آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف فلایتیو برای خرید بلیت

چطور از کوپن تخفیف فلایتیو استفاده کنیم؟

این روزها دیگه به لطف تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند نیازی نیست که برای خرید بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و حتی هتل و مسافرخونه لازم باشه اول سفرتونو آغاز کنید. شما می‌تونید به صورت اینترنتی و چند روز قبل، بلیت خودتونو برای تاریخ مشخصی که برنامه‌ریزی کردید رزرو کنید و در تاریخ مشخص شده سفرتونو شروع کنید.

سایت فلایتیو هم یکی از این آژانس‌های آنلاین برای خرید بلیط هتل و هواپیماست که به کمک اون می‌تونید خیلی راحت بلیت خریداری کنید. توی این آموزش از وبلاگ تخفیفه می‌خوایم که به نحوه خرید بلیت در برنامه فلایتیو بپردازیم و در کنارش هم شما رو با نحوه پیدا کردن و استفاده از کوپن تخفیف آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

چطور از کد تخفیف فلایتیو استفاده کنیم؟

مثل سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دیگه که در زمینه خرید اینترنتی بلیت فعالیت دارند، برای استفاده از فلایتیو هم لازمه که ابتدا در این سایت ثبت نام کنید.

شما می‌تونید هم از طریق سایت و هم پلیکیشن موبایل که برای اندروید و ios در دسترس هست، در این سایت عضو بشید و بلیط هتل، هواپیما، قطار و اتوبوس رو در شهرهای مختلف ایران و جهان خریداری کنید.

عضویت و ورود در فلایتیو

قبل از هر چیزی لازمه که برای خرید بلیط هواپیما فلایتیو در این سایت عضو شده و وارد حساب کاربریتون بشید. برای این منظور اگر از قبل عضو هستید کافیه شماره موبایل یا آدرس ایمیل رو همراه با رمزی که انتخاب کردید وارد کنید.

اما ما فرض رو بر این گرفتیم که شما حساب کاربری ندارید. پس ابتدا به مراحل ثبت نام و ورود در اپلیکیشن فلایتیو می‌پردازیم. برای این منظور کافیه طبق تصاویر زیر که به ترتیب شماره گذاری شده عمل کنید.

عضویت در برنامه فلایتیو
  1. ابتدا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خودتون رو وارد کنید.
  2. روی دکمه ادامه که کلیک کنید یک کد تایید به شماره موبایل یا آدرس ایمیل که وارد کردید ارسال میشه.
  3. کد دریافتی رو در این فیلد وارد کنید تا احراز هویت انجام بگیره.
  4. روی دکمه‌ی ورود کلیک کنید.
  5. حالا همونطور که می‌بینید ورود شما با موفقیت انجام گرفته و حالا می‌تونید مشخصات دیگه مثل شماره موبایل/ایمیل رو به همراه رمز عبور وارد کنید تا در دفعات بعدی مجبور نباشید منتظر کد ورود باشید.

حالا در مرحله بعد باید یک بلیت برای خرید انتخاب کنید.

جستجوی بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس یا هتل

من در این آموزش می‌خوام که مراحلی که برای خرید بلیت هواپیما برای پروازهای خارجی وجود داره رو برای نمونه انجام بدم. پس به صفحه اصلی برنامه برمی‌گردیم و مشابه مراحلی که در تصویر زیر وجود داره ابتدا بلیتی که قصد خریدشو داریم انتخاب می‌کنیم.

جستجوی بلیت هواپیما در فلایتیو

بعد از انتخاب بلیت، باید مشخصات رو بسته به نوع بلیتی که انتخاب کردید برای جستجو وارد کنید. مثلا برای بلیت هواپیما از شما می‌خواد که موارد زیر رو مشخص کنید.

  • پرواز داخلی یا خارجی
  • خرید بلیت یک طرفه یا رفت و برگشت(دو طرفه)
  • انتخاب مبدا و مقصد
  • تاریخ پرواز
  • تعداد مسافر(با امکان انتخاب تعداد کودک و نوزاد)

بعد از مشخص کردن این موارد روی دکمه‌ی جستجو که کلیک کنید، لیستی از شرکت‌های هواپیمایی مختلف که در تاریخ مشخص شده دارای پرواز از مبدا به مقصد انتخابی هستند نمایش داده میشه. توی این مرحله کافیه بر اساس شرایط و قیمتی که دارن یکی رو انتخاب کنید.

بعد از اینکه یکی از پروازها رو انتخاب کردید، حالا باید بر اساس تصاویر زیر مراحل وارد کردن مشخصات مسافران رو انتخاب کنید.

نحوه خرید بلیت هواپیما از فلایتیو
  1. ابتدا دکمه‌ی انتخاب و ادامه رو کلیک کنید.
  2. در این مرحله جزییات پرواز نمایش داده میشه که با اسکرول به سمت پایین می‌تونید مشخصات هر مسافر رو به صورت جداگانه وارد کنید.
  3. بعد از وارد کردن مشخصات دکمه‌ی «بررسی و پرداخت» رو انتخاب کنید تا خلاصه‌ای از بلیت نمایش داده بشه.
  4. در این مرحله برای پرداخت و استفاده از کد تخفیف فلایتیو روی دکمه‌ی «قبول و ادامه» کلیک کنید.

در مرحله بعد می‌تونید قیمت نهایی و جزییات کامل بلیت رو ببینید. اما برای اینکه بتونید از کد تخفیف استفاده کنید، لازمه تا ابتدا یک کد تخفیف فلایتیو داشته باشید. پس ابتدا میریم که ببینیم چطور کد تخفیف این اپلیکیشن خرید بلیت هواپیما رو پیدا کنیم و بعدش دوباره به برنامه برمی‌گردیم تا نحوه استفاده از کد رو بررسی کنیم.

یافتن کوپن تخفیف فلایتیو

سایت تخفیفه پلتفرمی برای اشتراک گذاری و دریافت کد تخفیف رایگان و جدید برندهای مختلفه که با ثبت نام در این سایت یا عضویت در خبرنامه می‌تونید جدیدترین کوپن‌های تخفیف که برای استفاده در فروشگاه‌های اینترنتی و برنامه‌های موبایل خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل نیاز دارید رو دریافت کنید.

این سایت برای هر برند و فروشگاه اینترنتی یک صفحه اختصاصی ایجاد کرده که با رفتن به اون صفحه می‌تونید با برند آشنا بشید، نظرات و تجربیات بقیه کاربران در مورد هر برند رو ببینید، در خبرنامه عضو بشید تا کد تخفیف جدید هر برندی که بیشترین خرید رو ازش دارید براتون ایمیل بشه و از همه مهم‌تر اینکه کدهای تخفیف جدید رو ببینید.

برنامه فلایتیو هم یکی از این برنامه‌هاست که یک صفحه اختصاصی در این سایت داره. برای دریافت کوپن تخفیف فلایتیو کافیه مشابه تصویر زیر در هر کدوم از صفحات این سایت که هستید، نام فلایتیو یا flightio رو در کادر جستجو وارد کنید.

نحوه یافتن کد تخفیف flightio

یا اینکه برای دسترسی سریع می‌تونید روی دکمه چسبان پایین صفحه کلیک کنید تا مستقیما به صفحه سایت فلایتیو هدایت بشید. در این صورت مشابه تصویر زیر در صفحه فلایتیو می‌تونید اطلاعات این اپلیکیشن خرید آنلاین بلیت هواپیما رو ببینید.

کد تخفیف فلایتیو
سایت فلایتیو

حالا برای اینکه از یکی از این کدها برای خرید خودمون استفاده کنیم، کافیه روی دکمه مشاهده کلیک کنید. در این صورت یک باکس مشابه تصویر زیر براتون باز میشه که جزییات تخفیف مثل شرایط استفاده، درصد/مبلغ، اعتبار و کد تخفیف قابل مشاهده هستند. کافیه برای دریافت کد تخفیف فلایتیو یک بار روی کد تخفیف کلیک کنید یا اینکه دکمه خرید کنید رو لمس کنید.

یافتن کوپن تخفیف فلایتیو

در این صورت کد به صورت خودکار در حافظه کلیپبورد شما کپی میشه که می‌تونید خیلی سریع بدون اینکه نیاز باشه روی کد نگه‌دارید اونو کپی کنید. حالا برای استفاده از این کد تخفیف کپی شده به برنامه فلایتیو برمی‌گردیم تا از این کوپن تخفیف استفاده کنیم.

وارد کردن کد تخفیف فلایتیو

برای استفاده از کوپن تخفیف فلایتیو کافیه مثل تصویر زیر مراحلی که شماره گذاری کردم رو طی کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف فلایتیو
  1. گزینه‌ی «استفاده از کد تخفیف» رو فعال کنید.
  2. کد تخفیف دریافتی از سایت تخفیفه رو در این فیلد الصاق کنید.
  3. روی دکمه‌ی «بررسی و ثبت» کلیک کنید تا اعتبار سنجی برای کد تخفیف انجام بگیره.
  4. در صورتی که کد تخفیف استفاده شده مطابق با بلیت خریداری شده شما باشه و شرایط لازم رو داشته باشید، از مبلغ کل کسر می‌شه.
  5. کافیه روی دکمه‌ی «تایید اطلاعات و پرداخت» کلیک کنید.

در این صورت وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده و بعد از پرداخت هزینه‌ی بلیت خریداری شده، جزییات بلیت رو دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

توی این آموزش از وبلاگ تخفیفه به مراحل خرید بلیت از برنامه فلایتیو پرداختیم و در کنار اون شما رو با نحوه پیدا کردن و استفاده از کد تخفیف این اپلیکیشن خرید آنلاین بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس و هتل آشنا کردیم.

شما به کمک سایت تخفیفه می‌تونید کد تخفیف برنامه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی رو پیدا کنید و تجربه خرید ارزون قیمتی داشته باشید. در صورتی که هر سوالی در خصوص نحوه استفاده از کد تخفیف دارید یا اینکه تجربه‌ای در خرید بلیت از فلایتیو دارید، می‌تونید با کلیک روی دکمه‌ی زیر، تجربیات خودتونو با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی فلایتیو

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا