آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف اسپارد (همراه کوپن)

چطور از کوپن تخفیف اسپارد استفاده کنیم؟

اومدن گوشی‌های هوشمند باعث یه تحول خیلی بزرگ در زندگی ما شده که حالا می‌تونیم هر نوع خدماتی رو به کمک اونها دریافت کنیم. کی فکرشو می‌کرد یه روزی بتونه با نصب یک برنامه روی گوشی، متخصص برای دریافت خدمات در محل مثل نظافت و شستشو دریافت کنه؟ شاید اصلا در ۱۰ سال گذشته چنین ایده‌ای حتی به ذهن تخیلی ما هم نمی‌رسید.

سایت و اپلیکیشن اسپارد یکی از این برنامه‌های موبایله که به کمکش می‌تونید همراه با کد تخفیف از خدمات نظافت منزل، شستشو و خدمات دیگه در این حوزه استفاده کنید. ما توی این آموزش می‌خوایم ببینیم که چطور می‌تونیم از کد تخفیف این برند استفاده کنیم.

چطور از کد تخفیف اسپارد استفاده کنیم؟

برای استفاده از کوپن تخفیف اسپارد کافیه در این اپلیکیشن ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری بشید تا بتونید از خدماتی که در محل میده استفاده کنید. در ادامه به صورت تصویری مراحل خرید و استفاده از کد تخفیف اسپارد رو با هم بررسی می‌کنیم.

عضویت و ورود در اسپارد

برای دریافت خدمات اسپارد باید ابتدا در این سایت یا اپلیکیشن ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری بشید. برای این منظور می‌تونید طبق توضیحات زیر عمل کنید که در تصویر به صورت شماره گذاری شده مشخص کردم.

عضویت و ورود در اسپارد
  1. روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید.
  2. شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد ورود به شما پیامک شود.
  3. در این مرحله باید کدی که از طریق اس‌ام‌اس دریافت کردید رو وارد کنید.
  4. نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  5. اگر آدرس ایمیل دارید وارد کنید. وارد کردن آدرس ایمیل برای ارسال کدهای تخفیف می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
  6. روی دکمه تیک آبی کلیک کنید تا اطلاعات ثبت شوند.

در نهایت ثبت نام شما انجام گرفته و می‌تونید از خدمات این سایت با حساب کاربری که برای شماره موبایل شما ایجاد شده استفاده کنید.

ثبت سفارش جدید

حالا که وارد حساب کاربری اسپارد شدید در ادامه ما یک نمونه سفارش در این اپلیکیشن ثبت می‌کنیم تا ببینیم نحوه ثبت سفارش به چه صورتی هست. برای ثبت سفارش خدمات در محل اسپارد کافیه به ترتیب شماره گذاری که در تصاویر زیر مشخص کردم عمل کنید.

نحوه ثبت سفارش در اسپارد
  1. ابتدا روی دکمه‌ی ثبت سفارش جدید کلیک کنید.
  2. از بین خدمات مختلفی که برای نظافت یا سرویس‌های دیگه وجود داره یکی رو انتخاب کنید.
  3. در این مرحله نقشه برای شما نمایش داده میشه که باید موقعیت مکانی رو روی نقشه مشخص کنید. می‌تونید از کادر جستجو آدرس رو وارد کنید تا سریعتر موقعیت رو پیدا کنید. البته در این مرحله با دادن اجازه دسترسی به GPS می‌تونید موقعیت فعلی رو سریع‌تر پیدا کنید.
  4. نشانگر رو روی نقطه دقیق آدرس خودتون قرار بدین.
  5. روی دکمه تیک آبی کلیک کنید تا به مرحله بعد وارد بشید.
آموزش ثبت سفارش خدمات اسپارد

در ادامه مراحل ثبت سفارش باید تعداد، سرویس‌های دیگه و قوانینی که برای ثبت این نوع خدمات وجود داره رو ببینید.

  1. در ابتدا شرایط سرویس به شما نمایش داده میشه که باید روی آیکون مرحله بعد کلیک کنید.
  2. اینجا باید تعداد نشیمن مبل رو مشخص کنید. در وارد کردن این اطلاعات دقت کنید، چرا که دقیقا تعدادی که در اینجا مشخص کردید شستشو و نظافت میشه.
  3. روی دکمه‌ی مرحله بعدی کلیک کنید.
  4. اگر نیاز دارید که چیزهای جانبی دیگه که مربوط به این سرویس هستند هم نظافت بشه می‌تونید در اینجا مشخص کنید.
  5. روی دکمه ادامه کلیک کنید.

در ادامه باید تاریخ مراجعه متخصص و آدرس دقیق رو به همراه توضیحات وارد کنید.

نحوه خرید خدمات از اسپارد
  1. ابتدا تاریخ و ساعت حضور متخصص رو مشخص کنید. دقت کنید که در تاریخ و زمان مشخص شده باید حتما در محل حضور داشته باشد. در غیر این صورت سفارش شما به دلیل عدم حضور لغو میشه.
  2. روی مرحله بعدی کلیک کنید.
  3. آدرس دقیق خودتون رو مشخص کنید. شامل خیابان، نام کوچه، پلاک یا نام دفتر در صورتی که موقعیت تجاری دارید.
  4. در این فیلد هم می‌تونید هر توضیحاتی که فکر می‌کنید برای ثبت سفارش لازمه رو مشخص کنید.
  5. روی دکمه ادامه کلیک کنید.

در مرحله بعد قیمت سرویس و جزییات پرداخت به شما نمایش داده میشه که می‌تونید کد تخفیف اسپارد رو هم در این مرحله وارد کنید. اما برای اینکه بتونید با تخفیف خدمات این برنامه رو دریافت کنید، بیایید اول ببینیم که چطور کد تخفیف اسپارد پیدا کنیم و بعدش مراحل استفاده از کوپن تخفیف رو هم تا پایان ثبت سفارش با هم مرور کنیم.

یافتن کوپن تخفیف اسپارد

سایت تخفیفه پلتفرمی برای اشتراک گذاری و دریافت کد تخفیف رایگان و جدید برندهای مختلفه که با ثبت نام در این سایت یا عضویت در خبرنامه می‌تونید جدیدترین کوپن‌های تخفیف که برای استفاده در فروشگاه‌های اینترنتی و برنامه‌های موبایل خدماتی نیاز دارید رو دریافت کنید.

این سایت برای هر برند و فروشگاه اینترنتی یک صفحه اختصاصی ایجاد کرده که با رفتن به اون صفحه می‌تونید با برند آشنا بشید، نظرات و تجربیات بقیه کاربران در مورد هر برند رو ببینید، در خبرنامه عضو بشید تا کد تخفیف جدید هر برندی که بیشترین خرید رو ازش دارید براتون ایمیل بشه و از همه مهم‌تر اینکه کدهای تخفیف جدید رو ببینید.

برنامه اسپارد هم یکی از این برنامه‌هاست که یک صفحه اختصاصی در این سایت داره. برای دریافت کوپن تخفیف اسپارد کافیه مشابه تصویر زیر در هر کدوم از صفحات این سایت که هستید، نام اسپارد یا espard رو در کادر جستجو وارد کنید.

کدهای تخفیف اسپارد

یا اینکه برای دسترسی سریع می‌تونید روی دکمه چسبان پایین صفحه کلیک کنید تا مستقیما به صفحه سایت اسپارد هدایت بشید. در این صورت مشابه تصویر زیر در صفحه اسپارد می‌تونید اطلاعات این اپلیکیشن نظافت در محل رو ببینید.

کد تخفیف اسپارد
کد تخفیف اسپارد

حالا برای اینکه از یکی از این کدها برای خرید خودمون استفاده کنیم، کافیه روی دکمه مشاهده کلیک کنید. در این صورت یک باکس مشابه تصویر زیر براتون باز میشه که جزییات تخفیف مثل شرایط استفاده، درصد/مبلغ، اعتبار و کد تخفیف قابل مشاهده هستند. کافیه برای دریافت کد تخفیف اسپارد یک بار روی کد تخفیف کلیک کنید یا اینکه دکمه خرید کنید رو لمس کنید.

دریافت کد تخفیف اسپارد

در این صورت کد به صورت خودکار در حافظه کلیپبورد شما کپی میشه که می‌تونید خیلی سریع بدون اینکه نیاز باشه روی کد نگه‌دارید اونو کپی کنید. حالا برای استفاده از این کد تخفیف کپی شده به برنامه اسپارد برمی‌گردیم تا از این کوپن تخفیف استفاده کنیم.

وارد کردن کد تخفیف اسپارد

حالا که کد تخفیف رو از سایت تخفیفه گرفتید به برنامه اسپارد برای سفارش سرویس شستشوی مبلمان برمی‌گردیم تا ببینیم چطور از کد تخفیف اسپارد استفاده کنیم.

برای استفاده از کوپن تخفیف کافیه در مرحله بعد از وارد کردن آدرس و زمانی که متخصص برای انجام سرویس مراجعه می‌کنه برگردید. در این مرحله مثل تصویر زیر شاهد سبد خرید هستید که هزینه سرویس اگر توافقی نباشه مبلغ نمایش داده می‌شه و در غیر این صورت مشابه تصویر زیر توافقی بودن سرویس نمایش داده میشه.

حالا کافیه مشابه تصویر زیر که به ترتیب شماره گذاری کردم عمل کنید و از کد تخفیف اسپارد که از سایت تخفیفه گرفتید استفاده کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسپارد
  1. کد تخفیف دریافتی از سایت تخفیفه را در فیلد کد تخفیف وارد کنید و سپس روی دکمه اعمال کلیک کنید.
  2. در این صورت اعتبارسنجی برای کد تخفیف انجام می‌گیره. اگر کد مطابق با شرایط خرید شما باشه اعمال شده و پیغام کد تخفیف برای شما اعمال شد نمایش داده میشه.
  3. بعد از اعمال کد می‌تونید روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

در این صورت به مرحله پرداخت وارد میشید که بسته به نوع توافقی بودن پرداخت هزینه یا نمایش مبلغ می‌تونید هزینه رو آنلاین واریز کنید یا اینکه به صورت نقدی هزینه انجام سرویس رو به متخصص پرداخت کنید.

جمع بندی

ما توی این آموزش به نحوه استفاده از کد تخفیف اسپارد پرداختیم. از ابتدای مراحل سفارش که شامل عضویت و ورود به این اپلیکیشن خدمات نظافت در محل میشه شروع کردیم و برای نمونه هم یکی از سرویس‌ها رو انتخاب کردیم تا مراحل ثبت سفارش رو به صورت کامل با هم مرور کنیم.

در نهایت به معرفی سایت تخفیفه پرداختیم که به کمک این سایت می‌تونید کد تخفیف جدید اسپارد رو که دارای اعتبار هست دریافت و ازش برای خدمات نظافت در محل یا سرویس‌های دیگه استفاده کنید.

در نهایت از شما خواهشمندیم که اگر تجربه استفاده از برنامه اسپارد رو دارید و از خدمات مختلف این اپلیکیشن استفاده کردید، با کلیک روی دکمه‌ی زیر به صفحه نقد و بررسی این برند رفته و تجربیات خودتون و میزان امتیازی که به این اپلیکیشن می‌دید رو برای ما ثبت کنید.

نقد و بررسی اسپارد

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا