آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف اتاقک و رزرو اقامتگاه

راهنمای خرید و رزرو اقامتگاه از اتاقک همراه با کوپن تخفیف

یک دهه قبل را به خاطر دارید که وقتی از طریق زمینی یا هوایی به سفر می‌رفتیم، در طول رسیدن به مقصد بزرگ‌ترین نگرانی که برای ما وجود داشت رزرو اقامتگاه بود؟ این موضوع در زمان‌های اوج سفر همچون تعطیلات تابستان و نوروز بیشتر خود را نشان می‌داد؛ خصوصا اگر به یکی از شهرهایی که بیشترین مسافرت به آنجا انجام میشد را انتخاب می‌کردید.

خوشبختانه چند سالی است که این مشکلات برطرف شده است و به لطف تکنولوژی و اینترنت می‌توانید حتی تا چند هفته قبل از اینکه شروع به رفتن سفر کنیم اقامتگاه خود را رزرو کنیم. در این پست از وبلاگ تخفیفه قصد داریم به بررسی یکی از این سرویس‌ها که سایت اتاقک است بپردازیم . با بررسی نحوه رزرو اقامتگاه به شما آموزش خواهیم داد که برای داشتن تجربه‌ای ارزان قیمت چطور از کد تخفیف اتاقک استفاده کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف اتاقک و رزرو اقامتگاه

به کمک سایت اتاقک می‌توانید انواع اقامتگاه را بر اساس قیمت و نوع اقامتگاه به به صورت هتل، آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، ویلایی، ساحلی و… هستند در هر یک از شهرهای ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب رزرو کنید. کافی است چند روز قبل از سفر برنامه خود را منظم کرده و روزی که قرار است به مقصد برسید، اقامتگاه خود را رزرو کنید.

عضویت و ورود در اتاقک

برای شروع خرید و رزرو اقامتگاه از اتاقک ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در این سایت شوید. اگر تاکنون تجربه خرید از اتاقک را نداشته‌اید لازم است تا در ان ثبت نام کنید، در غیر این صورت می‌توانید با استفاده از شماره همراه خود وارد حساب کاربری شوید. برای این منظور به ترتیب زیر عمل کنید.

نحوه عضویت در اتاقک
  1. بعد از ورود به سایت اتاقک ابتدا از منوی سایت روی گزینه «ورود / ثبت نام» کلیک کنید. در این صورت فرمی مشابه تصویر بالا نمایش داده می‌شود.
  2. شماره موبایل خود را در کادر شماره موبایل وارد کنید.
  3. روی دکمه «ورود به اتاقک» کلیک کنید.

در این صورت فرم به شکل زیر تغییر خواهد کرد. در اینجا دو اتفاق رخ می‌دهد. اگر قبلا در اتاقک عضو بوده باشید، یک رمز برای اکانت خود تعیین کردید که باید رمز ورود را وارد کنید. اما اگر تازه در حال عضویت در اتاقک هستید، یک کد ورود به شماره شما ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. در اینجا چون ما قبلا در این سایت عضو شدیم، درخواست رمز عبور به ما نمایش داده می‌شود.

نحوه ورود به اتاقک
  1. رمزی که برای اکانت خود تعیین کردید را وارد کنید. اگر عضو نباشید در اینجا باید کد ورود ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنید.
  2. روی دکمه «ورود به اتاقک» کلیک کنید.

در این صورت ثبت نام یا ورود شما به اتاقک انجام می‌گیرد و پس از ورود حالا باید شهری که قصد رزرو اقامتگاه از آن را دارید انتخاب کرده و به دنبال اقامتگاه‌های موجود بگردید.

برای رزرو اقامتگاه در اتاقک پس از ورود، می‌توانید در صفحه اصلی مشابه تصویری که در زیر می‌بینید مراحل جستجو را انجام دهید. اگر هم قصد رزرو اقامتگاه بر اساس دسته‌بندی‌هایی مثل کلبه چوبی، استخردار، ساحل جنوب و… دارید کافی است روی گزینه مدنظر در بخش دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا از فرم جستجوی پیشرفته استفاده کنید.

نحوه رزرو اقامتگاه از اتاقک
  1. مقصدی که قصد سفر و روز اقامتگاه در آنجا را دارید انتخاب کنید.
  2. تاریخ رفت خود را تعیین کنید.
  3. تاریخ برگشت خود را مشخص کنید.
  4. تعداد مهمان را مشخص کنید. اگر تنها هستید روی یک نفر و اگر به صورت گروهی سفر می‌کنید باید تعداد مسافران را انتخاب کنید.
  5. روی دکمه جستجو کلیک کنید.

در این صورت جستجو آغاز شده و بر اساس تعداد مهمان، تاریخ ورود و تاریخ خروج به اقامتگاه کلیه اقامتگاه‌هایی که مناسب با رزرو شماست، مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

نحوه یافتن اقامتگاه در اتاقک

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید در صفحه نمایش نتایج شما می‌توانید اقامتگاه‌ها را به کمک فیلترهای مختلفی که بر اساس قیمت، نوع اقامتگاه، تعداد اتاق، تعداد تخت خواب و سایر فیلترهایی که مربوط به امکانات رفاهی مورد نیازتان است فیلتر کنید تا نتایج متناسب با نیازتان نمایش داده شود.

حالا برای نمونه من روی یکی از اقامتگاه‌ها کلیک می‌کنم که در این صورت وارد صفحه اقامتگاه مشابه تصویر زیر خواهم شد. همانطور که می‌بینید تصاویری از این اقامتگاه، امتیازات داده شده، نظرات کاربران و… که در صفحه اختصاصی هر اقامتگاه وجود دارد نمایش داده خواهد شد.

رزرو اقامتگاه در سایت اتاقک

در صورتی که اقامتگاه را مناسب دیدید، کافی است روی دکمه «بررسی امکان رزرو» کلیک کنید. در صورتی که امکان آن فراهم باشد وارد مرحله رزرو خواهید شد که در این مرحله اطلاعات فاکتور و پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید از کد تخفیف اتاقک هم برای خرید ارزان‌تر استفاده کنید.

یافتن کوپن تخفیف اتاقک

اما برای اینکه خرید ارزان را تجربه کنید، نیاز است که ابتدا یک کد تخفیف تهیه کنید. برای این منظور می‌توانید از سایت تخفیفه به نشانی www.takhfife.com کمک بگیرید. این سایت به صورت تخصصی در زمینه دریافت کد تخفیف رایگان فعالیت دارد. هر یک از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در این سایت دارای صفحه‌ای اختصاصی هستند که می‌توانید با جستجو و رفتن به هر صفحه کدهای مخصوص به همان سایت را ببینید.

اتاقک هم یکی دیگر از این سایت‌ها است که برای یافتن کد تخفیف اتاقک کافی است در هر یک از صفحات سایت تخفیفه که هستید، روی فرم جستجو کلیک کرده و با وارد کردن عبارت اتاقک یا otaghak به دنبال کدهای تخفیف اتاقک یا رفتن به صفحه این سایت بگردید.

سایت اتاقک

با کلیک روی نتیجه‌ای که با نام اتاقک در بخش برندها نمایش داده شده وارد صفحه اختصاصی سایت اتاقک خواهید شد که در تصویر زیر آن را می‌بینید. همانطور که می‌بینید تاریخچه‌ای از سایت اتاقک، همراه با کدهای تخفیف ارسالی کاربران، فرم عضویت در خبرنامه، نقد و بررسی و ارسال تخفیف نمایش داده می‌شود که در انتهای صفحه نیز می‌توانید کد تخفیف جدید اتاقک را برای رزرو انواع اقامتگاه ببینید.

برای دسترسی سریع به این صفحه از اینجا هم می‌توانید روی دکمه چسبان پایین صفحه کلیک کنید تا مستقیما به صفحه اتاقک وارد شوید.

کد تخفیف اتاقک
اگر زیاد اهل سفر کردن چه بخاطر شغلی که دارید و چه به این دلیل که زیاد سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم برای اینکه جدیدترین کدهای تخفیف سایت اتاقک را قبل از اینکه توسط دیگران استفاده شود را با عضویت در خبرنامه از طریق فرم خبرنامه که در صفحه اختصاصی این برند نمایش داده می‌شود از دست ندهید.
کدهای تخفیف اتاقک

حالا برای اینکه از یکی از این کدها استفاده کنید کافی است روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید. همانطور که می‌بینید پنجره‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود که در ان شرایط استفاده از این کد به همراه کد و دکمه خرید قرار دارند.

کد تخفیف جدید اتاقک

شما می‌توانید با کلیک روی دکمه «خرید کنید» بدون اینکه نیازی باشد کد را کپی کنید، صرفا با یک بار کلیک کردن کاری کنید که کد تخفیف به صورت خودکار کپی شود. بعد از اینکه کد کپی شد کافی است به مراحل خرید و رزرو اقامتگاه در سایت اتاقک برگردید.

وارد کردن کد تخفیف اتاقک

با برگشت به سایت اتاقک همانطور که در تصویر زیر می‌بینید کادر وارد کردن کد تخفیف اتاقک مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

نحوه استفاده از کد تخفیف اتاقک
  1. کد تخفیف دریافتی از سایت تخفیفه را در کادر کد تخفیف وارد کنید.
  2. روی دکمه «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید.

در این صورت کد تخفیف بررسی شده و در صورتی که شرایط استفاده از آن برای رزرو شما فراهم باشد، مبلغ تخفیف مشابه تصویر زیر از مبلغ کلی رزرو اقامتگاه کسر خواهد شد.

کد تخفیف اتاقک را در کجا وارد کنم؟

بعد از کسر مبلغ تخفیف تنها کاری که باید انجام دهید این است که درگاه پرداخت بانکی را انتخاب کرده و با کلیک روی دکمه پرداخت به درگاه هدایت شوید. پس از پرداخت مبلغ رزرو اقامتگاه خرید شما نهایی شده و در تاریخ تعیین شده می‌توانید به اقامتگاه برای تحویل کلید مراجعه کنید و دیگر نگرانی بابت پیدا کردن اقامتگاه در طول سفر خود نداشته باشید.


جمع بندی و کلام آخر

در این پست از وبلاگ تخفیفه به بررسی نحوه رزرو اقامتگاه از سایت اتاقک پرداخته و با طی مراحل خرید که شامل عضویت، یافتن اقامتگاه و استفاده از کد تخفیف است به شما کمک کردیم که چطور خریدی ارزان قیمت را در سفرهای خود برای رزرو اقامتگاه تجربه کنید.

در صورتی که تجربه رزرو اقامتگاه از اتاقک و تجربه استفاده از اتاقک را دارید از شما خواهشمندیم با کلیک روی دکمه زیر به صفحه نقد و بررسی اتاقک رفته و نظرات و تجربیات خود را برای ما ارسال کنید.

نقد و بررسی اتاقک

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا