آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا (همراه با کوپن)

چگونه از کوپن تخفیف نماوا استفاده کنیم؟

سایت و اپلیکیشن نماوا یک سرویس آنلاین برای دسترسی به بیش از هزاران عنوان فیلم، سریال، انیمیشن، مستند و محتوای ویدئویی است که با خرید اشتراک و البته با استفاده از کد تخفیف می‌تونید به این محتواهای چندرسانه‌ای دسترسی داشته باشید.

این پلتفرم از طریق برنامه اندروید و ios، تلویزیون، باکس هوشمند اندرویدی و سایت در دسترس شماست که با خرید یک اشتراک همزمان می‌تونید از طریق چند دستگاه به این محتواها دسترسی پیدا کنید.

توی این آموزش از وبلاگ تخفیفه می‌خوام به نحوه استفاده از کوپن تخفیف نماوا بپردازم که در کنارش می‌تونید با نحوه خرید اشتراک و پیدا کردن کد تخفیف این برنامه هم آشنا بشید. پس اگه جزو اون دسته از کاربرایی هستید که دوست دارید همیشه ارزون بخرید، تا انتها باهام همراه باشید.

نماوا چیست؟

نماوا دومین سرویس اینترنتی برای دیدن فیلم، سریال، مستند، انیمیشن و انواع محتوای ویدئویی در ایرانه که به کمک اون می‌تونید با خرید اشتراک به بیش از هزاران محتوای ویدئویی دسترسی داشته باشید.

این سرویس ابتدا به صورت سایت در دسترس بود که می‌تونستید خیلی ساده با ثبت نام و خرید اشتراک به این فیلم‌ها دسترسی داشته باشید. اما رفته رفته نسخه‌ی اندروید، ios و نسخه ویژه تلویزیون‌های هوشمند هم در دسترس قرار گرفتند تا با استفاده از یک اشتراک در دستگاه‌های مختلفی بتونید به فیلم‌هایی که علاقه دارید دسترسی پیدا کنید.

اخیرا هم باکس اندرویدی نماوا در دسترس قرار گرفته تا کسانی که نمی‌خوان هزینه زیادی برای خرید تلویزیون هوشمند صرف کنند، با خرید این اندروید باکس به فیلم‌ها و سریال‌ها از طریق تلویزیون دسترسی پیدا کنند.

نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا

برای اینکه بتونید از کوپن تخفیف نماوا استفاده کنید اول باید در این برنامه فیلم و سریال ثبت نام کنید و سپس یک اشتراک رو برای خرید انتخاب کنید.

تو ادامه این آموزش به صورت تصویری مراحل ثبت نام، خرید اشتراک و نحوه پیدا کردن کد تخفیف نماوا رو به شما نشون می‌دم که می‌تونید خیلی ساده و سریع اشتراک رو همراه با کد تخفیف دریافت کنید.

عضویت و ورود در نماوا

اگه قبلا در نماوا ثبت نام کردید و حساب کاربری دارید کافیه روی دکمه‌ی ورود کلیک کنید و با استفاده از شماره موبایل و رمزی که در هنگام ثبت نام انتخاب کردید وارد حساب کاربری خودتون بشید.

اما من فرض رو بر این می‌گیرم که شما برای اولین بار قراره در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. بنابراین، مطابق شماره‌گذاری که در تصاویر زیر از سمت چپ به راست مرتب کردم مراحل رو دنبال کنید تا در برنامه نماوا ثبت نام کنید.

نحوه عضویت در نماوا و ساخت حساب کاربری
  1. برای ایجاد حساب کاربری در نماوا ابتدا روی دکمه‌ی «ثبت نام» کلیک کنید.
  2. شماره تلفن همراه خودتونو بدون صفر ابتدایی وارد کنید. البته اگر هم وارد کردید مشکلی پیش نمیاد.
  3. روی دکمه‌ی «ادامه» کلیک کنید. در این صورت یک کد از سمت نماوا برای شما ارسال می‌شه.
  4. کد فعال‌سازی که از طریق پیامک دریافت کردید رو در این فیلد وارد کنید.
  5. روی دکمه‌ی «تایید و ادامه» کلیک کنید.

در این صورت ثبت نام شما با موفقیت در نماوا انجام گرفته و می‌تونید وارد حساب کاربری بشید.

خب ما توی این آموزش قصد داریم تا به شما نحوه استفاده از کوپن تخفیف نماوا رو آموزش بدیم. بنابراین ابتدا بیایید ببینیم که چطوری می‌تونیم کد تخفیف برای برنامه نماوا پیدا کنیم.

یافتن کوپن تخفیف نماوا

برای پیدا کردن کد تخفیف نماوا کافیه به سایت تخفیفه مراجعه کنید. این سایت به صورت تخصصی در زمینه انتشار رایگان کد و کوپن تخفیف بیش از ۷۰۰ سایت و اپلیکیشن فعالیت داره که به نوعی یک سایت آگهی تخفیف رایگان هست.

هر کدوم از این برندها یک صفحه اختصاصی دارند که با رفتن به صفحه اختصاصی برندها می‌تونید کد تخفیف جدید با درصدهای مختلف رو مشاهده کنید. سایت و اپلیکیشن نماوا هم یکی از این برندهاست که می‌تونید کدهای تخفیفش رو از تخفیفه دریافت کنید.

برای این کار کافیه مشابه تصویر زیر در صفحه اصلی این سایت(www.takhfife.com) روی کادر جستجو کلیک کنید و اسم این اپلیکیشن رو به فارسی یا انگلیسی وارد کنید. یعنی کافیه فقط عبارت نماوا یا NAMAVA رو در این کادر وارد کنید و چند لحظه که منتظر بمونید نتایج نمایش داده میشن.

کافیه روی اسم نماوا که توی گروه«برندها» قرار داره کلیک کنید تا وارد صفحه اختصاصی سایت نماوا در تخفیفه بشید. یا اینکه برای دسترسی سریع روی دکمه چسبان در پایین همین صفحه کلیک کنید.

کد تخفیف نماوا
کدهای تخفیف نماوا

در این صورت وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که جدیدترین کدها، فرم عضویت در خبرنامه برای دریافت کدها از طریق ایمیل، بخش نظرسنجی و در نهایت معرفی کامل این برند قرار داره.

با رفتن به انتهای صفحه می‌تونید کدهای تخفیف جدید نماوا رو مشاهده کنید. برای دریافت یکی از این تخفیف‌ها کافیه روی دکمه‌ی«مشاهده» کلیک کنید.

کوپن تخفیف نماوا

در این صورت مثل تصویر زیر یک پنجره نمایش داده میشه که جزییات تخفیف، شرایط استفاده و کد تخفیف در اون قرار دارند. اگر کوپن تخفیف مطابق با پلنی که برای خرید اشتراک نماوا انتخاب می‌کنید باشه، کافیه یک بار روی کد کلیک کنید یا اینکه دکمه‌ی«خرید کنید» رو انتخاب کنید تا به صورت خودکار کد تخفیف براتون کپی بشه.

دریافت کد تخفیف جدید نماوا

یکی از ویژگی‌های خوب تخفیفه همینه که به راحتی می‌تونید کدهای تخفیف رو کپی کنید و دسترسی سریع به کد داشته باشید تا قبل از اینکه توسط افراد دیگه استفاده بشن و تعداد استفاده از کد تموم بشه، بتونید کد رو وارد کنید و خریدتون رو نهایی کنید.

خب حالا که کد تخفیف نماوا رو از تخفیفه گرفتید، در ادامه می‌ریم داخل برنامه نماوا تا ببینیم چطور از کد تخفیف نماوا استفاده کنیم.

انتخاب و خرید اشتراک نماوا

قبل از هر چیزی باید یکی از اشتراک‌ها را برای خرید انتخاب کنید. در مرحله قبل من کد تخفیف اشتراک سه ماهه نماوا رو از تخفیفه دریافت و کپی کردم. پس در ادامه همین اشتراک رو برای خرید انتخاب می‌کنم.

برای خرید اشتراک کافیه طبق شماره گذاری که در تصاویر زیر از سمت چپ به راست انجام دادم عمل کنید.

خرید اشتراک نماوا
  1. ابتدا از منوی پایین برنامه روی گزینه‌ی«حساب من» کلیک کنید.
  2. در صفحه حساب کاربری نماوا روی منوی«خرید اشتراک» کلیک کنید.
  3. در صفحه خرید اشتراک یکی از اشتراک‌ها رو برای خرید انتخاب کنید. در اینجا من چون کد تخفیف اشتراک سه ماهه رو دارم، همین اشتراک رو انتخاب می‌کنم.

در این صورت به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌شید که توی این مرحله می‌تونید کد تخفیف دریافتی از سایت تخفیفه رو وارد کنید.

وارد کردن کد تخفیف نماوا

برای استفاده از کد تخفیف نماوا در برنامه کافیه مطابق تصاویر زیر کد رو در فیلد«کد تخفیف دارم» که از سمت چپ به راست مراحلشو شماره گذاری کردم وارد کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا
  1. ابتدا روی کادر«کد تخفیف دارم» کلیک کنید.
  2. در این صورت کادر وارد کردن کد تخفیف باز میشه که می‌تونید کد تخفیف دریافتی از سایت تخفیفه رو در اینجا الصاق کنید.
  3. روی دکمه‌ی«ثبت کد تخفیف» کلیک کنید.
  4. در این صورت اعتبارسنجی برای کد انجام می‌گیره؛ اگر تاریخ انقضای کد به اتمام نرسیده باشه و مطابق با اشتراکی باشه که برای خرید انتخاب کردید اعمال شده و پیغام«کد تخفیف با موفقیت اعمال شد» رو می‌بینید.
  5. یکی از درگاه‌های بانکی ملت یا سامان رو برای پرداخت هزینه اشتراک انتخاب کنید.
  6. روی دکمه‌ی«پرداخت آنلاین» کلیک کنید.

در این صورت وارد درگاه پرداخت بانکی میشید که بعد از وارد کردن مشخصات کارت بانکی، خرید شما به اتمام می‌رسه و اشتراکی که انتخاب کردید همراه با تخفیف اعمال شده براتون فعال میشه.

جمع بندی

توی این آموزش به معرفی برنامه نماوا پرداختیم و به شما نشون دادیم که چطوری اشتراک برنامه نماوا رو همراه با کد تخفیف خریداری کنید و به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جدید دوبله یا زیرنویس فارسی مشغول بشید.

در صورتی که تجربه‌ای در استفاده از این اپلیکیشن دارید می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر به صفحه نقد و بررسی برنامه نماوا وارد بشید و نظراتتون رو برای ما ارسال کنید تا دیگران از این نظرات استفاده کنند.

نقد و بررسی نماوا

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا