آموزش

آموزش نحوه استفاده از کد تخفیف الوپیک و ارسال محصولات با تخفیف

چطور از کوپن تخفیف الوپیک استفاده کنیم؟

یکی از مشکلاتی که در شهرهای شلوغ وجود داره ارسال مرسولات برای گیرندگان هست. این گیرندگان می‌تونه مشتری شما باشه یا اینکه هدیه‌ای رو برای دوستتون ارسال کنید. با وجود ترافیک و شلوغی که وجود داره استفاده از خودروی شخصی یا حتی حمل و نقل عمومی هم گزینه جالبی نیست. چرا که زمان زیادی رو هم از شما خواهد گرفت.

شما برای این نوع خدمات که شامل ارسال محصولات و بسته‌های کاغذی میشه، می‌تونید از سایت و اپلیکیشن الوپیک کمک بگیرید که در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد فعالیت داره و رفته رفته در حال ورود به سایر شهرهای ایران هم هست.

ما توی این آموزش از وبلاگ تخفیفه قراره به نحوه ارسال مرسوله با الوپیک بپردازیم و ببینیم که در حین ارسال چطور می‌تونیم با پیدا کردن کد تخفیف الوپیک هزینه کمتری رو هم پرداخت کنیم. پس اگه از کاربران این سرویس هستید و زیاد ازش استفاده می‌کنید، تا پایان با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از کد تخفیف الوپیک

اوپیک سرویسی برای ارسال مرسولات درون شهریه که در خدماتی هم که برای اسنپ وجود داره به این نوع سرویس دسترسی داریم. پیش از این هم به شما چگونگی استفاده از کوپن تخفیف اسنپ رو یاد دادیم.

برای استفاده از کوپن تخفیف الوپیک شما می‌تونید هم از سایت کمک بگیرید و هم اینکه از طریق اپلیکیشن اندروید یا نسخه وب برای کاربران ios کمک بگیرید. در هر حالتی با داشتن یک حساب کاربری می‌تونید به این خدمات دسترسی داشته باشید و در عرض چند ساعت کوتاه مرسولات سبک، نیمه سنگین و سنگین رو به صورت درون شهری به هر مقصدی ارسال کنید.

عضویت و ورود

مثل هر اپلیکیشن دیگه برای استفاده از خدمات ارسال مرسوله با الوپیک به این نیاز دارید که ابتدا در این برنامه یا سایت ثبت نام کنید. شما چه از طریق برنامه موبایل و چه سایت ثبت نام کنید، در هر حالتی با همون مشخصات ورود قادر به مشاهده تاریخچه ارسال مرسولات خودتون خواهید بود. پس بریم ببینیم که چطور باید از خدمات این برنامه استفاده کنیم.

نحوه عضویت در الوپیک
  1. اگر از قبل حساب کاربری دارید روی دکمه‌ی ورود کلیک کنید. در غیر این صورت لازمه تا در الوپیک ثبت نام کنید. برای این منظور دکمه «کاربر جدید» رو انتخاب کنید.
  2. نام و نام خانوادگی را وارد کنید.
  3. شماره موبایل خود را وارد کنید.
  4. آدرس ایمیل را وارد کنید.
  5. در اینجا من از کد معرف استفاده کردم که در این صورت به من ۷۰۰۰ امتیاز میده که می‌تونم از این امتیاز برای گرفتن تخفیف استفاده کنم که مربوط به باشگاه مشتریان الوپیک میشه. پیشنهاد می‌کنم شما هم این کد تخفیف رو وارد کنید تا در هنگام ثبت نام این امتیاز هدیه رو بگیرید. کافیه در کادر کد معرف مقدار «SLFB5» رو وارد کنید.
  6. روی دکمه‌ی «ثبت نام» کلیک کنید.
  7. در این صورت یک کد تایید به شماره شما پیامک میشه که بعد از وارد کردن کد در اینجا ثبت نام شما کامل خواهد شد.

بعد از اینکه ثبت نام تکمیل شد و وارد حساب کاربری شدید، حالا نوبت اینه که یک مرسوله ارسال کنیم.

انتخاب نوع سرویس و مبدا سفارش

برای ارسال مرسوله با الوپیک ابتدا باید نوع مرسوله و سرویس رو انتخاب کنید تا در ادامه آدرس مقصد و مبدا رو که وارد کردید سفارش شما ثبت بشه. برای این منظور می‌تونید طبق تصاویر و توضیحات زیر عمل کنید.

نحوه ارسال مرسوله با الوپیک
  1. یکی از سرویس‌های الوپیک رو بسته به نوع درخواست انتخاب کنید. من می‌خوام یک مرسوله کاغذی که شامل فاکتور میشه رو می‌خوام بفرستم که برای این منظور از الوپیک استفاده می‌کنم.
  2. آدرس مقصد رو روی نقشه انتخاب کنید.
  3. برای اینکه سریع‌تر مقصد رو پیدا کنید می‌تونید از منوی پایین و کلیک روی ذره‌بین محدوده خاصی مثل خیابان یا شهرک رو وارد کنید تا این محدوده روی نقشه نمایش داده بشه. بعد از یافتن و انتخاب مقصد، کافیه روی دکمه‌ی «تایید مبدا» کلیک کنید.
  4. جزییات بیشتری از آدرس که شامل شماره پلاک مبدا، واحد، توضیحات بیشتر برای راهنمای مامور تحویل مرسوله و در نهایت چند تصویر از مرسوله‌ای که استفاده می‌کنید میشه رو وارد کنید.
  5. روی دکمه ثبت کلیک کنید.

در این صورت مبدا رو مشخص کردید که مامور تحویل مرسوله بر اساس این اطلاعات در محل حاضر میشه تا مرسوله رو از شما تحویل بگیره. حالا باید مقصدی که قراره سفارش رو ارسال کنید مشخص کنید.

انتخاب مقصد و تنظیمات اضافی

برای انتخاب مقصد هم کافیه به ترتیب تصاویر زیر عمل کنید. در اینجا شما می‌تونید از تنظیمات اضافی برای سرویس رفت و برگشت یا توقف در محل هم استفاده کنید. برای نمونه مرسوله من یک فاکتور بود که ارسال می‌کنم تا فروشنده یک مهر رسمی روی فاکتور بزنه؛ برای همین باید از توقف در محل و برگشت سرویس استفاده کنم.

ارسال بسته با الوپیک همراه با کد تخفیف alopeyk
  1. آدرس مقصد رو روی نقشه مشخص کنید.
  2. برای یافتن سریع مقصد می‌تونید از بخش جستجو کمک بگیرید تا بر اساس نام خیابان یا کوچه سریع‌تر مقصد رو پیدا کنید.
  3. جزییات تحویل گیرنده سفارش رو مشخص کنید. در اینجا دقت کنید شما باید اطلاعاتی از تحویل گیرنده سفارش رو وارد کنید که مرسوله به این فرد تحویل داده بشه.
  4. روی دکمه‌ی ثبت کلیک کنید.
  5. در این صورت بر اساس فاصله، ساعات کاری و… هزینه ارسال سفارش شما محاسبه میشه و می‌تونید مبلغ رو ببینید.
  6. حالا برای اینکه از امکان بازگشت سرویس و توقف در محل استفاده کنید روی گزینه «تنظیمات» کلیک کنید.
  7. شرایط بازگشت و توقف در محل رو روی حالت «دارد» انتخاب کنید و دکمه‌ی «تایید» رو انتخاب کنید.

در این صورت هزینه آپدیت شده و بر اساس این دو حالتی که فعال کردید باید هزینه‌ی بیشتری رو انتخاب کنید. همچنین سرویس توقف در محل طوریه که هر چه زمان بیشتری برای توقف انتخاب کنید باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.

حالا تا حدودی سفارش شما به مراحل نهایی نزدیک شده و باید پرداخت رو انجام بدین. اما برای اینکه بتونید به کمک کد تخفیف، هزینه ارسال کمتری داشته باشید، در ادامه بررسی می‌کنیم ببینیم از کجا باید کوپن تخفیف الوپیک پیدا کنیم.

یافتن کد تخفیف الوپیک

برای پیدا کردن کوپن تخفیف الوپیک راه‌های مختلفی وجود داره. شما می‌تونید به راحتی از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها این کدها رو پیدا کنید. اما یک مشکل اساسی که استفاده از این روش‌ها دارند معمولا اینه که تاریخ انقضای کدها رو نمی‌دونید؛ برای همین شاید مجبور بشید برای یک مرسوله ساده چندین کد رو تست کنید که آخر کار هم موفق نشید یک کد تخفیف درست پیدا کنید.

بهترین راهکار اینه که از سایتی که تاریخ انقضای کدها رو مشخص کرده کمک بگیرید. سایت تخفیفه به صورت تخصصی در زمینه انتشار و ارائه کد تخفیف رایگان فعالیت داره که می‌تونید به صفحه هر برند مثل الوپیک مراجعه کنید و هر کد تخفیفی که دارای اعتبار هست رو استفاده کنید. برای این منظور کافیه به آدرس www.takhfife.com مراجعه کنید.

بعد از ورود به تخفیفه کافیه مشابه تصویر یکی از منوی جستجو اسم هر برندی که نیاز به کد تخفیفشو دارید جستجو کنید. خب ما دنبال کد تخفیف الوپیک هستیم و برای همین اسم الوپیک رو که وارد کنیم، از گروه برندها کافیه روی این برند کلیک کنیم. برای دسترسی سریع هم می‌تونید روی دکمه چسبان پایین همین صفحه کلیک کنید.

کد تخفیف الوپیک

کوپن تخفیف الوپیک

در این صورت وارد صفحه برند الوپیک خواهید شد که می‌تونید کدهای تخفیف و اطلاعاتی در مورد این برنامه حمل مرسوله به دست بیارید. مشابه تصویر زیر کافیه روی دکمه‌ی «مشاهده» یکی از کدهای تخفیف کلیک کنید. در زیر من کد تخفیفی که ۷۰۰۰ امتیاز میده رو انتخاب می‌کنم که علاوه بر امتیاز بتونم از ۲۰ درصد تخفیف هم استفاده کنم.

سایت الوپیک

در این صورت یک پنجره باز میشه که جزئیات تخفیف همراه با کد و لینک در این پنجره قرار دارند. برای اینکه از کد استفاده کنید کافیه یک بار روی دکمه «خرید کنید» کلیک کنید یا اینکه یک بار روی مقدار کد لمس کنید. در این صورت کد به صورت خودکار در حافظه کلیپبورد گوشی یا سیستم عامل دسکتاپ شما کپی میشه و نیازی ندارید که روی کد نگه دارید و گزینه copy رو انتخاب کنید.

کد تخفیف الوپیک 20 درصدی

خب تا اینجا ما مراحل سفارش ارسال مرسوله به مقصد دلخواه رو طی کردیم و یاد گرفتیم که چطور از کد تخفیف الوپیک استفاده کنیم. تنها مرحله‌ی باقی مونده اینه که وارد برنامه یا سایت الوپیک شده و کد تخفیف رو داخل فیلد «کد تخفیف» وارد کنیم تا هزینه ارسال مرسوله برامون ارزون‌تر بشه.

وارد کردن کوپن تخفیف الوپیک

بعد از اینکه وارد برنامه الوپیک شدید کافیه مشابه شماره گذاری که در تصاویر زیر انجام شده مراحل وارد کردن کد رو طی کنید. به تصویر سمت چپ و مبلغ سفارشی که نمایش داده شده دقت کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف الوپیک
  1. روی منوی «کد تخفیف؟» کلیک کنید.
  2. کد تخفیفی که از سایت تخفیفه گرفتید و در حافظه کلیپبورد شما کپی شده وارد کنید و روی دکمه «اعمال» کلیک کنید.
  3. همونطور که می‌بینید مبلغ کل سفارش ارسال مرسوله بدون احتساب تخفیف نمایش داده شده و در ادامه مبلغ تخفیف و مبلغی که باید پرداخت کنید نمایش داده می‌شه. حالا کافیه روی دکمه‌ی «تایید» کلیک کنید تا این تخفیف روی سفارش شما قبت بشه.
  4. در نهایت روی دکمه‌ی «ارسال درخواست» کلیک کنید.

در این صورت بسته به نوع سرویس انتخاب شده، وارد درگاه بانکی خواهید شد که می‌تونید هزینه سفارش رو ثبت کنید. اگر هم که روش پرداخت نقدی مشخص شده باشه در محل که هزینه سفارش دریافت می‌شه مبلغ اون همراه با تخفیفی هست که در اینجا برای شما فاکتور شده.

جمع بندی

توی این آموزش از وبلاگ تخفیفه به معرفی سایت الوپیک و خدماتی که در حوزه ارسال مرسوله‌های مختلف می‌پردازیم پرداختیم. الوپیک در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد فعالیت داره که به کمک این اپلیکیشن می‌تونید مرسولات درون شهری خودتون رو با سرعت بیشتری برای گیرندگان و مشتریان ارسال کنید.

در صورتی که تجربه استفاده از الوپیک رو دارید می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه سایت الوپیک تجربیات و دیدگاه‌های دیگر کاربران رو در مورد این سرویس آنلاین ارسال مرسولات مشاهده کنید و اینکه با ارسال نظراتتون به بقیه هم در استفاده کردن از این سرویس کمک کنید.

نقد و بررسی الوپیک

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا