آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف علی بابا و خرید بلیط هواپیما

راهنمای خرید بلیط علی بابا و چگونگی استفاده از کوپن تخفیف

سایت علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه گردشگری است. به کمک این سایت می‌توانید انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را از مبدا و مقصد شهرهای مختلف ایران تجربه کنید. اگر هم قصد دارید به سفر خارجی بروید امکان خرید بلیط برای کشورهای مختلفی که امکان سفر هوایی دارند، فراهم است. از دیگر خدمات این سایت می‌توان به رزرو هتل و اقامتگاه هم اشاره کرد که با خیالی آسوده چند روز قبل از سفر می‌توانید برنامه ریزی خود را تنظیم کرده، و پیش از اینکه از منزل خود خارج شوید، اقامتگاه را هم رزرو کرده باشید.

علی بابا با شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی مختلفی طرف قرارداد است. علاوه بر این برای سفرهای داخل ایران چه به صورت زمینی و چه هوایی می‌توانید از شرکت‌های مختلفی خرید خود را انجام دهید. همین مسئله باعث شده تا در زمینه خرید آنلاین بلیط یکی از سایت‌هایی باشد که بیشترین تنوع را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این آموزش از وبلاگ تخفیفه، قصد داریم به بررسی این سایت پرداخته و راهنمای خرید و استفاده از کد تخفیف علی بابا را با هم مرور کنیم. در صورتی که قصد رزرو بلیط برای سفرهای خود را دارید و به دنبال این هستید که به کمک کد تخفیف هزینه کمتری پرداخت کنید، تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش نحوه استفاده از کد تخفیف علی بابا

سایت علی بابا را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین سایت‌ها برای خرید بلیط در نظر گرفت که امکان جستجو و خرید آنلاین انواع بلیط را از بین آژانس‌های گردشگری و شرکت‌های هواپیمایی فراهم کرده است.

در ادامه به بررسی نحوه رزرو بلیط هواپیما از این سایت پرداخته و با بررسی امکانات و قابلیت‌هایی که دارد شما را با نحوه پیدا کردن و استفاده از کوپن تخفیف این سایت آشنا می‌کنیم.

عضویت و ورود

قبل از هر چیزی برای اینکه بتوانید اقدام به خرید بلیط هواپیما از علی بابا کنید، یا اینکه از خدمات دیگر این سایت همچون بلیط قطار و اتوبوس، رزرو تور، هتل یا اقامتگاه استفاده کنید، لازم است که در آن عضو شوید. فرایند عضویت در علی بابا ساده است؛ کافی است با وارد کردن شماره موبایل خود شروع کرده و بعد از دریافت یک کد تایید از طریق پیامک، به جمع هزاران کاربر این سایت بپیوندید.

عضویت و ورود در علی بابا
  1. روی دکمه «ورود – ثبت نام» که در بالای سایت قرار دارد کلیک کنید.
  2. شماره موبایل خود را در کادر «شماره موبایل» وارد کنید.
  3. روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

بعد از لحظاتی یک کد تایید ورود ۵ رقمی برای شماره موبایل شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد. بعد از اینکه کد را دریافت کردید در مرحله بعد باید این کد را وارد کنید.

نحوه ثبت نام در علی بابا
  1. کد دریافتی را در کادر این بخش که با ۵ کاراکتر مشخص شده تایپ کنید.
  2. روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

در این صورت ثبت نام یا ورود شما به این سایت انجام گرفته و حالا با استفاده از این حساب کاربری که بر پایه شماره موبایل شما ایجاد شده، هر زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما داشتید، می‌توانید به همین شیوه وارد سایت شده و بلیت‌های خریداری شده را مدیریت کنید. در ادامه به نحوه جستجو و خرید بلیت هواپیما در سایت علی بابا می‌پردازیم.

اگر به صفحه اصلی سایت علی بابا برگردید به صورت پیش‌فرض می‌بینید که دکمه‌هایی در بالای صفحه برای همه خدمات قرار دارند. پرواز داخلی به صورت پیش‌فرض انتخاب شده است. اگر قصد استفاده از هر یک از خدمات را داشتید، کافی است روی تصویر آنها کلیک کنید تا فرم جستجوی برای همان خدمات نمایش داده شود.

خرید بلیط هواپیما علی بابا
  1. ابتدا مشخص کنید که قصد خرید بلیت رفت را دارید یا اینکه می‌خواهید بلیت دو طرفه رفت و برگشت بگیرید. بلیت‌های دو طرفه این امکان را خواهند داد که تاریخ برگشت را هم مشخص کنید و هنگام برگشت از سفر هم نیازی نباشد که دوباره مراحل خرید را طی کنید. بعد از مشخص کردن این گزینه مبدا خود را انتخاب کنید.
  2. در این بخش باید مقصد خود را مشخص کنید که بر اساس لیستی از شهرهای ایران قرار دارند. با جستجو و وارد کردن نام شهر می‌توانید خیلی سریع‌تر مقصد را پیدا کنید.
  3. تاریخ رفت را مشخص کنید. در صورتی که بلیط دو طرفه انتخاب شده باشد، لازم است که تاریخ برگشت را نیز در اینجا مشخص کنید.
  4. تعداد مسافران را برای سفر مشخص کنید. در این بخش مسافران بر اساس بزرگسال، کودکان و نوزادان قابل انتخاب است که بایستی بر اساس همین رده سنی تعداد مسافران را انتخاب کنید.
  5. روی دکمه‌ی جستجو کلیک کنید.

در این صورت جستجوی بلیت از بین شرکت‌های هواپیمایی مختلف آغاز خواهد شد و بر اساس تاریخ سفر، تعداد مسافران و نوع بلیت نتایج به شکل زیر نمایش داده می‌شود.

جستجوی بلیط هواپیما alibaba

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید به کمک ستون سمت راست می‌توانید از فیلترهای مختلفی که به ترتیب برای ساعت حرکت، نوع بلیط، شرکت هواپیمایی، کلاس پرواز و موارد دیگر وجود دارد، جستجوی پیشرفته‌ای انجام داده و متناسب با برنامه سفر خود ساعت پرواز را تعیین کنید. سپس از بین نتایج نمایش داده شده روی یکی از دکمه‌های «انتخاب بلیط» یا «انتخاب بلیط رفت» برای سفرهای دو طرفه کلیک کنید.

شرایط هر شرکت هواپیمایی همراه با قوانین استرداد بلیت، قیمت و اطلاعات پرواز نیز تعیین شده است که می‌توانید با کلیک روی اطلاعات بیشتر که در زیر هر بلیط وجود دارد آنها را مطالعه کنید.

در مرحله بعد باید مشخصات مسافران را وارد کنید. همانطور که در بخش جستجو گفتم، اگر تغییری در سفر ایجاد شده، در اینجا هم می‌توانید تعداد مسافران را بر اساس بزرگسال، کودک و نوزاد تغییر دهید.

خرید بلیط هواپیما از علی بابا

بعد از اینکه مشخصات هر مسافر را بر اساس شرایط سنی وارد کردید، در صورتی که بلیط را برای فرد دیگری خریداری می‌کنید، می‌توانید تیک گزینه «می‌خواهم بلیط به ایمیل و شماره همراه فرد دیگری ارسال شود» را فعال کنید. در نهایت تیک گزینه پذیرش قوانین را هم زده و روی دکمه «ادامه فرآیند خرید» کلیک کنید.

در مرحله بعد جزییات بلیط و فاکتور به شما نمایش داده می‌شود که در این مرحله می‌توانید با استفاده از کد تخفیف علی بابا خریدی ارزان قیمت را تجربه کنید. اما پیش از آن نیاز دارید تا یک کد تخفیف خرید بلیط هواپیما تهیه کنید. بنابراین در ادامه به بررسی نحوه پیدا کردن کد تخفیف علی بابا می‌پردازیم تا مجددا به مراحل خرید و رزرو بلیط هواپیما برگردیم.

پیدا کردن کوپن تخفیف علی بابا

سایت تخفیفه به آدرس اینترنتی www.takhfife.com به صورت تخصصی در زمینه دریافت کد تخفیف رایگان سایت‌های مختلف فعالیت دارد. هر یک از سایت‌های خرید بلیط آنلاین، دارای یک صفحه اختصاصی در تخفیفه هستند که کدهای تخفیف خود را در آنجا منتشر می‌کنند. به کمک این سایت می‌توانید با دسترسی سریعی که به کدها وجود دارد، کوپن تخفیف برای سفرهای خود را دریافت کنید.

علی بابا نیز یکی از همین موارد است که می‌توانید مشابه تصویر زیر در هر یک از صفحات که قرار دارید، روی دکمه جستجو کلیک کرده و عبارت علی بابا یا alibaba را برای یافتن صفحه اختصاصی این سایت خرید بلیط هواپیما پیدا کنید.

سایت علی بابا

در این صورت مشابه تصویر زیر وارد صفحه اختصاصی علی بابا در تخفیفه می‌شوید که معرفی کوتاهی از این سایت همراه با فرم خبرنامه و کدهای تخفیف در انتهای صفحه قابل مشاهده است. شما می‌توانید با عضویت در سایت تخفیفه، این برند را به لیست علاقه‌مندی خود اضافه کنید تا کدها در پنل کاربری نمایش داده شوند یا اینکه با عضویت در خبرنامه، جدیدترین کدها را از طریق ایمیل دریافت کنید.

برای دسترسی سریع به این صفحه هم می‌توانید روی دکمه چسبان که در پایین نمایش داده می‌شود کلیک کنید تا وارد صفحه کوپن تخفیف علی بابا شوید.

کد تخفیف علی بابا
تخفیف های علی بابا

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید بعد از بخش معرفی، لیستی از کدهای تخفیف به شما نمایش داده می‌شود. کدهایی که دارای نشان سبز «فعلا معتبر» هستند قابلیت استفاده را دارند. برای استفاده از این کدها کافی است روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید. در این صورت پنجره‌ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید کد تخفیف را به همراه جزییات آن ببینید.

کد تخفیف و کوپن تخفیف علی بابا

برای کپی کردن کد کافی است روی کد یک بار کلیک کنید یا اینکه دکمه «خرید کنید» را لمس کنید. تخفیفه به منظور دسترسی سریع‌تر به کدها این امکان را فراهم کرده که پس از کلیک روی یکی از این دو گزینه، کد تخفیف به صورت خودکار کپی شود تا زمان کافی برای استفاده از کد تخفیف سایت‌هایی که تعداد استفاده از کدها را محدود می‌کنند داشته باشید.

حالا که کد تخفیف مد نظر را دریافت کردید، به مراحل خرید بلیط از سایت علی بابا برمی‌گردیم تا با نحوه استفاده از کوپن تخفیف علی بابا آشنا شده و مراحل خرید را تا انتها پیش برویم.

وارد کردن کد تخفیف علی بابا

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، در این مرحله جزییات کامل بلیط خریداری شده به شما نمایش داده می‌شود که در ادامه آن نیز می‌توانید اطلاعات خریدار، مشخصات مسافران و بخشی که برای وارد کردن کد تخفیف در نظر گرفته شده را ببینید.

نحوه استفاده از کد تخفیف علی بابا

در بخش انتهایی صفحه فیلدی برای وارد کردن کد تخفیف در نظر گرفته شده است. حالا که کد تخفیف را از سایت تخفیفه گرفتید، کافی است کد را در فیلد مورد نظر قرار داده و روی دکمه «بررسی و اعمال کد» کلیک کنید. در این صورت کد وارد شده بررسی خواهد شد. اگر شرایط استفاده از آن برای بلیطی که شما انتخاب کردید فراهم باشد، مبلغ آن از فاکتور کسر خواهد شد.

حالا کافی است روی دکمه «پرداخت آنلاین» کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت بانکی شده و بعد از پرداخت، رسید بلیط و جزییات آن را از طریق ایمیل و پیامک دریافت کنید.


جمع بندی و کلام آخر

در این آموزش از وبلاگ تخفیفه، به بررسی نحوه رزرو آنلاین بلیط هواپیما از سایت علی بابا پرداخته و شما را با فرآیند خرید از این سایت آشنا کردیم. همچنین به شما آموزش دادیم که از کجا می‌توانید کد تخفیف علی بابا برای خرید بلیط هواپیما یا سایر خدمات این سایت که شامل بلیط اتوبوس، قطار و رزرو هتل و اقامتگاه است پیدا کنید. نحوه استفاده از آن‌ها را هم برای داشتن تجربه سفری ارزان قیمت با هم بررسی کردیم.

در صورتی که تجربه خرید از سایت علی بابا را دارید، از شما خواهشمندیم که با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه نقد و بررسی، تجربه خرید خود از این سایت را برای ما ارسال کنید. همچنین می‌توانید تجربیات دیگران را برای خرید از این سایت مشاهده کنید تا با یک دید باز اقدام به انتخاب بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما کنید.

نقد و بررسی علی بابا

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا