آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف استادکار

چگونه از کوپن تخفیف استادکار استفاده کنیم؟

سایت و اپلیکیشن استادکار یکی از سرویس دهنده‌های خدمات در محله که می‌تونید خدمات مختلفی مثل تعمیرات در محل، دکوراسیون داخلی منزل، نظافت منزل و محل کار و خیلی از خدمات دیگه رو در محل دریافت کنید.

چیزی که باعث میشه برای یک بار هم که شده انجام خدمات توسط این برنامه رو تجربه کنید، کدهای تخفیف متنوعی است که به مناسبات مختلف در اختیار قرار میده. ما هم توی این آموزش می‌خوایم به معرفی نحوه پیدا کردن و استفاده از کد تخفیف استادکار بپردازیم که می‌تونید به کمک این آموزش با فرآیند دریافت خدمات این برنامه در شهرهای تهران و کرج آشنا بشید.

نحوه استفاده از کد تخفیف استادکار

قبل از هر چیزی لازمه که یک حساب کاربری در سایت یا برنامه استادکار داشته باشید. سپس بسته به خدماتی که نیاز دارید مراحل ثبت سفارش رو طی کنید و در نهایت با مراجعه به سایت تخفیفه و جستجو کردن نام استادکار، وارد صفحه کد تخفیف این برند بشید و از کدهای موجود در این صفحه یکی رو انتخاب کنید.

نهایتا می‌تونید در مرحله‌ای که این کد تخفیف رو وارد کنید، از مبلغ تخفیف بهره‌مند بشید و سرویس انتخاب شده رو با قیمت ارزون خرید کنید. ما توی این آموزش به معرفی بخش‌های مختلف می‌پردازیم و فرآیند خرید و استفاده از کد تخفیف ostadkar رو به شما آموزش خواهیم داد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

عضویت و ورود در استادکار

قبل از هر کاری برای استفاده از کد تخفیف استادکار باید در این سایت ثبت نام کنید و حساب کاربری داشته باشید. شما برای عضویت در این سرویس هم می‌تونید از سایت استفاده کنید و هم اینکه از اپلیکیشن موبایل که برای گوشی‌های اندوید و ios در دسترسه استفاده کنید.

ما اینجا از اپلیکیشن استفاده می‌کنیم و فرض رو بر این می‌گیریم که شما تا حالا ثبت نامی در این برنامه نداشتید. پس بیایید ابتدا مراحل عضویت و ورود رو بررسی کنیم.

ابتدا مشابه تصویر زیر از بالای صفحه اصلی روی آیکون«آدمک» کلیک کنید، تا فرم ثبت نام نمایش داده بشه.

عضویت در استادکار

در این صورت باید دو مرحله رو که شامد وارد کردن شماره تلفن و کد تایید شماره موبال میشه طی کنید. طبق تصویر سمت چپ که با عدد ۱ مشخص کردم ابتدا شماره موبایلتونو وارد کنید و روی دکمه«دریافت کد تایید» کلیک کنید.

وارد کردن شماره و کد ورود

چند لحظه که منتظر بمونید کد تایید براتون از طریق SMS ارسال میشه و می‌تونید مطابق تصویر شماره ۲ در کادر«کد ۶ رقمی فعالسازی» وارد کنید. بعد از وارد کردن کد روی دکمه‌ی«ادامه» کلیک کنید.

در این صورت مطابق تصویر زیر صفحه زیر نمایش داده میشه که باید نام و نام خانوادگی، کد معرف و تیک گزینه تایید قوانین و مقررات رو فعال کنید.

اگر هم دارای کد معرف هستید می‌تونید در اینجا وارد کنید و اعتبار رایگان دریافت کنید. در صورتی که کد معرف ندارید می‌تونید با وارد کردن کد ۲U1E6MP74G اعتبار ۲۰ هزار تومانی برای اولین سفارش دریافت کنید.

مشخصات فردی استادکار

در نهایت با کلیک روی دکمه‌ی«ثبت نام» عضویت شما کامل شده و صفحه اصلی مشابه تصویر بعدی نمایش داده میشه که می‌تونید با مراجعه به صفحات هر یک از خدمات اونها رو سفارش بدین.

سفارش سرویس در محل

خب من برای نمونه می‌خوام از خدمات نظافت منزل استفاده کنم. بنابراین مشابه تصویر زیر در صفحه اصلی روی این سرویس کلیک می‌کنم.

انتخاب خدمات نظافت منزل استادکار

در مرحله بعدی مشابه تصویر زیر جزییات و شرایط این سرویس نمایش داده میشه که برای شروع ثبت سفارش باید روی دکمه«درخواست خدمات» کلیک کنید.

درخواست خدمات در محل

در مرحله بعدی هم یک سری شرایط و نکات نشون داده میشه که در اینجا باید روی دکمه«قدم بعدی» کلیک کنید تا در مرحله بعدی جزییات بیشتری از خدمات رو مشخص کنید.

دریافت خدمات نظافتی در تهران و کرج

همونطرو که در تصویر زیر می‌بینید ابتدا باید روز و ساعت دقیقی که مایل هستید کادر نظافت به محل مراجعه کنه رو مشخص کنید. در انتخاب زمان باید دقت کنید که ساعت و روز به درستی انتخاب شده باشه که در منزل یا محل کارتون حاضر باشید.

در صورتی که در محل مورد نظر در زمان انتخاب شده حاضر نباشید، انجام خدمات لغو شده و هزینه ایاب و ذهاب رو ملزم هستید که پرداخت کنید.

انتخاب ساعت و تاریخ دریافت سرویس

بعد از مشخص کردن روز و ساعت باید محل مورد نظر رو از روی نقشه مشخص کنید. برای دسترسی سریع می‌تونید سرویس مکان یابی گوشی(GPS) رو فعال کنید یا اینکه با وارد کردن نام کوچه یا خیابان در کادر جستجو محدوده رو پیدا کنید. در نهایت با کشیدن نقطه دقق روی نقشه مکانتون رو با کلیک روی دکمه«قدم بعدی» ثبت کنید.

انتخاب موقعیت مکانی

در این مرحله بسته به نوع خدماتی که انتخاب کردید می‌تونید مشخص کنید که فردی که برای انجام خدمات میاد آقا باشه یا خانم. در مراحل بعدی هم مثل تصاویر زیر می‌تونید ساعت مورد نیاز برای انجام خدمات نظافت و محل‌هایی که قصد دارید نطافت انجام بگیره رو انتخاب کنید.

انتخاب ساعت انجام خدمات و نوع سرویس

در اینجا من برای نمونه ۴ ساعت برای نظافت انبار، اتاق و سرویس پذیرایی انتخاب کردم. که در نهایت با کلیک روی دکمه«قدم بعدی» وارد مرحله‌ای خواهید شد که مبلغ و جزییاتی از پیش فاکتور نمایش داده میشه.

اما قبل از اینکه به معرفی ادامه مراحل بپردازیم، بیایید ببینیم که از کجا کد تخفیف استادکار پیدا کنیم تا خدماتی که دریافت می‌کنیم برامون ارزون‌تر تموم بشه.

یافتن کد تخفیف استادکار

سایت تخفیفه به صورت تخصصی مرجعی برای انتشار کد تخفیف رایگان فروشگاه‌های اینترنتی مختلفه که هر کدوم از این سایت‌ها دارای یک صفحه اختصاصی برای نمایش کدها هستند. شما می‌تونید با مراجعه به صفحه هر برند کدهای تخفیف و پیشنهادات تخفیف‌دار که به مناسبت‌های مختلف وجود دارند رو دریافت کنید.

برای دسترسی به کوپن استادکار کافیه مشابه تصویر زیر در هر کدوم از صفحات تخفیفه که هستید در کادر جستجو عبارت «استادکار» رو وارد کنید.

کد تخفیف استادکار ostadkar

در نهایت روی نتیجه‌ای که بهتون نمایش داده میشه کلیک کنید. تا صفحه کدهای تخفیف استادکار مشابه تصویر زیر بهتون نمایش داده بشن. البته برای اینکه دسترسی سریعی داشته باشید می‌تونید روی دکمه چسبان پایین این صفحه هم کلیک کنید تا مستقیم وارد این صفحه بشید.

کد تخفیف استادکار
کدهای تخفیف استادکار

همونطور که در تصویر بالا می‌بینید در این مرحله کافیه یکی از کدهای تخفیف فعال که هنوز اعتبار دارند رو انتخاب و روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید. در این صورت مشابه تصویر زیر باکسی برای شما به نمایش در میاد که کد تخفیف و جزییات کوپن تخفیف استادکار رو برای خدمات مختلف و شرایطی که دارند می‌تونید ببینید.

کوپن تخفیف استادکار

برای کپی این کوپن تخفیف کافیه روی دکمه «خرید کنید» کلیک کنید یا اینکه یک بار روی خود کد کلیک کنید تا در حافظه کلیپبورد کپی بشه. بعد از کپی شدن پغامی در پایین صفحه بهتون نمایش داده میشه و نیازی نیست که روی کد راست کلیک کنید یا اینکه اگر با گوشی هستید روی کد نگهدارید و بعد از انتخاب گزینه copy رو انتخاب کنید. شما تنها با یک کلیک می‌تونید کدهای تخفیف رو در سایت تخفیفه کپی کنید.

وارد کردن کوپن تخفیف استادکار

حالا که کد رو کپی کردید باید به مراحل خرید در اپلیکیشن استادکار برگردیم و از این کد استفاده کنیم. همونطور که در تصویر زیر می‌بینید کدی که در مرحله قبل براتون کپی شد رو داخل فیلد «کد تخفیف» که با شماره ۱ مشخص کردم وارد کنید.

وارد کردن کد تخفیف در برنامه استادکار

حالا اگه روی دکمه «ثبت» کلیک کنید اعتبار سنجی کد انجام میگیره و در صورتی که کد وارد شده هنوز اعتبار داشته باشه و شرایطی که این کد داره شامل خرید شما باشه، پیغام«کد تخفیف با موفقیت ثبت شد.» نمایش داده میشه و از مبلغ کل سفارش هم کسر میشه.

حالا تنها کاری که باید بکنید اینه که روی دکمه ثبت نهایی کلیک کنید و منتظر بمونید تا از بین متخصص‌هایی که در اپلیکیشن استادکار وجود دارند اعلام آمادگی برای انجام خدمات رو ثبت کنند. بعد از این مرحله می‌تونید بر اساس امتیازات و نظراتی که دیگر کاربران برای هر متخصص دادند، یکی از اونها رو انتخاب کنید تا در محل حاضر بشه.

جمع‌بندی نهایی

در این آموزش ما به نحوه استفاده از کد تخفیف استادکار پرداختیم و به شما کمک کردیم که چطور از این اپلیکیشن سفارش خدمات در محل سفارش انواع سرویس‌های نطافت، تعمیرات در محل، سرویس‌دهی خودرو، دکوراسیون داخلی و… ارزان قیمتی داشته باشید.

شما می‌تونید با مراجعه به سایت تخفیفه و طبق این آموزشی که براتون تهیه کردیم جدیدترین کدهای تخفیف این برنامه نظافت و خدمات در محل برای شهرهای تهران و کرج رو پیدا کنید و ازش استفاده کنید. اما چیزی که ما ازتون می‌خوایم اینه که اگر تجربه‌ای در استفاده از خدمات این شرکت دارید با کلیک روی دکمه زیر با ما به اشتراک بگذارید. این تجربیات می‌تونه در خصوص کیفیت انجام خدمات، کیفیت سرویس و خدمات‌دهی باشه که به کاربران کمک می‌کنه انتخاب درستی از بین چند سرویس مختلف اینترنتی که برای انجام خدمات در منزل هست انتخاب کنند.

نقد و بررسی استادکار

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا