آموزش

نحوه استفاده از کوپن تخفیف فیلیمو

چطور از کد تخفیف فیلیمو استفاده کنیم؟

فیلیمو یکی دیگه از محصولات شرکت صبا ایده است که معروف‌ترین محصول این شرکت سایت آپاراته که همه ما باهاش آشنایی داریم. به کمک این اپلیکیشن می‌تونید به بیش از هزاران عنوان فیلم، سریال، انیمیشن و مستند دوبله فارسی یا زیرنویس دسترسی داشته باشید.

در این آموزش از سایت تخفیفه می‌خوام نحوه پیدا کردن و استفاده از کوپن تخفیف فیلیمو رو به شما آموزش بدم؛ اما اولش لازم میدونم توضیح کلی در مورد فعالیت فیلیمو بدم که با نصب اپلیکیشن فیلیمو از چه خدماتی می‌تونید استفاده کنید.

پس اگر از علاقه‌مندان به دیدن انواع فیلم و سریال با دسترسی از چندین پلتفرم هستید تا پایان با ما همراه باشید تا ببینیم که چطور کد تخفیف فیلیمو پیدا کنید و چطور از این کدها استفاده کنید.

فیلیمو چیست؟

فیلیمو تقریبا اولین اپلیکیشن ایرانی برای مشاهده آنلاین انواع فیلم، سریال و انیمیشن به حساب میاد. این اپلیکیشن در بهمن ماه سال ۹۳ به طور رسمی در ایران شروع به کار کرد که در ابتدا از طریق سایت و اپلیکیشن موبایل برای گوشی‌های اندروید و ios در دسترس بود.

اما حالا علاوه بر این می‌تونید از این اپلیکیشن روی تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر اندروید یا سیستم سامسونگ دسترسی داشته باشید. همچنین از ابتدای سال ۹۹ فیلیمو با همکاری شرکت شیائومی اقدام به تولید محصول جدیدی به نام «فیلیمو باکس» کرده که درواقع همون اندروید باکس به حساب میاد؛ اما سفارشی شده برای فیلیمو هست که می‌تونید اپلیکیشن فیلیمو رو برای تلویزیون‌های معمولی اجرا کنید.

این دستگاه برای کسانی که تمایلی به خرید تلویزیون هوشمند ندارند، اما نیاز دارن تا به سایت فیلیمو دسترسی داشته باشند گزینه خوبی به حساب میاد.

رابط کاربری اپلیکیشن فیلیمو خیلی ساده و زیباست و کابران بدون داشتن اطلاعاتی میتونن از این اپلیکیشن استفاده کنند؛ که باعث ایجاد تجربه‌ای لذت بخش شده که کاربران را به دیدن فیلم ترغیب می‌کنه.

یکی دیگه از ویژگی‌های مثبت برنامه فیلیمو، همگام‌سازی کیفیت پخش فیلم با سرعت اینترنت شماست. این اپلیکیشن در گذشته دارای نواقص زیادی بوده که در گذر زمان بسیاری از این مشکلات رفع شد. در حال حاضر فیلیمو در آرشیو خودش بیش از ۵۰۰۰ فیلم در دسته‌بندی مختلف فیلم ایرانی، سریال و انیمیشن در اپلیکیشن فراهم کرده که با خرید اشتراک فیلیمو می‌تونید فیلم‌های مورد نظرتونو رو دانلود کنید و در تایم استراحتتون به صورت آفلاین تماشا کنید.

خب ما قرار نیست در این پست به نقد و بررسی این اپلیکیشن بپردازیم و حتما در پستی جداگانه تخصصی اونو بررسی خواهیم کرد. اجازه بدین فعلا ببینیم که از کجا کد تخفیف فیلیمو تهیه کنیم و چطور از این کد استفاده کنیم.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف فیلیمو

برای اینکه بتونید از سایت فیلیمو استفاده کنید و به فیلم و سریال‌های filimo دسترسی داشته باشید، لازمه اشتراک خریداری کنید. و چه چیزی بهتر از اینکه اشتراک رو با تخفیف‌های درصد بالا تهیه کنید؟

پس کمربندهاتونو محکم ببندید تا بریم و ببینیم که چطور در سایت filimo ثبت نام کنیم و چطوری از کوپن تخفیف فیلیمو استفاده کنیم.

نحوه عضویت و ورود در سایت فیلیمو

برای داشتن دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های موجود در سایت فیلیمو باید در این سایت ثبت نام کنید و یکی از اشتراک‌های هفتگی یا ماهانه رو خریداری کنید.

فرض رو بر این می‌گیریم که شما تا حالا از این اپلیکیشن فیلم و سریال استفاده نکردید. بنابراین در ادامه به معرفی مراحل عضویت و ورود به اپلیکیشن فیلیمو می‌پردازیم.

بعد از نصب برنامه روی گوشی هوشمند خودتون و وارد شدن به اپلیکیشن کافیه مشابه تصویر زیر روی دکمه «ورود یا ثبت نام» کلیک کنید.

نحوه عضویت در فیلیمو

در این صورت به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر وارد خواهید شد که باید شماره موبایل خودتون رو برای ثبت نام وارد یا ورود به حساب کاربری فیلیمو کنید.

نحوه ورود به فیلیمو

همونطور که در عکس بالا می‌بینید شماره موبایل خودتون رو در کادر شماره ۱ وارد کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

در مرحله بعدی صفحه زیر به شما نمایش داده میشه که یک کد تایید ۶ رقمی به شماره شما ارسال میشه. کافیه کد رو در این کادر وارد کنید تا ثبت نام انجام بگیره. اما اگر از قبل حساب کاربری دارید و روی حساب کاربری فیلیمو رمز مشخص کردید می‌تونید روی دکمه‌ی «می‌خواهم با رمز عبور وارد شوم» کلیک کنید تا کادر وارد کردن رمز وارد بشه و خیلی سریع با استفاده از رمز وارد بشید.

ثبت نام در فیلیمو

در صورتی که کد ۶ رقمی ورود به فیلیمو رو دریافت نکردید می‌تونید روی دکمه «ارسال مجدد» کلیک کنید تا کد ورود دوباره براتون ارسال بشه.

در نهایت بعد از وارد کردن کد وارد حساب کاربری میشید که با کلیک روی آیکون پروفایل که در تصویر زیر می‌بینید می‌تونید وارد صفحه تنظیمات بشید یا اینکه اشتراک رو از اینجا خریداری کنید.

اپلیکیشن فیلیمو

فعلا تا اینجای کار دست نگه می‌داریم تا در مرحله بعدی ببینیم که چطور می‌تونیم کد تخفیف فیلیمو پیدا کنیم.

نحوه یافتن کد تخفیف فیلیمو

برنامه‌های فیلم و سریال نظیر فیلیمو از راه‌های مختلفی مثل شبکه‌های اجتماعی کدهای تخفیف ساخته شده رو منتشر می‌کنند تا کاربران استفاده کنند. یکی از این راهکارها هم استفاده از سایت‌های کد تخفیف مثل تخفیفه است.

اپلیکیشن فیلیمو هم مثل هر برند دیگه در این سایت یک صفحه اختصاصی داره که با رفتن به این صفحه می‌تونید از کدهای تخفیف منتشر شده این برند استفاده کنید. کافیه مشابه تصویر زیر در صفحه اصلی سایت تخفیفه و در کادر جستجو نام «فیلیمو» رو وارد کنید و روی گزینه انتخابی کلیک کنید.

نحوه یافتن کد تخفیف فیلیمو

یا اگه حس و حال تایپ کردن ندارید روی دکمه چسبانی که پایین صفحه بهتون نشون داده میشه کلیک کنید تا مستقیما به صفحه فیلیمو در سایت تخفیفه وارد بشید.

کد تخفیف فیلیمو

در این صورت با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه میشید که کدهای تخفیف فیلیمو در اینجا قرار دارند.

کدهای تخفیف فیلیمو

برای استفاده از هر کدوم از تخفیف‌های فوق کافیه مشابه تصویر زیر روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید.

کد تخفیف جدید فیلیمو

با کلیک روی این دکمه پنجره‌ای مثل تصویر زیر نمایش داده میشه که جزییات هر کد تخفیف و توضیحات قرار دارند.

کپی کد تخفیف فیلیمو

همونطور که می‌بینید برای کپی کد تخفیف کافیه روی دکمه «خرید کنید» کلیک کنید یا اینکه روی خود تخفیف کلیک کنید تا کد به صورت خودکار براتون کپی بشه. از هر کدوم که استفاده کنید کد خودکار براتون کپی میشه و نیازی ندارید که روی کد نگه دارید و گزینه کپی رو انتخاب کنید.

خرید اشتراک و نحوه استفاده از کد تخفیف فیلیمو

حالا که کد تخفیف فیلیمو رو پیدا کردید و در حافظه کلیپبوردتون کپی شد، حالا باید به برنامه فیلیمو برمی‌گردیم تا ببینیم چطور ازش استفاده کنیم.

اگه در مراحل قبلی یادتون باشه گفتم که با کلیک روی تصویر پروفایل بالای صفحه که در صفحه اصلی قرار داره به صفحه تنظیمات و خرید اشتراک وارد خواهید شد. یعنی چیزی مثل تصویر زیر.

خرید اشتراک فیلیمو

برای خرید اشتراک روی دکمه سبز رنگی که در تصویر بالا می‌بینید کلیک کنید. با این کار به صفحه‌ای مثل تصویر زیر وارد خواهید شد که اشتراک فیلیمو همراه با قیمت و تخفیف‌هایی که گاها روی برخی اشتراک‌ها به صورت فعال قرار داره وارد میشید.

خرید اشتراک filimo

برای تهیه اشتراک ابتدا باید یکی از اشتراک‌ها رو برای خرید انتخاب کنید. کافیه روی اشتراک یک ماهه، سه ماهه یا شش ماهه بر اساس نیازی که دارید و قیمت هر اشتراک کلیک کنید.

در این صورت بخش پایینی تصویر که با عنوان «کد تخفیف / کارت هدیه فیلیمو / فیلیمو کارت» می‌بینید فعال میشه و مثل تصویر زیر می‌تونید کد تخفیفی که از سایت تخفیفه دریافت کردید رو وارد کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف فیلیمو

کد تخفیف رو در کارد وارد کنید و روی دکمه «تایید کد» کلیک کنید. در این صورت اعتبار سنجی انجام می‌گیره و اگر کد تخفیف صحیح باشه پیغام «کد تخفیف… با موفقیت اعمال شد» در بالای صفحه نشون داده میشه.

پرداخت خرید اشتراک فیلیمو

حالا تنها کاری که باید انجام بدین اینه که روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید تا به درگاه بانکی وارد بشید و اطلاعات کارت عابر بانک رو وارد کنید. بعد از اینکه پرداخت موفقیت آمیز بود اشتراک با موفقیت خریداری شده و به اپلیکیشن فیلیمو برمی‌گردید.

جمع‌بندی نهایی

خب ما توی این آموزش به نحوه استفاده از کد تخفیف فیلیمو پرداختیم و به شما یاد دادیم که چطور اولا کد تخفیف این برند رو پیدا کنید و هم اینکه چطور از این کد تخفیف استفاده کنید. اگر شما هم کد تخفیفی از این برند دارید می‌تونید با عضویت در سایت تخفیف برای ما ارسال کنید تا در بخش کدهای ارسالی کاربران نمایش داده بشه.

اما اگر تجربه‌ای در استفاده از این اپلیکیشن فیلم و سریال دارید می‌تونید با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه نقد و بررسی تجربیات خودتونو با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی فیلیمو

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا