آموزش

نحوه استفاده از کوپن تخفیف سون هاست

چگونه از کد تخفیف سون هاست استفاده کنیم؟

در این آموزش از وبلاگ تخفیفه به بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف سون هاست برای خرید انواع هاست، دامنه و سایر سرویس‌هایی که این شرکت میزبانی وب ارائه می‌دهد می‌پردازیم.

اگر به دنبال استفاده از کوپن تخفیف سون هاست هستید، تا پایان همراه ما باشید.

از کجا کوپن تخفیف سون هاست پیدا کنیم؟

پیش از هرچیزی برای این کار نیاز به تهیه کد تخفیف دارید. شرکت سون هاست مشابه هر شرکت میزبانی وب دیگری در جشنواره‌های مختلف، اقدام به انتشار کدهای تخفیف از طریق کانال‌های مختلف می‌نماید.

شاید جستجو کردن و یافتن یک کوپن تخفیف معتبر زمان زیادی را از شما بگیرد که تا بیایید از آن هم استفاده کنید، ببینید که کار از کار گذشته و کوپن تخفیف منقضی شده است. اما یک راهکار عالی، استفاده از سایت تخفیفه است.

شما با استفاده از سایت تخفیفه می‌توانید جدیدترین کوپن‌های منتشر شده از هر برند را از طریق صفحه رسمی و تایید شده‌ی آن پیدا و به آن دسترسی داشته باشید.

کد تخفیف سون هاست

پیشنهاد ما این است که، ابتدای روی دکمه بالا کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به صفحه سون هاست در سایت تخفیفه، برند ۷host را به لیست علاقه‌مندی خود اضافه کنید و در خبرنامه نیز عضو شوید تا به‌محض انتشار کدهای تخفیف جدید از آنها مطلع شوید.

حالا که کد تخفیف خود را پیدا کردید، در ادامه به صورت مرحله‌به‌مرحله بررسی می‌کنیم که چگونه از کوپن تخفیف سون هاست استفاده کنید.

نحوه استفاده از کوپن تخفیف سون هاست

پیش از هرچیزی نیاز به این دارید که در سایت این شرکت حساب کاربری داشته باشید. برای این منظور باید وارد حساب خود شوید.

مرحله اول: عضویت و ورود به حساب کاربری

درصورتی که در سون هاست دارای حساب کاربری هستید، کافی است پس از وارد شدن به سایت این شرکت روی دکمه حساب کاربری در بالای سایت کلیک کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

ورود به سون هاست

اما اگر عضو نیستید، روی دکمه ساخت اکانت جدید کلیک کرده و مراحل عضویت را سپری کنید. در نهایت با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود وارد حساب کاربری شوید.

مرحله دوم: مراحل ثبت سفارش و خرید

برای خرید سرویس ابتدا باید سفارش خود را ثبت کنید. در اینجا برای اینکه مراحل را با هم پیش برویم، برای نمونه سرویس هاست وردپرس را انتخاب می‌کنم. هاست وردپرس سون هاست در دو کشور ایران و آلمان میزبانی می‌شود که در هر دو لوکیشن فضایی یکسانی تعلق گرفته تنها تفاوت در قیمت هاست آلمان است که با توجه به نرخ دلار، هاست وردپرس آلمان قیمت بالاتری نسبت به لوکیشن ایران دارد.

انتخاب سرویس در سون هاست

بنابراین از بین پلن‌های موجود گزینه مناسب را انتخاب می‌کنید. بعد با زدن دکمه‌ی مشاهده بسته‌ها توضیحاتی در مورد هاست و فضا در اختیارات قرار می‌گیرد که با توجه به نیازی که دارید می‌توانید هر کدام از پلن‌ها را انتخاب کنید.

انتخاب پلن هاست

بعد از زدن مشاهده بسته‌ها وارد صفحه‌ای می‌شود که اطلاعاتی در خصوص تعرفه‌ها و مدت زمانی که نیاز به میزبانی وب دارید، در اختیارات قرار می‌گیرد. می‌توانید بر حسب فضایی که نیاز دارید سفارش خود را ثبت کنید.

انتخاب نام دامنه

در مرحله بعد باید برای سرویس خود دامنه را مشخص کنید. اگر از قبل دامنه ندارید، ابتدا دامنه را خریداری کنید. سون هاست در موقع ثبت سفارش هاست، یک دامنه رایگان .ir نیز هدیه می‌دهد و نیازی به خرید دامنه ندارید و می‌توانید دامنه هدیه سون هاست را ثبت کنید.

  1. در اینجا ما فرض می‌گیریم دامنه از قبل انتخاب شده است، گزینه سوم یعنی ”از دامنه ای که قبلا ثبت کرده ام استفاده میکنم“ را انتخاب می‌کنیم.
  2. سپس مشابه تصویر آدرس دامنه را همراه با پسوند دامنه بدون http یا www وارد کنید.
  3. در نهایت روی دکمه ”استفاده“ کلیک می‌کنیم.

پس از این مرحله به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت می‌شوید که باید سیکل و دوره پرداخت صورت حساب خود را مشخص کنید.

مبلغ فاکتور
  • اگر سرویس میزبانی یکساله را انتخاب کنید از تخفیف ۲۰% بهره‌مند می‌شوید.
  • اگر سرویس میزبانی دوساله را انتخاب کنید از تخفیف ۲۵% بهره‌مند می‌شوید.
  • اگر سرویس میزبانی سه‌ساله را انتخاب کنید از تخفیف ۳۰% بهره‌مند می‌شوید.

با انتخاب سرویس روی دکمه ادامه کلیک کنید تا محصول وارد سبد خرید شما شود. مشابه تصویر زیر در این مرحله است که باید کد تخفیف دریافتی را وارد کنید. برای نمونه در اینجا ما از کد تخفیف ۱۰ درصدی سون هاست استفاده می‌کنیم.

افزودنی های سون هاست

اگر بخواهید از دیگر خدمات میزبانی وب مانند گواهینامه SSl، تخصیص IP اختصاصی و یا DNS اختصاصی بهره‌مند شوید می‌توانید هر کدام را برحسب نیازی که دارید انتخاب کنید تا در صورت حساب شما لحاظ شود و وارد مرحله بعدی شوید.

نحوه استفاده از کد تخفیف سون هاست

با کلیک کردن روی دکمه‌ی “معتبر سازی” کد تخفیف سون هاست برایتان لحاظ می‌شود و از تخفیف ۱۰% سون هاست بهره‌مند می‌گردید.

تایید استفاده از کوپن تخفیف سون هاست

حالا کافی است روی دکمه‌ی ”پرداخت نهایی“ کلیک کرده و از طریق درگاه پرداخت آنلاین هزینه را واریز کنید تا سرویس با تخفیف اعمال شده خریداری شود.

ورود به درگاه پرداخت سون هاست

بعد از اینکه پرداخت با موفقیت انجام گرفت، اطلاعات سرویس برای شما ایمیل شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.


در این آموزش به بررسی و نحوه استفاده از کوپن تخفیف سون هاست پرداخته و به شما نشان دادیم که چگونه در سیستم ثبت سفارش این شرکت، خریدهای خود را همراه با کد تخفیف خریداری کنید.

برای مشاهده کدهای تخفیف سایر شرکت‌های هاستینگ می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کرده و همچنین نقد و بررسی آنها را که از سوی کاربران انجام گرفته بررسی کنید.

کد تخفیف خدمات اینترنتی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا