کد تخفیف اسنپ دکتر

بالاترین درصد کد تخفیف اسنپ دکتر برای مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی، مشاوره جنسی، پزشکی آنلاین ⭐ کوپن تخفیف snapp doctor دارو اولین استفاده و خرید دوم

۵ امتیاز از ۵ از ۲۷ رای

لیست کدهای تخفیف اسنپ دکتر

درباره اسنپ دکتر

اسنپ دکتر جدیدترین اپلیکیشن و سایت خدماتی از مجموعه خدمات شرکت اسنپ می‌باشد که به کمک آن می‌توانید با بیش از صدها دکتر متخصص در موضوعات مختلف روانشناسی، مسائل جنسی، قلب و عروق، گوارشی و… دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن امکان برقراری مشاوره را به صورت تماس صوتی و ویدئویی یا مشاوره متنی در اختیارتان قرار خواهد داد که همگی بر روی بستر وب بوده و هیچ یک از اطلاعات خصوصی شما همچون شماره تلفن برای پزشکان و مشاوران قابل مشاهده نخواهد بود.

اپلیکیشن snappdoctor این امکان را فراهم کرده تا در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به مشاوره پزشکی دارید، وارد اپلیکیشن شده و پس از انتخاب پزشک مدنظر از خدمات مشاوره پزشکی 24 ساعته بهره‌مند شوید.

خدمات اسنپ دکتر در چه حوزه‌هایی است؟

بدلیل شیوع ویروس کرونا، مراجعه به پزشک برای بررسی و کنترل سایر بیماری‌ها به یک نگرانی و چالش خیلی جدی تبدیل شد. از همین رو شرکت اسنپ با راه‌اندازی این سرویس امکان دریافت مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ‌دکتر را به صورت آنلاین توسط متخصصین هر حوزه پزشکی فراهم نمود تا با ایجاد ارتباط تلفنی و متنی بر روی بستر اینترنت با پزشکان متخصص در تماس باشیم.

با نصب اپلیکیشن اسنپ‌دکتر مراجعات غیرضروری به مراکز پزشکی کمتر شده و اندکی از فشاری که این روزها متوجه کادر درمان کشور است کاهش پیدا کرده است. علاوه بر خدمات مشاوره پزشکی پس از دریافت مجوزهای قانونی امکان ویزیت آنلاین برای بیماران و دریافت نسخه پزشکی نیز در این اپ فراهم گردید که در مجموع بیش از ۳۳ حوزه مختلف را شامل می‌شود.

مشاوره آنلاین پزشکی

مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ در زمینه‌های مختلفی است که می‌توانید با پزشک متخصص و فوق تخصص در ارتباط بوده و در مورد بیماری و مشکلاتی که دارید مشاوره اینترنتی بگیرید. خدمات مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ در حال حاضر شامل گروه‌های زیر هستند.

  • بیماری کرونا
  • روان‌پزشکی و روان‌شناسی
  • سلامت پوست و مو
  • تغذیه و تناسب اندام
  • سلامت کودکان و نوزادان
  • مامایی و بارداری
  • طب فیزیکی و ورزش
  • بیماری‌های داخلی
  • گوارش و غدد
  • گوش، حلق و بینی
  • قلب، عروق و فشار خون
  • مغز و اعصاب
  • رادیولوژی و تصویربرداری
  • طب سنتی و بیماری‌های عفونی

داروخانه آنلاین اسنپ

پس از اخذ مجوزهای لازم اسنپ از وزارت بهداشت این امکان فراهم شد تا پزشکان هنگام ویزیت آنلاین و ارائه مشاوره امکان ارائه نسخه پزشکی به بیمار را داشته باشند. با وجود این سرویس پزشک قادر است بر اساس توضیحاتی که بیماران در خصوص شرایط بیماری و وضعیت خود می‌دهند برای آنها دارو تجویز کند.

دارو نیز به صورت نسخه دستی نوشته شده و مهر پزشک همراه با شماره پزشکی بر روی نسخه وجود دارد. نسخه تصویری از نسخه از طریق اپبیکیشن برای بیمار ارسال شده و می‌توانند با ارائه این تصویر به داروخانه، داروهای مورد نیاز را تهیه کنند.

مزایای استفاده از اسنپ دکتر چیست؟

  • امکان برقراری تماس صوتی، تصویری یا ارتباط از طریق چت با پزشک به صورت ناشناس.
  • رایگان بودن هزینه‌های مربوط به تماس تلفنی برای دریافت مشاوره.
  • امکان ارسال جواب آزمایش برای پزشک.
  • امکان رزرو مشاوره پزشکی از قبل برای تاریخ و ساعت مشخص.
  • امکان دریافت نسخه پزشکی برای تهیه دارو.
  • دسترسی به بیش از هزاران پزشک متخصص در تمامی شهرهای ایران.
  • امکان درخواست پزشک در منزل برای ویزیت در محل یا انجام آزمایشات.

نحوه برقرای تماس تلفنی با پزشک و متخصص به چه صورت است؟

پس از انتخاب پزشک و متخصص مربوطه مراحل خرید را طی خواهید کرد که می‌توانید با استفاده از کوپن تخفیف اسنپ دکتر در هزینه رزرو پزشک نیز صرفه‌جویی کنید. در نهایت بعد از پرداخت هزینه ویزیت آنلاین پزشک مورد نظر برای روز و ساعت انتخابی شما رزرو خواهد شد.

با زدن دکمه تماس تلفنی، اسنپ دکتر بلافاصله با تلفن همراهتان تماس می‌گیرد و شما را به مشاور مورد نظر متصل می‌کند. بنابراین، برای گرفتن مشاوره تلفن، اسنپ دکتر با شماره تلفن همراه ثبت شده در هنگام ثبت نام کردن در اپلیکیشن اسنپ دکتر با شما تماس می‌گیرد و هزینه تماس نیز توسط اسنپ دکتر پرداخت می‌شود و کاربران تنها حق مشاوره را می‌پردازند.


کوپن تخفیف اسنپ دکتر

در این صفحه از سایت تخفیفه به کوپن و کد تخفیف اسنپ دکتر دسترسی داشته و می‌توانید از خدمات مشاوره پزشکی 24 ساعته ارزان قیمت استفاده کنید. اگر امکان مراجعه به پزشک را ندارید یا اینکه نیاز به مشاوره روانشناسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های زیر همواره کد تخفیف خدمات پزشکی اسنپ را دریافت کنید.

  • عضویت در خبرنامه تخفیفه: با وارد کردن آدرس ایمیل خود در این صفحه و عضویت در خبرنامه، جدیدترین کدهای تخفیف اپلیکیشن اسنپ دکتر را در ایمیل خود دریافت کنید.
  • عضویت در سایت: با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد ورود از طریق صفحه ورود تخفیفه می‌توانید این اپلیکیشن را با کلیک روی دکمه«افزودن به علاقه‌مندی» در لیست برندهای دنبال شده داشته باشید تا کدهای تخفیف این سایت را با اولویت بالاتری مشاهده کنید.
  • دنیال کردن تخفیفه: در صورتی که زیاد از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، می‌توانید با دنبال کردن تخفیفه در این رسانه‌ها که شامل توییتر، تلگرام و اینستاگرام هستند از جدیدترین کدهای تخفیف برای خدمات مشاوره پزشکی، خرید دارو و… اسنپ دکتر مطلع شوید.

همچنین در صورتی که تجربه استفاده از خدمات مشاوره پزشکی این سایت دارید از شما خواهشمندیم از بخش «نقد و بررسی» تجربیات و نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از آن برای داشتن تجربه‌ای ایمن و با اطمینان در مشاوره آنلاین روانشناسی و پزشکی بهره‌مند شوند.

چرا گاهی کد تخفیف اسنپ دکتر کار نمی‌کند؟

اگر کدی که آن را وارد کرده‌اید کار نمی‌کند ممکن است به این دلیل باشد که مهلت استفاده از این کد به اتمام رسیده است. تعداد محدودی از این کد قابل استفاده بوده و توسط دیگران مصرف شده است، یا قبلا از این کد استفاده کردید و شرایط استفاده از کد برای ویزیت شما وجود ندارد.

در چنین شرایطی که کد تخفیف اسنپ دکتر کار نمی‌کند، باید یا تست کردن کد دیگری که می‌توانید با مراجعه به صفحه«تخفیف‌های ارسالی کاربران اسنپ دکتر» یا در همین صفحه دریافت کنید را یافته و آن را تست کنید.

اطلاعات تماس

  • آدرس سایت: snapp.doctor
  • تلفن تماس: 02149187654
  • آدرس ایمیل: info@snappdoctor.com

سوالات متداول

از کجا کد تخفیف اسنپ دکتر بگیریم؟

برای دریافت کوپن تخفیف رایگان اسنپ وارد سایت تخفیفه شده و از کادر جستجوی بالای سایت«عبارت اسنپ دکتر» را وارد کنید تا به صفحه کوپن‌های اختصاصی این برنامه پزشکی آنلاین وارد شوید. سپس مطابق با خدمات مشاوره انلاین پزشکی یا خرید دارو روی دکمه«مشاهده» تخفیف مورد نظر کلیک کرده و پس از بررسی شرایط تخفیف روی دکمه«خرید کنید» کلیک کنید تا کد به صورت خودکار کپی شود.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر چگونه است؟

پس از اینکه کوپن تخفیف را از تخفیفه دریافت کردید، وارد سایت یا برنامه اسنپ دکتر شده و مراحل رزرو پزشک یا خرید دارو را طی کنید. در نهایت برای <a href="https://takhfife.com/blog/how-use-snappdoctor-coupon-code/">استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر</a> کد دریافتی را در کادر«کد تخفیف» وارد کرده و روی دکمه«اعمال کد» کلیک کنید.

شهرهای فعال اسنپ‌دکتر کدامند؟

اسنپ دکتر یک اپلیکیشن برای دریافت خدمات پزشکی است که می‌توانید انواع مشاوره آنلاین پزشکی، درخواست پرستار، ویزیت در منزل و خرید دارو را از آن سفارش دهید. به همین دلیل خدمات مختلف آن در تمامی شهرهای ایران فعال بوده و می‌توانید از آنها استفاده کنید. البته برخی از خدمات در برخی از شهرها فعال نیستند.

اسنپ دکتر چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

مشاوره آنلاین روانپزشکی، زنان و مامایی، مشاوره جنسی، اطفال و کودکان، طب فیزیکی، ورزش و ارتوپدی، دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان، بیماری‌های داخلی، عفونی، گوارش، غدد، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی و سلامت بینایی، قلب و عروق، جراحی‌های لاغری، زیبایی پوست، مو و زیبایی، تغذیه و تناسب اندام، ارولوژی، سلامت کلیه و مجاری ادراری، مشاوره دارویی، مشاوره و تفسیر آزمایش‌ها، پزشکی عمومی، مشاوره خانواده، مشاوره روابط زناشویی، مشاوره افسردگی و… از حمله خدماتی است که اسنپ‌دکتر ارائه می‌دهد.