کد تخفیف بیمیتو

در این صفحه به کوپن و کد تخفیف بیمیتو دسترسی داشته و می‌توانید برای خرید بیمه ماشین، بیمه بدنه، بیمه حوادث، بیمه عمر و… از تخفیف ویژه استفاده کنید.✔️

۵ امتیاز از ۵ از ۴۲ رای

لیست کدهای تخفیف بیمیتو

درباره بیمیتو

بیمیتو، سامانه خرید و مدیریت آنلاین بیمه است و به شما این امکان را می‌دهد با ورود به سایت بیمیتو و یا با نصب اپلیکیشن تمامی اطلاعات مورد نیاز از جمله بررسی و مقایسه قیمت شرکت‌های بیمه، سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف را مقایسه و آگاهانه بتوانید خرید خود را انجام دهید. بیمیتو با شرکت‎های بیمه که مورد تائید بیمه مرکزی هستند همکاری می‌کند و به معرفی و مقایسه خدمات بیمه‌گر می‌پردازد و شما می‌توانید از طریق بیمیتو اقدام به خرید کنید.

bimito این امکان را به شما می‌دهد تا با آسودگی خاطر بیمه‌های خود را مدیریت کنید و از زمان اتمام بیمه، تاریخ سررسید اقساط بیمه‌ها و… مطلع شوید و در هر لحظه و در هر مکان که هستید می‌توانید به اطلاعات بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که کارشناسان بیمیتو مشاوره رایگان به شما برای خرید و دریافت خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کنند.

بیمیتو با کدام شرکت‌های بیمه همکاری دارد؟

بیمیتو با شرکت‌های مختلف بیمه همچون بیمه ایران، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه ملت، بیمه ما، بیمه دانا، بیمه معلم، بیمه البرز، بیمه نوین، بیمه کارآفرین، بیمه سامان، بیمه آسیا، بیمه سینا، بیمه رازی و… همکاری دارد و هر نوع بیمه‌ای را می‌توانید با خیال راحت به صورت آنلاین خریداری کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف بیمیتو

در این صفحه به کوپن و کد تخفیف بیمیتو دسترسی داشته و می‌توانید برای خرید بیمه وسایل نقلیه، بیمه اشخاص، بیمه اموال را از طریق اپلیکیشن بیمیتو انجام دهید.

در این صفحه از سایت تخفیفه لیستی از کدهای تخفیف بیمیتو را مشاهده می‌کنید و می‌توانید یکی از کدهای تخفیف را انتخاب کنید و روی «خرید کنید» کلیک کنید، وارد سایت بیمیتو شوید.

از قسمت«ورود/ثبت نام» شماره موبایل همراه خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود. مرحله بعدی این است که نوع بیمه مورد نظر خودتون را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

به طور مثال نوع کاربری وسیله نقلیه، برند، مدل و سال ساخت خودرو، شرکت بیمه‌گر قبلی، تاریخ شروع و اتمام بیمه‌نامه قبلی، وضعیت تغییر مالکیت خودرو یا تعویض پلاک، دریافت یا عدم دریافت خسارت احتمالی از بیمه قبلی از شما خواسته می‌شود که با وارد کردن اطلاعات و زدن دکمه استعلام قیمت تمام شرکت‌های بیمه‌گر به شما نشان داده خواهد شد.

باید به ثبت ویژگی مورد نظر مثل درصد تخفیفی که شرکت‌های بیمه کننده ارائه می‌کنند دقت کنید و در مراحل اولیه تعیین سقف جبران خسارت مالی برای بیمه شخص ثالث مهم است و باید به آن توجه کنید.

در مرحله بعدی، باید عکس کارت ماشین یا برگ سبز خودرو، گواهی نامه راننده خودرو و مشخصات مالک را  در سایت بیمیتو بارگزاری کنید و نحوه ارسال بیمه‌نامه خود را مشخص کنید.

با توجه به اینکه طبق بخشنامه بیمه مرکزی نسخه کاغذی بیمه شخص ثالث حذف شده است می توانید نسخه الکترونیکی بیمه را در ایمیل خود دریافت نمایید و از 15 هزار تومان اعتبار هدیه بیمیتو بهره مند شوید.

در این مرحله تمام مشخصات بیمه شما نشان داده می شود و مبلغ پرداختی مشخص است. توجه کنید کد تخفیف بیمیتو خود را در این مرحله در قسمت«در صورت داشتن کد تخفیف یا کد معرف اینجا وارد کنید» ثبت نمایید تا تخفیف بیشتر روی مبلغ پرداختی اعمال شود.

پس از اطمینان از درج کد تخفیف، تیک "شرایط و قوانین عمومی بیمه نامه و شرایط و قوانین سایت بیمیتو را مطالعه نموده و می‌پذیرم." را زده و دکمه "تایید و پرداخت" را کلیک کنید. پس از پرداخت مبلغ بیمه در صورت خرید تا ساعت 9 شب در روز عادی و تا ساعت 7 شب پنج‌شنبه یا تعطیل، بیمه شما همان روز صادر شده و برای شما پست می‌شود.

اما از آنجایی که کدهای تخفیف ارائه شده ممکن است سریع منقضی شده یا تعداد استفاده از آنها محدود باشد، پیشنهاد می‌کنیم با عضویت در خبرنامه از طریق فرم زیر جدیدترین کوپن تخفیف بیمیتو را در ایمیل خود دریافت کرده و قبل از دیگران از آنها استفاده کنید.

کد تخفیف بیمیتو را از کجا پیدا کنیم؟

برای خرید بیمه ارزان به همین صفحه از سایت تخفیفه مراجعه کنید تا به جدیدترین کد تخفیف بیمیتو دسترسی پیدا کنید. امکان دریافت کد تخفیف رایگان بیمیتو برای موتورسیکلت و بیمه شخص ثالث و بیمه آتش سوزی و سایر بیمه‌ها به صورت رایگان برای شما در سایت تخفیفه فراهم شده است.

همچنین در صورتی که تجربه استفاده از خدمات بیمیتو را دارید و از اپلیکشن بیمیتو خریدی انجام داده‌اید از شما خواهشمندیم تجربیات خود را از طریق همین صفحه از بخش «نقد و بررسی» با ما به‌اشتراک بگذارید.

راه‌‌های ارتباط و تماس با پشتیبانی بیمیتو

شماره تلفن بیمیتو: 02191007117

ایمیل: info@bimito.com

آدرس شرکت بیمیتو : تهران، خیابان وزرا، خیابان هفتم، پلاک 7

سوالات متداول

چه بیمه‌ای را می‌توان از بیمیتو تهیه کرد؟

بیمه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه مسئولیت، بیمه مسافرتی، بیمه حوادث انفرادی و بیمه تکمیل درمان انفرادی و گروهی و…

امکان پرداخت اقساطی بیمه در بیمیتو وجود دارد؟

بله، اگر به دنبال خرید بیمه قسطی هستید، بیمیتو این امکان را برای شما فراهم نموده است. کافی است در هنگام انتخاب روش پرداخت، به جای سفارش نقدی گزینه سفارش اقساطی را انتخاب نمایید.