آموزش

چطور از کد تخفیف طاقچه استفاده کنیم؟

آموزش نحوه استفاده از کد تخفیف طاقچه

سایت و اپلیکیشن طاقچه یکی دیگه از برنامه‌های محبوب برای خرید کتاب صوتی و الکترونیکی هست که به کمک اون می‌تونید انواع کتاب در موضوعات مختلف علمی و فرهنگی گرفته تا کتاب‌هایی در زمینه کسب و کار رو خریداری کنید. یکی از مزایایی که استفاده از این نوع خرید کتاب داره اینه که مجبور نیستید هزینه زیادی برای خرید کتاب‌های چاپی بکنید.

گذشته از این دیگه درگیر حمل کتاب نیستید و در هر جایی می‌تونید خیلی سریع گوشی موبایل، تبلت یا حتی لپ تاپ خودتونو باز کنید و کتاب‌هایی که خریداری کردید رو در کنار امکانات مختلفی که در اختیار دارید مطالعه کنید.

در ادامه این آموزش از بلاگ تخفیفه قصد داریم به بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف طاقچه بپردازیم که به کمک این آموزش می‌تونید به صورت کاملا تصویری با مراحل و نحوه خرید از این سایت کتاب آشنا بشید. در کنارش هم به معرفی سایت تخفیفه برای پیدا کردن کوپن تخفیف طاقچه خواهیم پرداخت.

نحوه استفاده از کد تخفیف طاقچه

قبل از هر چیزی باید یک حساب کاربری در این سایت داشته باشید و وارد اکانتتون بشید تا بتونید از کدهای تخفیف این برنامه کتاب صوتی و الکترونیکی استفاده کنید. پس بزنید بریم ببینیم که چطوری می‌تونیم در این برنامه عضو بشیم و ازش خرید کنیم.

عضویت و ورود در طاقچه

من فرض رو بر این گرفتم که شما در سایت یا اپلیکیشن طاقچه تا حالا ثبت نام نکردید. برای همین ابتدا نحوه عضویت و ورود در برنامه طاقچه رو بررسی می‌کنیم و بعدش برای نمونه دنبال یکی از کتاب‌ها برای خرید می‌گردیم تا در پایان ببینیم چطور باید از این کد تخفیف استفاده کنیم.

برای عضویت در این برنامه کافیه مطابق تصویر زیر که از سمت چپ به راست مرتب شده، مراحل رو طبق توضیحاتی که در ادامه دادم طی کنید.

نحوه عضویت در طاقچه
  1. ابتدا از منوی برنامه روی گزینه «حساب کاربری» کلیک کنید.
  2. روی دکمه «ورود به حساب کاربری | ثبت نام» کلیک کنید.
  3. شماره موبایل خودتون رو در کادر مشخص شده وارد کنید و روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

البته این امکان هم وجود داره که بتونید از طریق ایمیل یا حساب کاربری گوگل در سایت ثبت نام کنید. اما چون معمولا استفاده از شماره موبایل راه دم دست‌تری هست ما ادامه مراحل رو اینطور پیش رفتیم. اگه ایمیل خودتون رو وارد کنید یک لینک فعال سازی دریافت می‌کنید یا اینکه با ورود از طریق گوگل هم خیلی سریع در برنامه عضو خواهید شد.

  1. کدی که از طریق پیامک دریافت کردید رو در این فیلد وارد کنید.
  2. روی دکمه ثبت کلیک کنید.

در این صورت ثبت نام شما تکمیل میشه و در مرحله بعدی از شما می‌خواد تا یک رمز برای خودتون انتخاب کنید. البته این کار اختیاریه اما پیشنهاد می‌کنم که حتما یک رمز ارسال کنید تا در دفعات بعدی که وارد حساب کاربری میشید، لازم نباشه منتظر کدی که با اس‌ام‌اس ارسال میشه باشید.

برای انتخاب رمز کافیه مشابه تصویر زیر رمز دلخواهی رو در کادر وارد کنید و در نهایت روی دکمه «ثبت کلمه عبور» کلیک کنید.

انتخاب رمز عبور

حالا همونطور که در تصاویر زیر می‌بینید وارد اکانت طاقچه خواهید شد. می‌تونید از اینجا اطلاعات خودتونو ویرایش کنید که در اینجا من برای نمونه یک نام کاربری برای خودم انتخاب می‌کنم.

ویرایش پروفایل در طاقچه
  1. روی گزینه «نام کاربری» کلیک کنید.
  2. در کادر باز شده یک نام کاربری دلخواه وارد کنید.
  3. در صورتی که این نام کاربری قبلا توسط کسی دیگه گرفته نشده باشه، با زدن روی دکمه «ثبت» به شما تعلق می‌گیره.

به همین ترتیب می‌تونید آدرس ایمیل به اکانت اضافه کنید یا اینکه اطلاعات دیگه‌ای مثل نام و نام خانوادگی یا تصویر پروفایلتون رو عوض کنید.

یافتن کتاب و افزودن به سبد خرید

بعد از اینکه ثبت نام شما تکمیل شد می‌تونید بر اساس دسته بندی و بخش جستجو دنبال کتاب الکترونیکی و صوتی دلخواه خودتون باشید.

من برای نمونه می‌خوام کتاب الکترونیکی «دره موفقیت» رو که به صورت متنی هست خریداری کنم. اگه خاطرتون باشه نسخه صوتی این کتاب رو در آموزش نحوه استفاده از کد تخفیف فیدیبو بررسی کردم. برای این کار طبق تصاویر زیر که از سمت چپ به راست مرتب شده استفاده می‌کنم.

نحوه خرید کتاب از طاقچه
  1. ابتدا از منوی پایین برنامه روی گزینه «جستجو» کلیک کنید.
  2. در صفحه جستجو عنوان کتاب رو در کادر جستجو وارد کنید.
  3. حالا از بین نتایج نمایش داده شده کتابی که قصد دارید بخرید انتخاب کنید.
  4. در صفحه کتاب جزییات، قیمت، نویسنده و نظرات درج شده. اگر مطابق با خریدتون بود روی دکمه خرید کلیک کنید. قیمت هر کتاب داخل این دکمه مشخص شده.
  5. در این صورت برنامه مرورگر باز میشه که در این مرحله باید روی دکمه «متوجه شدم» کلیک کنید تا به صبد خرید هدایت بشید.

در این مرحله است که می‌تونید از کد تخفیف طاقچه استفاده کنید. اما برای این کار نیاز به این داریم که یک کوپن تخفیف فعال برای این برند پیدا کنیم. بنابراین تا اینجای آموزش رو داشته باشید، تا ببینیم چطور میشه از طریق سایت تخفیفه کد تخفیف بگیریم.

یافتن کوپن تخفیف طاقچه

سایت تخفیفه مرجعی برای یافتن کد تخفیف رایگان فروشگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایله که با استفاده از این کدها می‌تونید تجربه خریدی ارزان رو داشته باشید.

اگه به دنبال کد تخفیف خرید کتاب صوتی و الکترونیکی از اپلیکیشن طاقچه هستید، می‌تونید با وارد شدن به صفحه‌ای که برای برند طاقچه در این سایت در نظر گرفته شده جدیدترین کدهای تخفیف این برنامه کتاب اینترنتی رو دریافت کنید.

برای این منظور کافیه مشابه تصویر زیر وارد صفحه اصلی سایت تخفیفه بشید یا اینکه در هر صفحه ای که قرار دارید از منوی جستجو نام طاقچه یا taaghche رو جستجو کنید. روی اولین نتیجه‌ای که مربوط به همین برنده کلیک کنید. برای دسترسی سریع به این صفحه هم می‌تونید روی دکمه چسبان پایین همین صفحه کلیک کنید.

کد تخفیف طاقچه
از کجا کد تخفیف طاقچه بگیریم؟

حالا همونطور که در تصویر زیر می‌بینید شما در صفحه سایت طاقچه قرار گرفتید که توضیحاتی از این برند و در انتهای صفحه هم کدهای تخفیف قرار دارند.

کد هدیه طاقچه

برای اینکه از یکی از این کدها استفاده کنید کافیه روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید. که در این صورت باکسی مثل تصویر زیر براتون باز می‌شه و می‌تونید جزییات کد تخفیف رو ببینید. که در اینجا چون من تازه در سایت و اپلیکیشن طاقچه ثبت نام کردم، می‌تونم از کد تخفیف اولین خریدش استفاده کنم.

کوپن تخفیف طاقچه

برای کپی این کد تخفیف کافیه روی دکمه «خرید کنید» کلیک کنید یا اینکه یک بار روی خود کد کلیک کنید تا کد به صورت خودکار براتون کپی بشه. دقت کنید که شما نیازی به انتخاب متن و انتخاب گزینه copy توی گوشی یا کامپیوترتون ندارید. با یک بار کلیک روی کد، خودکار این کار انجام می‌گیره.

وارد کردن کد تخفیف در اپلیکیشن طاقچه

حالا که کد تخفیف برای خرید اول در برنامه طاقچه رو گرفتید به مراحل خرید کتاب از این اپلیکیشن برمی‌گردیم. درست مشابه تصاویر زیر که از سمت چپ به راست براتون مرتب کردم، باید کد تخفیفی که کپی کردید رو استفاده کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف طاقچه
  1. روی گزینه «کد تخفیف یا هدیه دارم» کلیک کنید.
  2. کدی که از سایت تخفیفه گرفتید در کادر مربوط به کد تخفیف وارد کنید.
  3. روی دکمه «ثبت» کلیک کنید تا اعتبارسنجی کد انجام بگیره.
  4. اگر کد تخفیف اعتبار داشته باشه، نتیجه اون نمایش داده میشه و همونطور که در تصویر می‌بینید از رقم قیمت کل کسر میشه.

حالا کافیه روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا وارد درگاه بانکی شده و کتابی که انتخاب کردید رو خریداری کنید. بعد از خرید کتاب مجددا وارد برنامه که بشید خواهید دید که کتاب به منوی «کتابخانه من» اضافه شده و می‌تونید اونو دانلود کنید.

جمع بندی

توی این آموزش به نحوه استفاده از کد تخفیف طاقچه پرداختم و به صورت تصویری به شما نشون دادم که چطور می‌تونید از این اپلیکیشن کتاب آنلاین خرید کنید و در هر جایی کتاب‌های مورد علاقه خودتونو بخونید.

نکته‌ای که لازمه بهش اشاره کنم اینه که این برنامه صرفا محدود به کتاب‌های الکترونیکی نیست و شما می‌تونید انواع کتاب صوتی با گویندگان مختلف رو هم از این برنامه خرید کنید. که البته امکان گوش دادن به نمونه کتاب صوتی هم فراهم شده تا کیفیت صدا و نحوه گویندگی رو هم بررسی کنید.

شما می‌تونید هر زمان که نیاز به خرید کتاب جدید داشتید، با مراجعه به سایت تخفیفه و طبق این آموزشی که براتون تهیه کردیم جدیدترین کدهای تخفیف طاقچه رو پیدا کنید و ازش استفاده کنید. اما چیزی که ما ازتون می‌خوایم اینه که اگر تجربه خرید از طاقچه رو دارید، با کلیک روی دکمه زیر با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی طاقچه

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا