آموزش

آموزش نصب نماوا روی تلویزیون و اندروید باکس

راهنمای نصب برنامه نماوا روی تلویزیون و اندروید باکس

نصب نماوا روی تلویزیون هوشمند این امکان را به شما خواهد داد تا بدون نیاز به اندروید باکس یا سایر گجت‌های هوشمند بتوانید از این اپلیکیشن بر روی تلویزیون خود استفاده کنید. برندهای مختلفی نظیر سامسونگ، ال جی، تی سی ال، ایکس ویژن، سونی، سام و… در حال تولید جدیدترین نسل از تلویزیون‌های هوشمند خود هستند.

به لطف سیستم عامل اندروید این امکان فراهم شده تا بتوانید با نصب برنامه نماوا روی تلویزیون خود به اشتراک خریداری شده از نماوا دسترسی داشته و جدیدترین فیلم و سریال‌های ارائه شده بر روی این بستر آنلاین فیلم و سریال را از طریق تلویزیون مشاهده کرده و لذت ببرید.

در ادامه این آموزش از وبلاگ تخفیفه قصد داریم به راهنمای نصب برنامه نماوا روی تلویزیون پرداخته و با بررسی انواع تلویزیون‌های هوشمند و اندروید باکس به چگونگی نصب این برنامه می‌پردازیم. در پایان نیز چگونگی خرید اشتراک نماوا را همراه با کد تخفیف و کارت هدیه بررسی می‌کنیم.

آموزش جامع نصب نماوا روی تلویزیون برای تمامی برندها

تلویزیون‌های هوشمندی که توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند یا دارای سیستم عامل اندروید هستند که برای این سری تلویزیون‌ها کافی است برنامه نماوا را از طریق دانلود مستقیم فایل apk. برنامه(درست مثل گوشی اندروید) نصب کنید، یا اینکه از گوگل پلی یا سایر مارکت‌ها مثل بازار کمک بگیرید.

یا اینکه برند مورد نظر از یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید استفاده کرده یا اگر هم اندروید نیست از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده می‌کند که در این حالت هم می‌توانید نسخه سازگار با آن برند را دانلود و نصب کنید. یا اینکه از طریق مارکت همان برند که در تنظیمات تلویزیون در دسترس است به دنبال برنامه namava برای نصب روی تلویزیون باشید.

حال در ادامه به ترتیب مراحلی که باید برای نصب برنامه نماوا بر روی تلویزیون‌های مختلف طی کنید می‌پردازیم. اما قبل از هر چیزی ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که باید بررسی کرده و بر اساس مدل تلویزیون خود ببینید که هماهنگی لازم برنامه با تلویزیون شما وجود داشته باشد.

برای این منظور ابتدا روی دکمه بالا کلیک کرده و سپس مشابه تصویر زیر روی بخش «تلویزیون‌هایی که نماوا را ساپورت نمی‌کنند» کلیک کنید.

آموزش نحوه نصب نماوا روی تلویزیون

در این صورت پنجره‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود که در این مرحله کافی است در کادر جستجو مانند نمونه یکی از بخش‌های نام مدل تلویزیون خود را وارد کنید.

آموزش نحوه نصب نماوا روی تلویزیون

اگر مدل تلویزیون شما در این لیست وجود داشته باشد، امکان نصب برنامه نماوا روی تلویزیون شما فراهم نیست که در این صورت باید از اندروید باکس نماوا استفاده کنید.

بعد از اینکه بررسی کردید امکان نصب فراهم است، حالا باید مشابه تصویر زیر عمل کنید.

آموزش نحوه نصب نماوا روی تلویزیون
  1. روی سربرگ «تلویزیون هوشمند» کلیک کنید.
  2. از دو ستون دانلود اپلیکیشن که بر اساس برندهای مختلف مرتب شده، برند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هنگام دانلود توجه داشته باشید که برای این منظور می‌توانید فایل برنامه را از طریق گوشی یا لپ تاپ مستقیما دانلود کرده و آن را روی یک حافظه فلش یا کارت SD بریزید. سپس حافظه را به تلویزیون متصل و فایل برنامه را اجرا می‌کنید. اما برای سهولت می‌توانید با مرورگر تلویزیون وارد سایت نماوا شده و سپس با کلیک روی گزینه‌های «دریافت از گوگل پلی» یا سایر مارکت‌ها مثل بازار یا مایکت از طریق این برنامه‌های نصب کننده تلویزیون هوشمند آن را نصب کنید.

مراحل نصب برنامه نماوا روی تلویزیون

  1. وقتی تلویزیون روشن است، حافظه USB حاوی فایل نصب اپلیکیشن نماوا را به یکی از پورت‌های USB پشت تلویزیون متصل کنید.
  2. با اتصال حافظه USB پیام روبه‌رو نمایش داده می‌شود.
  3. با انتخاب گزینه «خوب» و زدن دکمه OK به صفحه حافظه USB بروید.
آموزش نحوه نصب نماوا در تلویزیون
نکته: اگر این پیغام نمایش داده نشد، با زدن دکمه USB کنترل مستقیما به بخش مدیریت فایل‌ها رفته و وارد حافظه دستگاه USB شوید.
آموزش نحوه نصب نماوا در تلویزیون
  1. فایل نصب اپلیکیشن نماوا که با نام namava.apk در دسترس است را انتخاب کرده و OK را فشار دهید.
آموزش نحوه نصب نماوا در تلویزیون
  1. در این صورت وارد صفحه نصب برنامه خواهید شد که در این مرحله باید گزینه OK برای نصب را انتخاب کنید.
  2. منتظر بمانید تا کار نصب اپلیکیشن به پایان برسد. پس از نصب کامل حالا کافی است گزینه «باز کردن» را انتخاب و OK را انتخاب کنید تا برنامه نماوا بر روی تلویزیون اجرا شود.
نصب برنامه نماوا در تلویزیون

در این مرحله فرآیند نصب تکمیل شده و حالا کافی است که بر اساس ادامه آموزش وارد حساب کاربری خود شده یا اینکه اگر اکانت نماوا ندارید، در آن عضو شوید.

نصب نماوا روی تلویزیون ال جی

همانطور که در بخش دانلود مشاهده کردید، نماوا برای تلویزیون‌ها ال جی برنامه اختصاصی ایجاد کرده است. بنابراین اگر تلویزیون ال جی دارید کافی است برای نصب برنامه به ترتیب زیر عمل کنید.

  1. ابتدا مرورگر را در تلویزیون خود باز کرده و به سایت نماوا مراجعه کنید. سپس از بخش پایین سایت روی «اپلیکیشن‌ها» کلیک کنید.
  2. در صفحه باز شده روی تب «تلویزیون هوشمند» کلیک کنید و در نهایت دکمه «دریافت اپ اختصاصی ال جی» را انتخاب کنید.
  3. در این صورت وارد مارکت ال جی خواهید شد که از طریق برنامه در تلویزیون باز می‌شود.
  4. حالا برای نصب کافی است روی دکمه نصب کلیک کنید تا فرآیند نصب از طریق فروشگاه ال جی انجام گیرد.

نصب نماوا روی تلویزیون ایکس ویژن

نصب نماوا برای تلویزیون های ایکس ویژه شخصی سازی نشده و شما می‌توانید به کمک فایل apk برنامه که در روش عمومی توضیح دادم این کار را انجام دهید. یا اینکه از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی، کافه بازار یا مایکت برنامه نماوا را روی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن خود نصب کنید.

نصب نماوا روی تلویزیون سونی

تلویزیون‌های هوشمند سونی از هم مشابه ایکس ویژه یا سایر برندها مبتنی بر اندروید هستند. کافی است به یکی از دو روش های گفته شده که برای سایر برندها توضیح دادم اقدام به نصب نماوا در تلویزیون سامسونگ کنید.

نصب نماوا در تلویزیون سامسونگ

سامسونگ نیز تلویزیون‌های خود را مبتنی بر اندروید کرده است. شما می‌توانید با یکی از هر دو روش‌های ذکر شده که برای سایر تلویزیون‌ها توضیح دادم این برنامه را از طریق دانلود و نصب نسخه apk. برنامه از طریق فلش، یا رفتن به صفحه برنامه در فروشگاه گوگل پلی، مایکت یا بازار نصب کرده و از ان استفاده کنید.

نصب نماوا در تلویزیون تی سی ال

تلویزیون‌های تی سی ال هم در محصولات هوشمند خود مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند که برای استفاده از برنامه نماوا در تلویزیون کافی است فایل نصب برنامه را از طریق یک حافظه فلش یا کارت SD اجرا کنید.

همچنین می‌توانید با باز کردن مرورگر و رفتن به صفحه برنامه ها در اپلیکیشن نماوا، وارد صفحه نماوا در فروشگاه گوگل پلی، بازار یا مایکت شده و این برنامه را نیز از این طریق نصب کنید.

نصب نماوا روی اندروید باکس

اندروید باکس‌ها دستگاه‌هایی مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند. استفاده از این باکس‌های هوشمند برای آن دسته افرادی که تلویزیون معمولی دارند مناسب است.

شما می‌توانید با خرید اندروید باکس نماوا یا هر اندروید باکس دیگری ان را از طریق درگاه HDMI یا درگاه USB به تلویزیون خود متصل کنید.

پس از اتصال وارد بخش MEDIA شده و می‌توانید تلویزیون خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. حالا برای نصب برنامه نماوا روی باکس هوشمند اندرویدی کافی است به یکی از شکل‌های زیر این کار را انجام دهید.

  1. فایل apk. برنامه را دانلود کرده و روی فلش بریزید. سپس فلش را از طریق درگاه USB به اندروید باکس متصل کنید. برنامه را یافته و پس از انتخاب مراحل نصب را مشابه همان حالت عمومی پیش ببرید.
  2. از طریق مرورگر اندروید باکس وارد سایت نماوا شده و از بخش پایین سایت به منوی «اپلیکیشن‌ها» مراجعه کنید. سپس از قسمت دانلود و نصب برنامه روی تلویزیون‌ها هوشمند، یکی از فروشگاه‌های گوگل پلی، مایکت یا کافه بازار را انتخاب کرده و درست مثل یک گوشی هوشمند اقدام به نصب نسخه تلویزیون نماوا کنید.

نحوه خرید اشتراک نماوا در تلویزیون

حالا که به کمک این آموزش موفق به نصب برنامه نماوا روی تلویزیون خود شدید، حالا برای خرید اشتراک و استفاده از کد تخفیف کافی است به ترتیب مراحل زیر عمل کنید.

ابتدا مشابه تصویر زیر منوی برنامه را باز کرده و روی یکی از گزینه‌های ورود یا عضویت کلیک کنید.

عضویت در نماوا با تلویزیون

در این مرحله فرمی نمایش داده می‌شود که باید شماره موبایل خود را وارد کنید. اگر قبلا در نماوا عضو بودید همان شماره را وارد کنید، در غیر این صورت شماره خود را وارد کنید.

عضویت در نماوا با تلویزیون

در این مرحله یک کد تایید به شماره موبایل شما پیامک می‌شود که باید آن را در کادر «کد چهار رقمی» وارد کنید.

عضویت در نماوا با تلویزیون

در این صورت فرم مشخصات نمایش داده می‌شود که به ترتیب باید نام، نام خانوادگی و یک رمز برای خود انتخاب کنید تا در مراجعات بعدی نیازی به وارد کردن کد تایید برای ورود نداشته باشید.

عضویت در نماوا با تلویزیون

برای خرید اشتراک مجددا منوی برنامه را باز کرده و حالا روی گزینه «بدون اشتراک» یا «خرید اشتراک» که در انتها قرار دارد کلیک کنید.

عضویت در نماوا با تلویزیون

از بین اشتراک‌های مختلفی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید. اگر کد هدیه یا کد تخفیف دارید می‌توانید این گزینه را نیز انتخاب کنید.

عضویت در نماوا با تلویزیون

برای یافتن کد هدیه یا کد تخفیف می‌توانید از سایت تخفیفه کمک بگیرید. برای این منظور کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد صفحه اختصاصی نماوا شده و از بین کدهای تخفیفی که اعتبار دارند یکی را انتخاب کنید.

کد تخفیف نماوا

وارد کردن کد تخفیف نماوا و کارت هدیه در تلویزیون

کد تخفیف یا کد هدیه دریافتی از تخفیفه را در کادری که در بالا می‌بینید وارد کنید. بعد از اینکه دکمه فعال سازی فعال شد، روی آن کلیک کنید. در صورتی که کد درست باشد اکانت شما تمدید شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

با مراجعه به صفحه راهنمای استفاده از کد تخفیف نماوا می‌توانید با نحوه یافتن کد تخفیف و استفاده از آن به صورت ویدئویی نیز آشنا شوید.
خرید اشتراک نماوا در تلویزیون

جمع بندی

در این آموزش به شما یاد دادم که چطور برنامه نماوا را در تلویزیون هوشمند یا باکس اندرویدی خود نصب کنید. شما می‌توانید با نصب این برنامه در محیط‌ها و سیستم عامل‌های گوناگون در هر جایی که هستید دسترسی سریعی به فیلم‌ها و سریال‌ها داشته باشید.

در صورتی که هنوز اکانت برنامه نماوا را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به سایت تخفیفه به آدرس www.takhfife.com از منوی جستجو برنامه نماوا را جستجو کرده و با دریافت کد تخفیف رایگان نماوا، اشتراک خود را خریداری کنید.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا بگویید چگونه میتوان یک اندروید باکس را روی تبلت نصب کرد و بعد چگونه میتوان با تبلت که به آن اندروید باکس متصل شده کلاس آن لاین برگزار کرد ؟ پاسخ سوالم را خیلی زود به ایمیل من بفرستید : javad******@yahoo.com و نیز پاسخ سوالم را به شماره موبایل ۰۹۳*****۱۶۸ واتس آپ بزنید .با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

  2. دوست عزیز در شرایط فعلی که گوگل پلی فیلتر شده و فایل منیجر هم نداری، به صورت معمول و همیشگی نمیشه برنامه روی تلویزیون نصب کرد و باید از طریق منوی developer option اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا