آموزش

نحوه استفاده از کد تخفیف چمدون و رزرو بلیط هواپیما

نحوه رزرو بلیط هواپیما از چمدون همراه با راهنمای استفاده از کوپن تخفیف

خوشبختانه به لطف اینترنت و دسترسی پذیری که برای ابزار مختلف ایجاد کرده، این روزها امکان خرید بلیط هواپیما نیز به صورت آنلاین فراهم شده است. دیگر نیازی به اینکه به یکی از شرکت‌های هواپیمایی در سطح شهر بروید و ببینید که آیا برای چند روز آینده بلیت پروازی دارند یا نه به سر آمده است.

شما در هر جایی که دسترسی به اینترنت فراهم است، می‌توانید وارد یکی از سایت‌های خرید بلیط هواپیما شده و با جستجو و بررسی ده‌ها شرکت هواپیمایی، مناسب‌ترین گزینه را برای خرید بلیط لحظه آخری(چارتری) یا بلیط سیستمی انتخاب کنید.

سایت چمدون یکی از ده‌ها سایت در زمینه خرید بلیت هواپیما است که امکان استفاده از کد تخفیف را برای داشتن تجربه‌ای ارزان قیمت در سفرهای هوایی فراهم کرده است. از قابلیت‌های مثبت دیگر این سایت می‌توان به سیستم پیش بینی قیمت و رزرو اتوماتیک بلیت اشاره کرد.

در ادامه این آموزش از وبلاگ تخفیفه به نحوه خرید و استفاده از کد تخفیف چمدون برای خرید بلیط هواپیما می‌پردازیم که به کمک این آموزش تصویری و ویدئویی می‌توانید در هر جایی که هستید، ارزان‌ترین و بهترین بلیت را برای سفرهای هوایی خود به صورت یک طرفه یا رفت و برگشت رزرو کنید.

چطور از کد تخفیف چمدون استفاده کنیم؟

سایت چمدون به عنوان یکی از شرکت‌های واسطه در زمینه خرید بلیط هواپیما این امکان را فراهم کرده تا بتوانید به صورت آنلاین اقدام به جستجوی بلیت از بین شرکت‌های مختلف کرده و با توجه به قابلیت نقد و بررسی قیمت و شرایطی که برای هر شرکت هواپیمایی وجود دارد، بلیط سیستمی یا بلیط چارتری خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

در ادامه به بررسی نحوه رزرو بلیت هواپیما از این سایت پرداخته و با بررسی امکانات و قابلیت‌هایی که دارد شما را با نحوه پیدا کردن و استفاده از کوپن تخفیف این سایت آشنا می‌کنیم.

عضویت و ورود در چمدون

قبل از هر چیزی برای اینکه بتوانید از این سایت اقدام به خرید بلیط کنید، لازم است که در آن عضو شده باشید. فرایند عضویت در این سایت ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن شماره موبایل و دریافت یک کد تایید ورود به سایت است.

نحوه عضویت و ورود در چمدون
  1. شماره موبایل خود را در کادر «شماره تلفن همراه» وارد کنید.
  2. روی دکمه «دریافت کد تایید» کلیک کنید.

در این صورت باید منتظر بمانید تا یک کد تایید ورود ۶ رقمی برای شماره موبایل وارد شده ارسال شود. بعد از اینکه کد را دریافت کردید در مرحله بعد باید این کد را وارد کنید.

نحوه عضویت و ورود در چمدون
  1. کد دریافتی را در کادر «کد ارسال شده را وارد نمایید» تایپ کنید.
  2. روی دکمه «ورود به حساب کاربری» کلیک کنید.

در این صورت ثبت نام یا ورود شما به این سایت انجام گرفته و حالا با استفاده از این حساب کاربری که بر پایه شماره موبایل شما ایجاد شده، هر زمانی که قصد خرید بلیت هواپیما داشتید، می‌توانید به همین شیوه وارد سایت چمدون شده و بلیت‌های خریداری شده را مدیریت کنید. در ادامه به نحوه جستجو و خرید بلیت هواپیما در سایت چمدون می‌پردازیم.

جستجو و خرید بلیت هواپیما

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما چارتری
  1. ابتدا مشخص کنید که قصد خرید بلیت رفت را دارید یا اینکه می‌خواهید بلیت دو طرفه رفت و برگشت بگیرید. بلیت‌های دو طرفه این امکان را خواهند داد که تاریخ برگشت را هم مشخص کنید و هنگام برگشت از سفر هم نیازی نباشد که دوباره مراحل خرید را طی کنید.
  2. مبدا خود را برای سفر هوایی مشخص کنید. دقت کنید مبدا شهری است که قرار است از آنجا پرواز خود را شروع کنید.
  3. مقصد را مشخص کنید.
  4. تاریخ رفت را مشخص کنید. در صورتی که بلیط دو طرفه انتخاب شده باشد، لازم است که تاریخ برگشت را نیز در اینجا مشخص کنید.
  5. تعداد مسافران را برای سفر مشخص کنید. در این بخش مسافران بر اساس بزرگسال، کودکان و نوزادان قابل انتخاب است که بایستی بر اساس همین رده سنی تعداد مسافران را انتخاب کنید.
  6. روی دکمه‌ی جستجو کلیک کنید.

در این صورت جستجوی بلیت از بین شرکت‌های هواپیمایی مختلف آغاز خواهد شد و بر اساس تاریخ سفر، تعداد مسافران و نوع بلیت نتایج به شکل زیر نمایش داده می‌شود.

نحوه خرید بلیط هواپیما آنلاین از چمدون

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید به کمک ستون سمت راست می‌توانید از فیلترهای مختلفی که به ترتیب برای شرکت هواپیمایی، ساعت پرواز، قیمت و نوع بلیط وجود دارد جستجوی پیشرفته‌ای انجام داده و متناسب با برنامه سفر خود ساعت پرواز را تعیین کنید. سپس از بین نتایج نمایش داده شده روی یکی از دکمه‌های «انتخاب بلیط» کلیک کنید.

شرایط هر شرکت هواپیمایی همراه با قوانین استرداد بلیت، قیمت و اطلاعات پرواز نیز تعیین شده است که می‌توانید آنها را مطالعه کنید تا بهترین شرکت هواپیمایی را برای خرید بلیت هواپیما انتخاب کنید.

حال بعد از اینکه یکی از بلیط‌ها را انتخاب کردید، در مرحله بعد باید مشخصات مسافران را وارد کنید. همانطور که در بخش جستجو گفتم، اگر تغییری در سفر ایجاد شده، در اینجا هم می‌توانید تعداد مسافران را بر اساس بزرگسال، کودک و نوزاد نیز تغییر دهید.

وارد کردن اطلاعات مسافرین
  1. تعداد مسافران را بر اساس رده سنی بررسی کنید. اگر نیاز به تغییراتی است می‌توانید با کلیک روی دکمه‌های + یا – آنها را تغییر دهید.
  2. مشخصات مسافر اول را وارد کنید.
  3. به همین ترتیب مشخصات سایر مسافران را هم که شامل نام و نام خانوادگی(فارسی و انگلیسی)، جنسیت، کد ملی و تاریخ تولد است مشخص کنید.
  4. روی دکمه «تایید و ادامه خرید» کلیک کنید.

در مرحله بعدی قیمت نهایی و فاکتور به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید مشخصات مسافران را هم بررسی کنید. بخش دیگری که در مرحله بعد قابل بررسی است، وارد کردن کد تخفیف چمدون در کادر تخفیف است تا تجربه خرید بلیط هواپیما ارزان قیمتی داشته باشید. اما از آنجایی که برای استفاده از این بخش نیاز به کد تخفیف دارید، ابتدا به بررسی نحوه پیدا کردن کد تخفیف بلیط هواپیما چمدون می‌پردازم.

یافتن کوپن تخفیف چمدون

سایت تخفیفه به آدرس اینترنتی www.takhfife.com به صورت تخصصی در زمینه دریافت کد تخفیف رایگان سایت‌های مختلف فعالیت دارد. هر یک از شرکت‌هایی که در زمینه خرید بلیت فعالیت دارند، دارای یک صفحه اختصاصی در تخفیفه هستند که کدهای تخفیف خود را در آنجا منتشر می‌کنند. به کمک این سایت می‌توانید با دسترسی سریعی که به کدها وجود دارد، کوپن تخفیف برای سفرهای خود را دریافت کنید.

چمدون هم یکی از سایت‌هایی است که با تخفیفه همکاری دارد. می‌توانید مشابه تصویر زیر در هر یک از صفحات که قرار دارید روی دکمه جستجو کلیک کرده و عبارت چمدون یا chamedoon را برای یافتن صفحه اختصاصی این سایت خرید بلیط هواپیما پیدا کنید.

کوپن تخفیف چمدون

در این صورت مشابه تصویر زیر وارد صفحه اختصاصی چمدون خواهید شد که یک معرفی از سایت همراه با فرم خبرنامه و کدهای تخفیف در انتهای صفحه قابل مشاهده است. شما می‌توانید با عضویت در سایت تخفیفه، این برند را به لیست علاقه‌مندی خود اضافه کنید تا کدها در پنل کاربری نمایش داده شوند یا اینکه با عضویت در خبرنامه، جدیدترین کدها را از طریق ایمیل دریافت کنید.

برای دسترسی سریع به این صفحه هم می‌توانید روی دکمه چسبان که در پایین نمایش داده می‌شود کلیک کنید تا وارد صفحه کوپن تخفیف چمدون شوید.

کد تخفیف چمدون
چمدون chamedoon.com

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید بعد از بخش معرفی، لیستی از کدهای تخفیف به شما نمایش داده می‌شود. کدهایی که دارای نشان سبز «فعلا معتبر» هستند قابلیت استفاده را دارند. برای استفاده از این کدها کافی است روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید. در این صورت پنجره‌ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید کد تخفیف را به همراه جزییات آن ببینید.

یافتن کد تخفیف چمدون

برای کپی کردن کد کافی است روی کد یک بار کلیک کنید یا اینکه دکمه «خرید کنید» را لمس کنید. تخفیفه به منظور دسترسی سریع‌تر به کدها این امکان را فراهم کرده که پس از کلیک روی یکی از این دو گزینه، کد تخفیف به صورت خودکار کپی شود تا زمان کافی برای استفاده از کد تخفیف سایت‌هایی که تعداد استفاده از کدها را محدود می‌کنند داشته باشید.

حالا که کد تخفیف مد نظر را دریافت کردید، به مراحل خرید در سایت چمدون برمی‌گردیم تا با نحوه استفاده از کوپن تخفیف چمدون آشنا شده و مراحل خرید را تا انتها پیش برویم.

وارد کردن کد تخفیف چمدون

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، در مرحله‌ی «مشخصات مسافران» لیست افرادی که به عنوان مسافر ثبت کردید نمایش داده می‌شود. به منظور بررسی صحیح بودن مشخصات همه افراد، یک بار این صفحه را با دقت بررسی کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد.

نحوه استفاده از کد تخفیف چمدون chamedoon

در بخش انتهایی صفحه فیلدی برای وارد کردن کد تخفیف در نظر گرفته شده است. حالا که کد تخفیف را از سایت تخفیفه گرفتید، مراحل زیر را برای وارد کردن کد تخففیف چمدون طی کنید.

  1. تیک گزینه «کد تخفیف دارم» را فعال کنید.
  2. کد دریافت شده را در کادر کد تخفیف وارد کرده و روی دکمه «اعمال تخفیف» کلیک کنید.

حال چند لحظه که منتظر بمانید، کد تخفیف بررسی خواهد شد. در صورتی که کد متناسب با شرایط خرید شما باشد و امکان استفاده از أن را داشته باشید، بخش نمایش فاکتور به شکل زیر تغییر خواهد کرد.

نحوه استفاده از کد تخفیف چمدون
  1. مبلغ تخفیف از مبلغ سفارش شما کسر شده است.
  2. روی دکمه «تایید و پرداخت» کلیک کنید.

با انجام این کار پنجره‌ای مشابه شکل زیر نمایش داده می‌شود. در این مرحله اگر حساب کاربری خود را شارژ کردید، کافی است روی دکمه «پرداخت با اعتبار چمدونی» کلیک کنید. در نظر داشته باشید که شرط استفاده از این گزینه این است که اعتبار کافی برای قیمت نهایی بلیط را داشته باشید.

خرید بلیت هواپیما چمدون

در غیر این صورت روی دکمه «پرداخت از درگاه بانکی» کلیک کنید. در این صورت وارد درگاه پرداخت خواهید شد که می‌توانید مبلغ بلیت را پرداخت کرده و بلیط شما رزرو شود.

جمع بندی و کلام آخر

در این آموزش از وبلاگ تخفیفه، به بررسی نحوه رزرو آنلاین بلیت هواپیما از سایت چمدون پرداخته و شما را با فرآیند خرید از این سایت آشنا کردیم. همچنین به شما آموزش دادیم که از کجا می‌توانید کد تخفیف چمدون برای خرید بلیط هواپیما پیدا کنید و نحوه استفاده از آن را هم برای داشتن تجربه سفری ارزان قیمت بررسی کردیم.

در صورتی که تجربه خرید بلیت هواپیما از سایت چمدون را دارید، از شما خواهشمندیم که با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه نقد و بررسی، تجربه خرید خود از این سایت را برای ما ارسال کنید. همچنین می‌توانید تجربیات دیگران را برای خرید از این سایت مشاهده کنید تا با یک دید باز اقدام به انتخاب بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما کنید.

نقد و بررسی چمدون

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا