت آنلاین هزیه را واریز کنید تا سرویس با تخفیف اعمال شده خریداری شود.

جمع‌بندی نهایی

در این آموزش به بررسی و نحوه استفاده از کوپن تخفیف ایران سرور پرداخته و به شما نشان دادیم که چگونه در سیستم ثبت سفارش این شرکت، خریدهای خود را همراه با کد تخفیف خریداری کنید.

برای مشاهده کدهای تخفیف سایر شرکت‌های هاستینگ می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کرده و همچنین نقد و بررسی آنها را که از سوی کاربران انجام گرفته بررسی کنید.

کدهای تخفیف خدمات آنلاین

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا